Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1519
Etter å ha drevet med trailere og tributes i en god del år nå, er jeg stolt over å presentere en ny video i Ringenes Herre-universet.

Videoen ble laget på tre dager. Jeg håper den faller i smak!

Klikk her for å se videoen!

Som alltid setter jeg stor pris på tilbakemeldinger og eventuell konstruktiv kritikk!
The Man In Black
Dovregubben's Avatar
Som en stor Lord of the Rings fan så må jeg innrømme at filmen din lagde et smil om munnen min, fin redigering og bra laget generelt. Men jeg må si at jeg likte ikke musikken, den faller litt for mye ut ifra loren for å si det sånn. Jeg hadde byttet den ut med noe som "passer litt mer inn". Ellers bra jobba, har sett flere av de andre videoene dine og liker veldig godt det jeg ser.
Sist endret av Dovregubben; 28. februar 2015 kl. 22:18.
Sitat av Dovregubben Vis innlegg
Som en stor Lord of the Rings fan så må jeg innrømme at filmen din lagde et smil om munnen min, fin redigering og bra laget generelt. Men jeg må si at jeg likte ikke musikken, den faller litt for mye ut ifra loren for å si det sånn. Jeg hadde byttet den ut med noe som "passer litt mer inn". Ellers bra jobba, har sett flere av de andre videoene dine og liker veldig godt det jeg ser.
Vis hele sitatet...
Takk!

Skjønner godt at du ikke syntes musikken passet helt, da den ikke akkurat har noe fellestrekk med tonen i Ringenes Herre. Men jeg likte veldig godt den "dommedags"-følelsen musikken ga.