Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1118
Better than thou.
hva syntes dere? trenger kritikk, tips etc.. gjerne litt ros og da! .. menne.. hvertfall ..........carls homepage..........
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
siden din er oversiktlig og fin, men min personlige mening er at den er ALTFOR hvit
hvis du har planer om å ha siden i grayscale kunne du kanskje ha noen nyanser av grått...
og så skulle du ha satt anit alias til none...
Better than thou.
Trådstarter
og med det mener du? gjort litt mer forresten.. lagt til gjestebok og greier..
Syns den er bra som den er jeg! bra design.
Hvordan får du det til sånn at sida er "inni en firkant" og på utsiden er den grå?
Patient zero
iblis's Avatar
Originally posted by xeqtr:
<STRONG>Hvordan får du det til sånn at sida er "inni en firkant" og på utsiden er den grå?</STRONG>
Vis hele sitatet...
du setter "gråfargen" i body'n.. og så lager du en table med en annen farge bare..
Ok, Takk iblis.
jeg fåkke table'en til å funke ordentlig... jeg får den ikke til å stå i midten på sida og ha svart border... skal jeg gjøre det i notepad da?
Better than thou.
Trådstarter
Slik har jeg gjordt det hvertfall;

&lt;table width="350" align="center" vlign="middle"&gt; &lt;-- midtstiller tablen

&lt;td style="border: 1px solid black; font-family: Verdana; font-size: 10; color: #000000;"&gt; &lt;-- setter en sort 1 pixel stor border rundt TD'en..

Det du må sette inn står i bold..
Hvis du vil ha alt inn i en table så lag en table først, så setter du alt inne i den.. Jeg har brukt 6 tabler totalt per side..

Håper dette hjalp deg.. Forresten er tabler meget viktig og lære seg hvis du skal lage websider.. Legger opp en tutorial som jeg brukte her.. Lykke til!
Takker, Carlo!
Better than thou.
Trådstarter
No problemo det! Si ifra når du er ferdig så kan vi se da!
Den blir jo alt for lik din da...
Originally posted by Carlo:
<STRONG>og med det mener du</STRONG>
Vis hele sitatet...
sånn at ikke kantene blir jevnet ut...
Better than thou.
Trådstarter
Hvordan jevnet ut? ser ikke det.. Commanden?