Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1245
for en liten stund siden sto det en historie i dagbladets nettavis om en fyr fra malaysia, som het New Ching Shit (for et navn) som ble tatt av politiet for og ha kjørt 773 km/timen med en Toyota Corolla... (yeah right). vel Politiet stå på sitt om at målingene er rette. (lol) kanske New Ching Shit er en malayisk Secret Service Agent med en modifisert Toyota?? lol vel, jeg kjeda meg no jævlig, og samlet opp hele historien, + bilde av ham, samt en rekke 007 bond bilder og manipulerte disse bildene i en ny webside, av ren kjedsomhet og kødd. adressen er Http://agentshit.cjb.net Samme dagen som jeg releasa siden (29.4.2001) så ble siden kåret til månedens beste humor side av #oslo. vel, samma faen, jeg lagde den bare for kødd. (hvem faen døper forresten ungene sine for New Ching Shit??? foreldra hans må ha vært onskapsfulle
http://home.powertech.no/stmolsen/shit/goldenshit.jpg
Manipulert av Dr-ZeraW ©2001

[ 29-04-2001: Message edited by: drzeraw ]
Trådstarter
5 0
http://agentshit.cjb.net
er oppdatert med Helt nytt design
Nå med bla. litt flash.
Mye mer ryddig side.
Flere manipulerte bilder kommer.
Har fått inn flere til og manipulere
Bla. har noen manipulert counter strike til Counter Shit
Helt ok side, men jeg likte "mouse over" funksjonen på menyknappene... Hvor lagde du de?
Trådstarter
5 0
Det er Flash Knapper som jeg lagde med Macromedia Dreamweaver 4
heeeheee...
ok side... men lyden på flash-knappene kunne du ha droppa...
Går det ann å bli mer idiot enn purken eller?? 773 km i timen, DEN gammern og DET navnet. og DEN gamle dass-kjerra! sannsynlig at han hadde kjørt i den farta. (og at toyota'en hans er så kjapp).

lyden på knappene er inkludert i dreamweaver, Phun-Q!
Originally posted by drzeraw:
Det er Flash Knapper som jeg lagde med Macromedia Dreamweaver 4
Vis hele sitatet...

sikker på at du har lagd dem selv? har sett "99.9% like" knapper hundrevis av steder..
Better than thou.
Han har ikke laget dem selv nei.. Er vel noen standar greier som følger med dreamweaver.. Selvom jeg ikke trodde dreamweaver hadde sånt..
xeqtr: han kunne vel ha droppa lyden for det... hvis ikke så er dreamweaver lite fleksibel... BAH!
Trådstarter
5 0
LOL altså når jeg sa at jeg lagde dem med dreamweaver, så mente jeg at jeg brukte dreamweaver til og fremstille dem. (setter trossalt inn navna i knappene med generatoren) og lyden kan ikke fjernes vekk med dreamweaver, men du kan jo bare slå av høytalerne om lyden sjenerer deg ;o)
knappene er generert med plugin addon til macromedia dreamweaver 4. jeg bare skriver inn i generatoren åssen tekst jeg vil ha, åssen farge, osv

[ 08-05-2001: Message edited by: drzeraw ]
farge og tekst, men ikke lyd?
neida, du har rett... jeg gir meg!
Hm, hvor får man tak i den generatoren, drzeraw?
Trådstarter
5 0
Originally posted by d34dGh0Zt:
Hm, hvor får man tak i den generatoren, drzeraw?
Vis hele sitatet...
extension addons til dreamweaver 4 på www.macromedia.com. må registere deg som bruker. (det gjør du ved og downloade noe)
pluginen heter flash buttons
det finnes oxo addons plugin til denne pluginen, bare søk på flash.
du må også laste ned extension manager.
plugina er i format .mpx
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
er det greit at jeg bruker siden din (muligens litt av innholdet) på www.slash-ignore.com ? seff med kildehenvisning / link
nso