Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 965
hippie in the making
kong1avkutoppen's Avatar
16 1
Halloen.

Jeg skal kjøpe meg 1g med ketamin og tenker at både for stealth og helseårsaker så skal jeg lage meg en nesespray.

Problemet ligger i at ingen av de nesesprayene har muligheten til å fjerne toppen. Jeg har kjøpt 3 forksjellige. Har dere noen tips/erfaringer der?

Noe annet jeg lurer på, hvor mye skal jeg blande det ut med? De aller fleste nesesprayene jeg har sett på har 20ml oppi seg. Kan jeg bruke vann fra springen eller burde jeg kombiner med saltvann elns?
Bruk en tynn skrutrekker til å vippe av den biten som trykkes ned. Den har ikke gjenger som kan skrus, men den har en liten flikk som må bøyes av. Husk å montere i riktig rekkefølge som den ble de-montert
hippie in the making
kong1avkutoppen's Avatar
Trådstarter
16 1
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Bruk en tynn skrutrekker til å vippe av den biten som trykkes ned. Den har ikke gjenger som kan skrus, men den har en liten flikk som må bøyes av. Husk å montere i riktig rekkefølge som den ble de-montert
Vis hele sitatet...
Takk men jeg ødela Nazamer sprayen min nå
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Denne kan man ta av toppen på.