Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 7518
Hmm gjerne holde oss vekke her fra en stund da .


https://itavisen.no/2020/04/22/troli...ZkoopeDU-vxIOo

Utifra det jeg kunne finne før dritt avisen nekta meg var at det gjelder valve spill.
Sist endret av VitoScaletta; 22. april 2020 kl. 23:39.
Hmm. Er vel kun om du spiller på en server som er hacket vel? Såvidt jeg vet, kan ikke noen ta kontroll over noe som helst så lenge de ikke kontrollerer serveren du spiller på?

Takk for deling, blir å følge dette videre.
CS:GO og TF2 er "ofrene", men kodene som er ute er visstnok fra 2017/18. Det er ikke bekreftet av Valve, men reddit'en anbefaler folk å ikke spille multiplayer før man vet mer.
Sitat av MadameFraulein Vis innlegg
CS:GO og TF2 er "ofrene", men kodene som er ute er visstnok fra 2017/18. Det er ikke bekreftet av Valve, men reddit'en anbefaler folk å ikke spille multiplayer før man vet mer.
Vis hele sitatet...
En smule feilaktig uttalelse du kom med der, redditen anbefaler folk og spille på offisielle servere. Så bare og kose seg med multiplayer!
Det var ikke det som stod når jeg sjekka i natt, men nå har Valve gått ut og sagt at det er en leak fra 2017 og ikke en trussel for nåværende builds