Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3121
Ja det er det vel ingen tvil om, men sjansen for at jeg hører etter er jo liten, men i det minste erkjenner jeg at jeg bør ta meg sammen, det er en start ikke sant? Hadde satt stor pris på om noen tok seg en lytt og kanskje kom med en tilbakemelding på låten

https://soundcloud.com/user2731626/bor-ta-meg-sammen
Sist endret av Kloakk; 6. februar 2015 kl. 14:40.
Ikke værst, har ikke sansen for mye norsk musikk men dette var langt fra dårlig i mine ører!
Sist endret av Ab-Soul; 6. februar 2015 kl. 15:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Likte det jeg hørte, bare å fortsette med dette
Dette var bra! Fortsett sånn.
Å høre på at du hiver etter pusten som en fyr med kols høres forferdelig ut, ellers er låta under middelmådig norsk hobby rap. Gjorde som du sa i låta.. Skrudde av etter 34 sek og ville ikke høre mere.
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ab-Soul Vis innlegg
Ikke værst, har ikke sansen for mye norsk musikk men dette var langt fra dårlig i mine ører!
Vis hele sitatet...
Sitat av iColdman Vis innlegg
Likte det jeg hørte, bare å fortsette med dette
Vis hele sitatet...
Sitat av Sigur80 Vis innlegg
Dette var bra! Fortsett sånn.
Vis hele sitatet...
Takk folkens, setter stor pris på det

Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Å høre på at du hiver etter pusten som en fyr med kols høres forferdelig ut, ellers er låta under middelmådig norsk hobby rap. Gjorde som du sa i låta.. Skrudde av etter 34 sek og ville ikke høre mere.
Vis hele sitatet...
Hahahahaha, er ikke å legge skjul på at jeg har blitt halvfeit og ikke minst røyker endel av både det ene og det andre, menne siden jeg nesten må fortsette å puste så hadde det vært fint å høre hva du mener kunne løst saken, annerledes flow? Kanskje dempe evt kutte ut pusten under mix, eller rett å slett slutte å røyke og bevege meg mer?

Videre hadde det også vært interessant å høre hva det er som gjør at du mener det er "under middelmådig norsk hobby rap", sier ikke at jeg ikke er enig, men jeg mener, er det tekst, flow, stemmebruk, mix, master eller kanskje alle, og hvilke andre norske hobby rapere anbefaler du at jeg sjekker ut om jeg vil høre hvordan de virkelige gutta gjør det ? Takk for at du tok deg tiden uansett
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Takk folkens, setter stor pris på det



Hahahahaha, er ikke å legge skjul på at jeg har blitt halvfeit og ikke minst røyker endel av både det ene og det andre, menne siden jeg nesten må fortsette å puste så hadde det vært fint å høre hva du mener kunne løst saken, annerledes flow? Kanskje dempe evt kutte ut pusten under mix, eller rett å slett slutte å røyke og bevege meg mer?

Videre hadde det også vært interessant å høre hva det er som gjør at du mener det er "under middelmådig norsk hobby rap", sier ikke at jeg ikke er enig, men jeg mener, er det tekst, flow, stemmebruk, mix, master eller kanskje alle, og hvilke andre norske hobby rapere anbefaler du at jeg sjekker ut om jeg vil høre hvordan de virkelige gutta gjør det ? Takk for at du tok deg tiden uansett
Vis hele sitatet...
Mix pustinga bort, mix litt feitere beat og rap med samme tekst.. Evnt speed opp rappinga en gang i blant..
Teksten var bra nok.
Denne likte jeg godt! En del av teksten kan jeg ikke tyde, men finner meg selv i den, dette er mat for sjæla Hvor kan jeg kjøpe skiva di? Kanskje dette blir en fremtidig landeplage? hehe. Stemmen din liker jeg godt.
Ser at sangen er ment for rap, men i mine ører er denne essensen rock, og det liker jeg!

fuck yeah!
- kanskje plystre litt, imellom pustingen ..
Sist endret av radion; 6. februar 2015 kl. 21:56.
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Mix pustinga bort, mix litt feitere beat og rap med samme tekst.. Evnt speed opp rappinga en gang i blant..
Teksten var bra nok.
Vis hele sitatet...
Jeg har prøvd å mixe bort innpustene før og jeg fikk tilbakemelding på at det hørtes unaturlig, men jeg skal absolutt prøve å dempe volumet på de og kanskje de ikke blir så fortyrrende , jeg vet ikke om du har hørt noe av det andre jeg har gjort, men jeg har gjort mange låter med "rask flow" og litt av poenget med at jeg gjør denne EP'en er å bli bedre på stemmebruk og "sakte flow", men tar til meg at mer variasjon hadde vært smart.

Og jeg vet jeg har en lang vei å gå, men det er jo nettopp derfor jeg ønsker feedback på det jeg gjør, så igjen takk for at du tok deg tiden

Sitat av hebbelille Vis innlegg
Denne likte jeg godt! En del av teksten kan jeg ikke tyde, men finner meg selv i den, dette er mat for sjæla Hvor kan jeg kjøpe skiva di? Kanskje dette blir en fremtidig landeplage? hehe. Stemmen din liker jeg godt.
Ser at sangen er ment for rap, men i mine ører er denne essensen rock, og det liker jeg!

fuck yeah!
Vis hele sitatet...
Kult at du likte det! Ikke minst at du følte du kunne kjenne deg igjen i teksten. Husker du hvor på tidslinjen teksten er utydelig? Jeg har pr. dags dato kun gjort 2 skiver, og er kun til salgs digitalt, men vil også legge til at all musikken min er på soundcloud og der kan du laste den ned gratis, men for all del om du vil bidra så kan du kjøpe skivene mine på både iTunes, amazon, cdbaby, google play, google music store, wimp og andre steder.

Vil legge til at de to siste låtene er fra en kommende EP og ikke er tilgjengelig da den ikke er ferdig, men du kan selvfølgelig laste de ned fra soundcloud Jeg hører mye på det meste av metal og det er ganske kult om det kommer fram i min egen musikk med tanke på at jeg gjør rap, om du vil kan du jo sjekke ut de to låtene jeg føler har elementer av rock her:

https://soundcloud.com/user2731626/11-venn-eller-fiende
https://soundcloud.com/user2731626/0...by-the-rejectz

Takk for feedback

Sitat av radion Vis innlegg
- kanskje plystre litt, imellom pustingen ..
Vis hele sitatet...
Takk for tipset, jeg burde uten tvil bli bedre på å bruke "adlibs", ikke bare for å maskere pust, men det kan tenkes at det også vil gjøre låtene mine mer "spennende" for lytteren, takk for at du tok deg tid
Ja heldigvis har ingen lik smak.. Så selv om ikke jeg liker å høre febrilsk gaping etter luft så kan mange andre like det, jo har hørt det du har lagt ut på freak før.. Og synes det er bra
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Ja heldigvis har ingen lik smak.. Så selv om ikke jeg liker å høre febrilsk gaping etter luft så kan mange andre like det, jo har hørt det du har lagt ut på freak før.. Og synes det er bra
Vis hele sitatet...
Helt klart, og det er jo selvfølgelig ingen problem at du ikke liker denne låta, men at innpustene blir et forstyrrende element er noe jeg er glad for at du tok opp for det går på teknikk, mix, og et spark i ræva for å øve mer på pusteteknikk er noen jeg trengte. Når alle låtene til EP'en er ferdig vil jeg garantert gå over de og passe på at det ikke er fortyrrende elemter, så vit at din mening er av stor betydning for meg selv om du ikke likte låta