Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 999
bare se om det er noe jeg mangler der eller.no

adresse: http://hitweb.virtualave.net/


meitemark
hmm... litt kjedelig design
(òg du slakta meg)
Better than thou.
Det kan være en grunn til at han slaktet siden din da..
Når kommer denne lista di til å begynne å funke da? Prøvde å melde meg inn og komme opp på lista, men den er jo tom enda!
Hm.. Mulig det er bare meg, men jeg syntes mouseover'en på linkene var horrible...
Jeg må nok si meg enig der... Den gul fargen var liksom litt feil...
Hvilket program har du lagt siden i? Brukte du w med vilje i welkommen eller er det en skrive feil??

[ 24-04-2001: Message edited by: Morpheus ]
Hva med å finne ny host? Reklamene tar jo 1/4 av siden..
Helt okay sie det der da... Kunne kanskje ha trengt en liten time till med design jobbing igjen..

Kunne faktisk ha tengt meg å legge opp sia mi der men skal vente litt og se hvilke andre siter som kommer opp der... Er ikke sikkert sia mi passe så gått inn der da...

Burn Hard
meitemark's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Takker for mange kjappe svar, la oss ta de en om gangen.
hmm... litt kjedelig design
(òg du slakta meg)
Vis hele sitatet...
designen er bergna på at alle som kommer inn skal se den. grunnen til at jeg slakta deg var ikke design, men feil fargevalg hvis jeg ikke husker helt feil. btw, det funker ikke med .htpasswd på home.no.net. så skift host.
og din site var en beta, og min er under release...


neste:
Når kommer denne lista di til å begynne å funke da? Prøvde å melde meg inn og komme opp på lista, men den er jo tom enda!
Vis hele sitatet...
funker helt fint, men du må sende inn et par hits før du blir lista opp. og det tar 3 timer får en ip kan brukes igjen(antijuks)

neste:
Hm.. Mulig det er bare meg, men jeg syntes mouseover'en på linkene var horrible...
Vis hele sitatet...
men du ser de godt ikke sant? hvis du hhar noen bedre fargekomboer, si i fra, det var liksom det jeg lette etter når jeg posta "si deres meninger"

neste:
Jeg må nok si meg enig der... Den gul fargen var liksom litt feil...
Hvilket program har du lagt siden i? Brukte du w med vilje i welkommen eller er det en skrive feil??
Vis hele sitatet...
begynner å fatte det med fragevalget, men gi meg noen hint dere? laget i? se på info om listen. W istendefor v? hvor da? og det er nok en typo....

neste
Hva med å finne ny host? Reklamene tar jo 1/4 av siden..
Vis hele sitatet...
uhm, det er kunn hostreklame helt nederst på siden, btw, jeg vet hva denne hosten er god for så jeg holder meg til de.


---
puh... det var mange det, men tusen takk for forreløpige innspill..

meitemark

[ 25-04-2001: Message edited by: meitemark ]
sett cellpadding til to og bruke verdana størrelse åtte over hele siden. syens også at du må kutte ut det gule over linkene og i stedet bare ta strek under.