Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 995
Driver å lager et utkast av en side, trenger noen tips til hvordan å forbedre design o.l.:
http://hjem.sol.no/brdl2/?noframe

Hva burde gjøres? Hvordan ser den ut for dere med 800x600 oppløsning? Vær så kritiske som dere bare kan....

[ 08-04-2001: Message edited by: Spewber ]
dette må være den jævligste siden jeg...!
bare kødder

Siden ser bra ut, kanskje fylle ut rammene litt, lage til ett større og litt mer spitzy banner, texten og bildene i midtdelen kan kanksje bli mer sammenpresset, slik du får plass til flere nyheter osv.. ble liksom litt over-luftig, if ya see what i mean..

Var vel det jeg hadde å si, finn deg ett annet lag å heie på gutt!
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Skjønner veldig godt hva du mener. Jeg skal forøvrig fylle ut rammene med litt forskjellig stæsj, som en søkemotor e.l. skal også ha reklame på sideframen. Logoen satte jeg sammen i en fei, den ser ganske så svett ut ja, må mekke en litt mer "spitzy" logo. Det er litt luftig ja, må også årnes.

Takk for tips!
(We're off to Cardiff cus we beat the Scum....)
jeg synes at du ikke skal bruke rammer i det hele tatt. hvis du absolutt skal ha rammer må du i alle fall oppgi den øverste i piksler.
enig med frittjaaff i at du brude oppgi topframen i pixler.

Eller så synes jeg at overgangen fra blå til hvit er litt for skarp. Kanskje legge til en effekt som myker opp det?

Du burde også legge inn en liten rollover effekt på linkene på menyen til venster. for eksemplen forandre symbolen til et kryss eller bytte farge.

lykke til videre

-= Veneficuz =-
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Jeg skal prøve å lage den med tabeller istede. Frames er noe herk...

Takk for tipsa!
den instillingen liker jeg...
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Vurderte den bilde rollover dingsen du foreslo, men det ble for knotete. Må jeg bruke Javascript?