Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 1722
ditto
Trådstarter
47 0
ops: http://www.xteck.xs3.com/
hvis den blir fjernet også så prøv

home.no.net/xteckq til vi får et ordentlig domene (er det noen som vet hvor jeg kan få tak i et? *billing* )

[ 15-04-2001: Message edited by: cOder ]
skrives ikke teck med h i stedet for k, sånn at det blir xtech..?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
ërm.. hva dette skal være egentlig?
Hm, står at domene er ledig...
Kommer ikke inn på siden..
Trådstarter
47 0
Originally posted by nso:
ërm.. hva dette skal være egentlig?
Vis hele sitatet...
e..hæ (du må artikulere ordentlig!)
men det er et nytt nettsted der informasjon om data og div. sikkerhet formidles
enkelt og greit


[ 16-04-2001: Message edited by: cOder ]
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
vennligst forklar hvorfor jeg må artikkulere meg mer ordentlig? hva var gale der?
Better than thou.
Antar at du la ut linken for å få kritikk..
1. IKKE HA onmouse.over på Legg Til I Fav's!! Det er EXTREMT irriterende!!
2. Uhm.. det finnes sikkert 500 000 + slike sider på nettet.. Når Root.no kommer opp trengs det sannsynlighvis få andre slike sider..
3. Ikke for å være frekk, men siden ser rimelig... ja... du skjønner hva jeg mener
og det hadde vært enklere å brukt en portal som phpnuke istedenfor å laste opp en ny htmlfil hver gang du oppdaterer.

[ 16-04-2001: Message edited by: kordong ]
ikkje for å være uforskammet, men hun lille jenten på plan reklamen kunne gjort det bedre...
Trådstarter
47 0
la egentlig ikke ut adressen ut for å få kritikk, men reklame(takk uansett) skal ordne på den. det er sant at det finnes over 500 000 slike sider og root.no er èn av dem, root er bare et av de bedre (eller kommer til å bli) noe xteck strekker seg mot også,
uansett kan ikke root sammenlignes med xteck, root er mer en seriøs, total lovlig tjeneste. xteck er også seriøs men legger vekt på å formidle ALL informasjon.
syntes ikke det så så galt ut men det vil bli en smakssak, det å spre informasjonen legger vi mest vekt på for øyeblikket
(skal kikke på den phpnuken)

til da : xteck "ekte informasjons teknologi"


Er det bare jeg som syns Verdana er den desidert feteste fonten?! Tenkte meg ikke det nei....

Jaja, smak og behag...

Du burde kanskje reklamert for siden når den var ferdig! Når blir den ferdig forresten?
uansett så bra innholdet er så er det ingen som gidder å surfe rundt på den når den ser ut til å være laget av fjerdeklassinger...
Trådstarter
47 0
den blir ferdig snart, snart!
foresten hva er det eksakt som er så dorlig med designet, jeg hørte noe om at fargene var helt rart(svart,grå og hvitt *helt sykt*)
uansett ,noen farger vi BØR bruke
ps: folk som er intresert i å skrive artikler osv.
murliget for vif (verry important freak
Better than thou.
Skrives med en v (Very)... Burde du ikke hatt noe annet enn very important freak....? hva trenger du art. om da? hva slags extra kewle ting får vif'ene tilgang til?
tror ikke du trenger å engste deg over at han tar navnet til iblis. vedder på at den siden går rett i toalettet...
Better than thou.
Bedriver vi offentlig trashing Frittjaaff?
Trådstarter
47 0
jo ærlighet varer lengst men xteck går ikke rett i dassen. skreiv jo med èn v men to rèr
(liten skrivefeil) og vi har MYE annet en bare vif (snart)
dere trenger ikke beskymre dere over at vi tar over iblis men vi kan jo samarbeide når vi får basen på plass
ps: hvilke farger skal vi bruke da?
Better than thou.
Er nok ikke redd for at xteck skal ta over nFF (ikke diss).. det KAN bli bra... sier ikke at det ikke kan det, men du må planlegge bra, få opp art., rydde opp litt i designet etc. etc... Stå på!
varer ikke ærlighet lengst, då..?
Trådstarter
47 0
planlegger...men det tar tid
root er jo ennå ikke oppe de begynte før oss
ja skal ordne alt stuff
det eneste gøyyale som var inne på vif-området...? decss.exe?

men over til design. gjør linkene bold, og fjern underline. og bruk .css til styles ikke, ikke sett det i dokumentet. bakgrunnen var for lys, hvis du skal surfe gjennom den i timesvis, slik som man gjør med dette forumet, blir #ffffff for lyst, og irritenerende for øya...
hmm hva mere...

joda, så på! det blir nok noe av det. og til alle dere andre, er det ikke bra at noen henteer ideer fra nff? personlig har jeg hentet den oransje fargen.... og brukt den et annet sted, og jeg kommer sanrt til å vise dere hvor.

meitemark
Trådstarter
47 0
takker og bukker, jeg skal ordne det derre,
jeg bare la inn decss i vif bare for å ha noe der ikke fordi det er så bra eller noe
( hvordan fikk du passet, bruteforce sikkert, vet at passet var MEGET lett å tippe) uansett i vif skal vi legge ditt og datt etter vert som er utilgjengelig for andre (må ordne passet også , cgi)
har ikke hentet ideer fra iblis (kansje viffe da men det finnes over alt)
fremtidige tjenester:
vif
masse artikler>
"lag ditt førse virii"
"server- sikkerhet"
bare for å nevne noen...
ps: alt er BARE for å lære ,sefølgelig
he he
trenger ikke å bruke bruteforce, det er slikt jeg bruker når jeg hilser på nasa.
jeg bare klikket meg forbi... vente telle klikk 3-4 klikk og litt tasting, så er man forbi... ikke verre...

mhen hva er den der layerstingen du legger inni phpfilene? og hvordan si svarte h... får du home.no.net til å kjøre php, prøvde til jeg ble grønn og skaffa meg konto hos f2s.com


meite

[ 23-04-2001: Message edited by: meitemark ]
start har støttet php siden tidenes morgen. den støtter cgi og ssi òg, men ikke sql.
Ikke så rart heller kanskje.. hadde vel blitt noe h*lvette til administrering og support tenker jeg... Dessuten hadde basen blitt nokså heavy belasta...
Trådstarter
47 0
yrkeshemligheter vet du..som forøvrig vil blir drøftet på xteck når den er ferdig
"knowledge leeds to power" he he
nei jeg bruker dreamweaver3 (skal få 4)
home no net aksepterer BARE php3
thats it

<www.xteck.xs3.com>
Trådstarter
47 0
noen som vil skrive artikler?
send mail til xteck68@hotmail.com