Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1177
tok dette for en liten stund siden, hva synes dere?

http://hardmongo.kontrax.net/borestrand.jpg
Veldig pent. Det som gjør det spennende er samspillet mellom den "rotete" himmelen og det symmetriske mønsteret i dynene. Mulig det er litt for mye dyner, og litt for liten himmel.
Stilig, likte kontrastene!
Veldig bra bilde, kanskje litt mørkt. Hvis du gjør noe med det blir det vel kanskje overeksponert i midtpartiet der, så kanskje best å la det være sånn.

Kunne kanskje vært litt mer himmel. KP
Hva har du gjort med bildet? Hdr?

Det var veldig pent. Likte alt med bildet veldig godt.
Veldig pent, men jeg synes personlig at sanden ble litt "tom". Hadde du hatt et bra motiv der, så hadde det vært perfekt. Har du høyere oppløsning? Desktop...
Bildet var fantastisk flott, men saknar høgare oppløsning, får litt vondt i augane av å sjå på det atm.
Flott bilde, men jeg skulle gjerne sett mer sjø. Det hadde vært kult å se en jevn fordelig av sand, sjø og himmel.
fint bilde, du har vært litt for hard i kontrastspakene føler jeg og kunne også tenkt å se ørlite mindre sand og ørlte mer himmel du har også fått litt kantuskarphet i forgrunnen. tror det skyldes objektivet ditt...
Sist endret av Madusius; 19. august 2008 kl. 00:18.
mann's Avatar
Trådstarter
takk for tilbakemeldinger

dontomaso: er uening med deg ang. for mye dyner. jeg mener det er dem som gjør bildet. madusius er enig med deg.. kanskje jeg kunne gjort det, men desverre er dette den eneste komposisjonen jeg har.

drittunge: så dette selv, og har en annen versjon (sort/hvitt) som er lysere.

max-mekka: ikke hdr nei. jeg var heldig med været (lyset) men resten av jobben ligger i selektiv kontrastøkning og dodge/burn

bobbo: er det i midten du mener? det er ikke mye der, men litt er det. det vises ikke så godt i så liten versjon, men det skal printes på 100x70cm og da vil det vise bra

krompraft: jo, kanskje, men jeg liker egentlig at det så vidt kan skimtes litt sjø i enden av "stien".

madusius: kantuskarpheten skyldes objektivet ja. gjør det bildet dårligere?
Sist endret av mann; 19. august 2008 kl. 01:33.
Jeg har ikke spesielt greie på fotografier, men jeg syns dynene ser veldig "flate" ut om dere skjønner hva jeg mener, også syns jeg himmelen ser litt "tegna" ut.

Kanskje fordi oppløsningen er så dårlig? Uansett var det et bra bilde det der
Mulig å få se orginalen? Lyst til å se hvor mye som er redigert

Veldig bra bilde, kp
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Det var et flott bildet!
Men som nevnt ovenfor, litt mye sand og litt lite himmel. Jeg hadde kuttet litt av bunnen.
Pent!
Men, som alle andre har nevnt. Skulle hatt litt mer himmel^^
Kan du legge ut en større versjon?
nei, dette var fælt.

noe av det verste jeg har sett fra deg, frekkmann.
Need. more. pixels... bzzz