Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2544
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trenger innspill på kur..
DBOL 30 ed i 4 uker samt 500mg testosteron E i uken. Virker det greit?
Eller 400mg deca samt 500mg testosteron?
Har winstrol liggende også, men gainer vel ikke særlig av det. Målet nå er å bli størst mulig innen sommeren er slutt.

175 høy, 90kg.

30mg ed såklart, gikk litt fort
Sist endret av Veggen; 19. mai 2019 kl. 21:15. Grunn: slo sammen innlegg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trenger innspill på kur..
DBOL 30 ed i 4 uker samt 500mg testosteron E i uken. Virker det greit?
Eller 400mg deca samt 500mg testosteron?
Har winstrol liggende også, men gainer vel ikke særlig av det. Målet nå er å bli størst mulig innen sommeren er slutt.

175 høy, 90kg.

30mg ed såklart, gikk litt fort
Vis hele sitatet...
Du vil ikke oppnå noen markant forandring på så kort tid. Resultater vil ta lengre tid enn som så - steroider eller ei.

Men du rekker nok å få en grei kropp på, tja, to-tre måneder med et bra treningsprogram, men det med betraktning at du bruker steroider og andre supplementer.
Tull å bruke vannballongsteroider nå, du kommer til å se oppblåst ut konstant og ikke øke noe markant i muskelmasse på den korte tiden, spesielt ikke på deca som tar lang tid for effekt.
Sist endret av frakkn; 20. mai 2019 kl. 07:17.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Størst mulig ser idiotisk ut, og med bol og testo kommer du til å oppføre deg som en idiot også. Man er ikke noe kulere med muskler når alle begynner å se på deg som en dust. Man kan få sunn og synlig endring på 8-12 uker intens trening uten bol
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så hva er å anbefale da?
Anbefaler sommerkroppen 2020. Den klarer du både med og uten juice.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så hva er å anbefale da?
Vis hele sitatet...
generelt anbefaler jeg å tenke lenger enn nesa rekker! Alle skjønner at man ikke kan starte en mnd før fellesferien haha. Jævla kult med mange muskler men ingen som vil henge med pga lav terskel for sinneutbrudd.
Skal du ha sommerkroppen asap, så legg deg kraftig i kaloriunderskudd, mens du kjører 500mg testosteron /uke. Dbol trekker endel vann inn i musklene slik at man kan lett se litt oppblåst ut. Ikke veldig kult å ha bollefjes.

Sommerkroppen handler vanligvis mer om et bra kosthold, enn en bra stack. Du burde å klare å gå ned rundt 5 kilo fett ila en måned.
"Sommerkropp" er et ord jeg hater. Personlig går jeg for helårskropp, trener naturlig, og spiser meget fornuftig.

(Kombinasjon av diabetiker og ortoreksi, da er kosthold lett for min del)

Over til poenget mitt ; Er du ikke bra nok trent nå da, eller snakker vi 90kg dødvekt ?

Jeg er 185 og veier 105, får stadig vekk skryt for kropp - meget fornøyd, og passer på å ikke overdrive det siden utseendet falmer hos alle.

Er aldeles ikke "imot" steroider eller noe sånt - er mer det at jeg ble idiot den ene gangen jeg tok det som 22. Merka det ikke selv heller verst av alt. Og utrolig nedstemt da jeg gikk av.

Hva du enn lander på ; Lykke til <3
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Altså, jeg er i helt grei form, men skulle hatt med synlige muskler, å gjerne øka størrelsen litt. Kostholder er ok. Skjønner det er for sent selv, men må være bedre å hive seg på kur enn å la vær for kjappest mulig resultat nå inn mot ferietider mener nå jeg. Men Hva med 100mg trenbolone,testosteron 500mg så slenge på winstrol?
Har du erfaring med steroider?
Bruk tren ace opptil 300mg og kjør testo ned til 100-150mg. Winstrol 50mg.

Testo kjøres lavt for minst mulig bloat. Bruk gjerne test prop fremfor enanthate og sett minimum annenhver dag, helst hver dag.

Med test prop kan du justere testo dosen mye lettere.

Drikk rikelig med vann! Kjør 8 uker, MAX 12.
Sist endret av Trenbro600; 20. mai 2019 kl. 19:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Hadde gått for en litt deffe variant, skaffet noen knekkere winestrol og kjørt de en mnd ned normal trening og ketose diett. Du ser garantert en fin forskjell på 1 mnd med den oppskriften.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kun winstrol knekker?