Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1708
Fikk levomepromazine orion oss legen, noe å ruse seg på? Funker de for søvn?
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nozinan? Hva fikk du det for? Har hørt du bare blir veldig sløv
Trådstarter
20 2
For søvnvansker, men søkte opp navnet å det sto ingenting om nå søvn så blei skeptisk
Kuttet ut vanlige sovemedisiner for mange år siden og har brukt denne lenge nå.Funker bra for for min søvn,men blir ganske ''kjørt'' i hodet av den.En kompis av meg som er i jobb tar bare en kvart tablett tidlig på kvelden.Jeg tar den ved leggetid.Ingen behagelig rus av den.Brukte den i høyere doser på nittitallet,og vi kalte den bare for apedop.
Trådstarter
20 2
Takk for svar, tok en i går blei tung i hodet og kroppen men ikke på noen god måte.. og tett i nesen
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nedheng Vis innlegg
Takk for svar, tok en i går blei tung i hodet og kroppen men ikke på noen god måte.. og tett i nesen
Vis hele sitatet...
Det nese greiene er et velkjent fenomen på nonzinan. Man får veldig nasal stemme av det.

Ble brukt mye før for avrusning og sånn men tror ikke det er så veldig mye i bruk lengre

Det er antipsykotisk og er kjent som "apedop", altså du blir fjern og sløv, men IKKE på en behagelig måte