Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 925
Patient zero
iblis's Avatar
http://iblis.nu/test/

jau.. har delte meninger med meg selv her lissom.. syntes det blir en smule døll!

btw: ikke få panikk.. jeg bare leker meg litt
Better than thou.
Jeg syntes det ser phet ut, men enten ta bort reklammen eller legg de under nyheter! bortsett fra det.. ser kult ut.. alt helt kult
Slett ikke verst, men tror jeg ville brukt lysebrunt eller no isteden for hvit.

Og kanskje overskriftene i menyene og på nyhetene burde vært samme farge som bakgrunnen (den brune).

Ellers så synes jeg den er fet!

[ 07-05-2001: Message edited by: dephic ]
ordentlig bra, men det er jo denne også, det skulle gjort var å lage theme's man kunne velge mellom, men det er nok litt vanskelig/stress (spesielt pga forum)
Hvorfor skal du bytte a? Personlig syns jeg fargene og designet på dette forumet er phattere. Men det der var kanskje en tidlig versjon eller noe så....... Logoen her er forresten mye fetere også....
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
ja, det var ålreit nok, men jeg synes ikke fargene på forumet var så fint. altfor hvitt.
det skulle gjort var å lage theme's man kunne velge mellom
Vis hele sitatet...
Det har faktisk også jeg tenkt på. Skal ikke være _så_ avansert å bare lage en cookie der en lagrer hvilket theme en vil bruke.

[ 07-05-2001: Message edited by: dephic ]
ikke kjør forumet sånn at det blir så smalt, la det heller bruke hele skjermen, forstår at den er optimailisert for 800, men la nå oss stakkars brukere av 1024 og 1200 og over det få noe igjen for penga.... man får liksom så liten plass til meldinga.. ellers var fargevalget greit, men bruk litt oransje til å piffe opp kapper og slikt, for det er så lett å se...

og bare noen småideer, kansje ugjennomførbare, menmen;

vensterjuster reklamen, og sett opp et reklamesys som er relevant med navnet på forumet (PHP; php-bøker fra bol.com etc... webdesign; hoster programvare... etc..)

på plassen du får ledig mellom menyen og den venstrejusterte reklamen; 5 siste poster? artikler? relaterte linker? vetafaen? logo? linktil oss? script som sier hvem du får størst trafikk fra?

anyway, centerjustert reklame akkurat der så feil ut...

meitemark