Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 9418
er det noen som vet om spill som er ganske likt som graffiti studio?
ps: vet det er mulig å laste det ned, men ser etter andre som spill som ligner. liker ikke graffiti s.w.a.t, men noen som har noe annet?
VR ONLY:
Kingspray var lovende, men finner lite informasjon. Trur de kom med en "ny" update med tillegg til multiplayer. Vet ikke om det er noen kopier noen steds (har ikke funnet noen). Det virker sinnsykt amazing. TO THE FUTURE
FRE$H
applefanboy's Avatar
Trådstarter
95 2
ye så d! det virker jævlig fett, men har ikke VR ustyr og det kan fort bli dyrt...

noen som har noe annet jeg kan bruke, har ipad også... så kan bruke den hvis det er noe som funker på iphone/ipad
Sist endret av applefanboy; 16. oktober 2016 kl. 01:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Counter strike global offensive xD
FRE$H
applefanboy's Avatar
Trådstarter
95 2
ahahah, spiller d nå! men trenger et sånn spill til når jeg sitter på skolebenken
FRE$H
applefanboy's Avatar
Trådstarter
95 2
ye, det spillet funker bra... har det på ipaden også
hvis noen har eller finner noen andre fete spill er det bare å slenge inn en link !!
▼ ... over en uke senere ... ▼
FRE$H
applefanboy's Avatar
Trådstarter
95 2
bruker graffiti s.w.a.t
likte d ikke før, men har begynt å bli bedre kjent med d nå

https://imagebin.ca/v/2zbwvB8kxJZh

mitt første forsøk, syntes d ble helt greit
Sist endret av applefanboy; 24. oktober 2016 kl. 23:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
http://www.groupboard.com/demo/graff.shtml

Ikke et spill, men er gøy å lage tags/piecer med flere folk til tross for at funksjonene gjør at det i bestefall kan regnes som en online versjon av ms paint. Litt idioter og trolls der inne til tider, men er flere ganger jeg har blitt sittende i timesvis å lagd piecer med andre :P