Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1454
“People are strange"
poppa en halv xanax og 150 mg lyrica i dag morges. har en halv subtex pille jeg er gira på å bli kvitt the good way, men finner mye blanda info om dette er trygt eller ei. går også på antidepressiva (ssri) 50 mg. har nylig blanda dette i ganske høye doser oppå coke/speed/ket (ute å kjørt i det siste ja..) men nå vil jeg bli kvirtt resten og kjøre clean en lang stund dog den pillen ligger å roper på meg i en perfekt setting nå. should I or should I not? overlever noen side effekter men ikke å dævve liksom? har jo gått brabra et par 3 ganger

tja nå har jeg drukket ett par glass øl også så tror jeg drøyer den, men svar mottas endå med takk for fremtidige anledninger
Sist endret av mønstre; 25. april 2020 kl. 21:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Om du ikke har toleranse for opiater er 4mg Sub ganske mye, men vil ikke tro det er dødelig.

For min del, uten toleranse, er 1mg nok i massevis for å få en digg, euforisk følelse. Pleide da å snorte ettersom det tar så lang tid å få funk under tungen.
“People are strange"
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Om du ikke har toleranse for opiater er 4mg Sub ganske mye, men vil ikke tro det er dødelig.

For min del, uten toleranse, er 1mg nok i massevis for å få en digg, euforisk følelse. Pleide da å snorte ettersom det tar så lang tid å få funk under tungen.
Vis hele sitatet...

takk for svar blir nok å spare d en til senere. pleier å snorte det ja vet det er dårlig kombo med alko (drukket 2 øl bare tho) og tenker legge meg om litt så blir evt i morgen. hvor lenge varer det egentlig? fortsatt gira på en high. vil gjerne kjenne på potensialet, m en starter isåfall med halve
Sist endret av mønstre; 25. april 2020 kl. 22:03.
Rusen på Subutex varer veldig lenge. Lett en hel kveld, samt at jeg merker langt ut på ettermiddagen neste dag at jeg har noe i blodet + små pupiller.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Om du ikke har toleranse er det bedre å snuse 1mg i slengen. Buprenorfin er en delvis agonist så du vil ikke nødvendigvis merke mer av 4mg enn av 1mg. Da vi begynte å eksperimentere med opiater i min spede ungdom brukte vi 0.4mg Temgesic. Dette er en kraftig dose om man ikke har toleranse.