Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 15658
Noen som har noe info om dette stoffet?

Er det billigere enn ketamin?
Funker det også mot depresjon?
Dosering?
Psykadelisk?
Vises det på urinprøver?
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1. Betaler mindre for dette enn ketamin
2. Av egen erfaring har det tilsvarende effekt som ketamin på depresjon, men er nok ikke forsket på.
3. En god startdose er 25 - 50mg
4. Mindre psykedelisk enn S-ket
5. Nei

Alt i alt nærmest tilsvarende effekt som ket, men varer ca. Dobbelt så lenge og er litt mer gentle.
denne bør bli flyttet til research chemicals.

trodde det var skrivefeil i tittelen først, så det sier nok om hvor mye jeg vet om akk dette stoffet..
MEN verdt å lese hva fluoro-analoger/derivater ofte gjør. hvertfall på fenetylaminer gir det ofte en veldig nevrotoksisk variant av stoffet.

tre varsomt..
Mulig at folk selger det for mer enn ketamin fordi det er sjeldent, men jeg får det for billigere enn ketamin.

Funker mot depresjon men den antidepressive effekten varer kortere og er mildere. Anbefaler heller K hvis du skal bruke det mot depresjon.

Utifra min erfaring er en grei nasal dose for «nybegynnere» ~50mg. Jeg mener personlig at alt under 100mg er kjedelig.

Utifra min erfaring er dette mindre psykedelisk enn både S-isomer og racemic ketamin. I tillegg så er det vanskeligere å oppnå K-Hole på 2-FDCK, med det så mener jeg at du må ha høyere dosering for å oppnå K-Hole.

Vet ikke om det vises på urinprøver men var en annen ovenfor som sa at det ikke vises
Google er din venn...

https://psychonautwiki.org/wiki/2-Fl...chloroketamine
Her står alt du lurer på, utenom pris.