Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1657
kan jeg bare ta noen paralgin forte piller alene uten substraksjoner eller gjøre en dritt og bli høy?
Tja du kan det, men ihvertfall etter egen erfaring er kodein ganske kjipt når man vet hvordan sterkere opioder hitter.
Sitat av K93 Vis innlegg
Tja du kan det, men ihvertfall etter egen erfaring er kodein ganske kjipt når man vet hvordan sterkere opioder hitter.
Vis hele sitatet...
jupp. men oxy er grise dyrt og er pussy for å prøve heroin er amfetamin deilig da? vet att det er en upper men lurer på hva slags rus jeg burde kjøpe

lsd var deilig første gang og oppturen så ble det skumlere når det peaka. likte den passe. lurer på sopp eller dxm fordi det er roligere i kroppen og ikke så anspent. men føler du deg twitchy på amf?
Sist endret av stiller1spørsml; 9. november 2021 kl. 16:35.
Anonym bruker
"Enig Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Utifra trådene dine og postene her så vil jeg anbefale deg å holde deg borte fra dop. Det kommer 100% sikkert til å gå galt når du har så lite peiling som det virker.

Kjøper heller ikke at du er over 18 år.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Utifra trådene dine og postene her så vil jeg anbefale deg å holde deg borte fra dop. Det kommer 100% sikkert til å gå galt når du har så lite peiling som det virker.

Kjøper heller ikke at du er over 18 år.
Vis hele sitatet...
hvorfor tror knarkere att du må lese flere bøker for å ta en pille eller sniffe noe
Sitat av stiller1spørsml Vis innlegg
hvorfor tror knarkere att du må lese flere bøker for å ta en pille eller sniffe noe
Vis hele sitatet...
Fordi de vet konsekvensene...
Sitat av stiller1spørsml Vis innlegg
hvorfor tror knarkere att du må lese flere bøker for å ta en pille eller sniffe noe
Vis hele sitatet...
Fordi narkotika er ekstraordinært livsfarlig å drive med, derfor bør man lese seg grundig opp slik at man ikke stryker med.

For å svare på spørsmålene dine: Ja, amfetamin er veldig twitchy. Fleinsopp er ofte mye ''skumlere'' enn hva lsd er etter min erfaring.

Paralgin forte inneholder kodein som blir til morfin i kroppen, det gir helt klart en rus hvis man spiser det alene. Noe å være obs på er det høye paracetamolinnholdet, noe som er veldig skadelig for leveren.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Fordi narkotika er ekstraordinært livsfarlig å drive med, derfor bør man lese seg grundig opp slik at man ikke stryker med.

For å svare på spørsmålene dine: Ja, amfetamin er veldig twitchy. Fleinsopp er ofte mye ''skumlere'' enn hva lsd er etter min erfaring.

Paralgin forte inneholder kodein som blir til morfin i kroppen, det gir helt klart en rus hvis man spiser det alene. Noe å være obs på er det høye paracetamolinnholdet, noe som er veldig skadelig for leveren.
Vis hele sitatet...
hmmmm. kjøpt dxm og har en lapp lsd igjenn. burde jeg kjøpe litt amf eller vente på hvordan dxm er. har hørt at dxm er likt som ketamin s.

Sitat av Relevant Vis innlegg
Fordi narkotika er ekstraordinært livsfarlig å drive med, derfor bør man lese seg grundig opp slik at man ikke stryker med.

For å svare på spørsmålene dine: Ja, amfetamin er veldig twitchy. Fleinsopp er ofte mye ''skumlere'' enn hva lsd er etter min erfaring.

Paralgin forte inneholder kodein som blir til morfin i kroppen, det gir helt klart en rus hvis man spiser det alene. Noe å være obs på er det høye paracetamolinnholdet, noe som er veldig skadelig for leveren.
Vis hele sitatet...
er amfetamin twitchen litt som lsd twitchen? følte meg veldig twitchy i halsen på lsd.
Sist endret av stiller1spørsml; 9. november 2021 kl. 18:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bare å teste, min erfaring kan være MYE forskjellig fra din. Amfetamin = digg. Opiater = digg. Alt er egt digg. Fin din favoritt!

Konsekvenser? Hvem faen bryr seg.

Men konsekvenser er noe å bry seg om, amfetamin? Vil tulle og tøyse med hodet ditt. Benzo? Det vil starte en motor som gjør du tar mer en du hadde planlagt, og dagen derpå, sier en kompis/vennine at du knuste en bilrute eller stjal en jakke typ. Opiater? For digg, fører til avhengighet.

Asså, utifra måten du skriver tenker jeg du er typ 14-15år typ.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I mine eksperimenterende dager prøvde jeg alt av benzo og heroin noen ganger. Heroin gav meg nada, men paralgin tatt etter normal dose i henhold til legens henvisning(2 tabletter) tok meg mer til himmelen mer en noe annet jeg har vært borti. Men det er vel sikkert individuelt, siden jeg sjelden hører andre crave etter paralgin. Ellers er det vel unødvendig å nevne farepotensiale.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I mine eksperimenterende dager prøvde jeg alt av benzo og heroin noen ganger. Heroin gav meg nada, men paralgin tatt etter normal dose i henhold til legens henvisning(2 tabletter) tok meg mer til himmelen mer en noe annet jeg har vært borti. Men det er vel sikkert individuelt, siden jeg sjelden hører andre crave etter paralgin. Ellers er det vel unødvendig å nevne farepotensiale.
Vis hele sitatet...
Merkelig, jeg hev i meg 6stk og følte meg tung og trøtt. Ikke noe særlig mer, fikk en god natt søvn.
amfetamin er ikke som lsd i det hele tatt de er fullstendig motsatt side av skalaen i forhold til hva man får ut av det
du burde absolutt finne ut hvordan rusmidler funker før du tar det og hvilke doser du kan ta av forskjellige ting før det er farlig
Paralgin Forte gir deg ikke noe alene, må ha en rimelige mengde for at du skal få den "varme" følelsen
Sitat av stiller1spørsml Vis innlegg
kan jeg bare ta noen paralgin forte piller alene uten substraksjoner eller gjøre en dritt og bli høy?
Vis hele sitatet...
Jeg har brukt mye opiater,og på starten, så husker jeg at kodein var littegrann sløvende + at jeg klødde... På den tiden var det bare irriterende og slitsomt, så kan på ingen måte anbefale det