Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Passer det for deg å flytte treffet til lørdag 7. desember?
Nei, er kun fredag 6. desember som passer for meg. - 0%
Ja, lørdag 7. desember går bra for meg. 4 28,57%
Ja, begge dager passer like bra. 5 35,71%
Nei, ingen av dagene passer for meg. 5 35,71%
Stemmegivere: 14. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  23 8709
Litt kort varsel, men det hadde vært hyggelig med et siste treff for i år.
Så, er det stemning for et treff neste fredag (ikke i morgen )?

Bar Polar har fungert bra tidligere, men forslag til andre lokaler er hjertelig velkommen.
For meg er rund klokka seks en fin tid å samles.

Skriv i tråden om du kommer eller bare har spørsmål eller forslag til treffet.


Edit:
Siden jeg har gjort for dårlig forarbeid med å finne ut om jeg faktisk kan den aktuelle dagen, har treffet nå blitt flyttet til lørdag 7. desember.
Samme sted (Bar Polar) og samme klokkeslett, kl. 18'ish
Sist endret av Veggen; 5. desember 2019 kl. 15:53.
Jeg er med.
Er mye som skjer i helgene mot jul, så vanskelig med planlegging. Men møter selvfølgelig opp dersom jeg er ledig
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Sitat av Ozma Vis innlegg
Jeg er med.
Vis hele sitatet...
Supert! Da ses vi.

Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Er mye som skjer i helgene mot jul, så vanskelig med planlegging. Men møter selvfølgelig opp dersom jeg er ledig
Vis hele sitatet...
Dersom noe kommer i veien for å bli med på treff, får du bare si det som det er, du har allerede noe viktig du ikke kan si nei til på agendaen.
Jeg er for tiden og frekventerer i Oslo-området og litt her og der. Har i utgangspunktet returbillett 6. desember, men jeg skal få sjekket opp hva det vil koste for å få endret biletten til en fyllesyke-dag og se an hva det koster for et par dager på nåværende boplass midt i byen.

Bring your faraday cages!
Sist endret av m0b; 3. desember 2019 kl. 16:50.
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Sitat av m0b Vis innlegg
Jeg er for tiden og frekventerer i Oslo-området og litt her og der. Har i utgangspunktet returbillett 6. desember, men jeg skal få sjekket opp hva det vil koste for å få endret biletten til en fyllesyke-dag og se an hva det koster for et par dager på nåværende boplass midt i byen.

Bring your faraday cages!
Vis hele sitatet...
Da håper jeg at vi ses til fredag.
Sist endret av Veggen; 3. desember 2019 kl. 16:54.
Venter på tilbakemelding om hvordan det går i hop med billetter. Ved oppmøte anmodes det å vise til hvem man er, resten av brukerne banner jeg!
Bra initiativ! Har dessverre ikke mulighet til å bli med denne gangen, men er definitivt med til sommeren igjen!
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Mye å gjøre om dagen i innspurten til eksamen og oppgaveinnlevering, men skal prøve å få tid til å ta en liten tur innom
Jeg skal prøve. Er utenbys for øyeblikket så det kan bli vanskelig, men det er jo en liten sjans.

Sitat av m0b Vis innlegg
Venter på tilbakemelding om hvordan det går i hop med billetter. Ved oppmøte anmodes det å vise til hvem man er, resten av brukerne banner jeg!
Vis hele sitatet...
Satser på at det ikke blir permban, da! Men det er vel kanskje ikke så farlig likevel, minst to stykker som har meldt interesse i tråden vet hvem jeg er uansett.
Sist endret av Relevant; 4. desember 2019 kl. 21:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Jeg har bæsja på leggen, glemte å dobbelsjekke med min bedre halvdel om det var noe annet som skjer til fredagen, noe det selvfølgelig er.
Så foreløpig ser det ut som at jeg selv må melde pass, men driver og jobber med en løsning slik at jeg får til å komme like vel.

Det ser vanskelig ut, hva sier folk om å flytte det til lørdag?
Nei, dere får ha det hyggelig på treff dere som skal, så skal jeg huske å sjekke litt bedre i forkant neste gang.
Sist endret av Veggen; 4. desember 2019 kl. 22:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nå som jeg bor på østlandet igjen hadde det faktisk vært veldig hyggelig og har siden denne tråden ble opprettet sett om jeg kunne ha hatt mulighet, men er dessverre Low on cash frem til neste uke så det går dessverre ikke. Kjempe kult initiativ da og jeg skal gjøre mitt ytterste for å komme neste gang! Har aldri vært på et freaktreff før så det ville ha vært spennende!
Lørdag funker bedre men skal klare å finne et par timer på fredag og. Noen som kan slenge opp en Doodle med dag og tidspunkt?
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Sitat av Ozma Vis innlegg
Lørdag funker bedre men skal klare å finne et par timer på fredag og. Noen som kan slenge opp en Doodle med dag og tidspunkt?
Vis hele sitatet...
La til en poll på toppen av siden.

Om det blir på lørdagen passer så å si når som helst for min del.

Så langt har alle som har svart at de kan sagt at lørdag passer, så da flytter vi treffet til lørdag samme sted (Bar Polar).
Om det er ønske om å starte tidligere eller senere så finner vi en tid som er best for flest, om ikke tar vi bare samme tid, kl 18'ish.
Sist endret av Veggen; 5. desember 2019 kl. 15:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg skal prøve. Er utenbys for øyeblikket så det kan bli vanskelig, men det er jo en liten sjans.



Satser på at det ikke blir permban, da! Men det er vel kanskje ikke så farlig likevel, minst to stykker som har meldt interesse i tråden vet hvem jeg er uansett.
Vis hele sitatet...
Øl er også gyldig legitimasjon i min bok!

Men strengt tatt så er det bare en dårlig spøk jeg dro.
Sitat av m0b Vis innlegg
Øl er også gyldig legitimasjon i min bok!

Men strengt tatt så er det bare en dårlig spøk jeg dro.
Vis hele sitatet...
Puh! Det er bra dette ble oppklart.
I morgen passer veldig bra :P
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Da befinner jeg meg for øyeblikket på Bilset kebab som ligger vegg i vegg med Bar Polar. Skal bare spise så finner jeg meg en plass og oppdaterer med hvor jeg sitter, eller er det noen som har funnet veien til Bar Polar allerede?

Da sitter jeg fåreløpig innerst i hjørnet, ved siden av storskjermen, men det blir gjort klart til at vi kan sitte nede, så slipper vi å se fotball.
Sist endret av Veggen; 7. desember 2019 kl. 18:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ivar_oslo: kommer du også? Vi er 6 her på pubben.
Sitat av m0b Vis innlegg
Ivar_oslo: kommer du også? Vi er 6 her på pubben.
Vis hele sitatet...
Jeg er i Halden så denne helgen passet ikke.
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Jeg er i Halden så denne helgen passet ikke.
Vis hele sitatet...
Passer sikkert bedre neste gang.


Da har jeg kommet meg hjem, og som vanlig, takk for et hyggelig treff folkens.
Var det mange som ble bannet i løpet av kvelden?
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Var det mange som ble bannet i løpet av kvelden?
Vis hele sitatet...
Ikke jeg i alle fall! Får bare si takk til en intim og koselig freak-konstellasjon. Hyggelig som alltid
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Var det mange som ble bannet i løpet av kvelden?
Vis hele sitatet...
Jeg reiv i noen mugger med øl, så da ble jeg veldig medgjørlig å ha med å gjøre så er nesten overrasket over at ikke hele forumet nå er Crew. Flaks jeg ikke hadde med med credentials kanskje?