Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 17393
Har tenkt å begynne å lage raketter. Tenker jeg skal bruke KNSU og lurer på om jeg bør bruke endburner eller coreburner? De fleste videone og guidene jeg har sett bruker de coreburner, men da lurer jeg på hvilke burnere man bruker for ulike brensler?
Skal du lage KNSU raketter så tror jeg coreburn er det beste!

Lager du svartkrutt raketter så kan du lage dem endburner.

Tror ikke KNSU raketter med endburner brenner raskt nok.
Har gjort noen forsøk med KNSU-raketter, og disse trenger definitivt coreburner for å lette. Mulig du kan ved hjelp av rekrystallisering når du lager KNSU'et få et mer hurtigbrennende drivstoff og klare deg med endburner, men dette har jeg ikke prøvd. Som sagt, coreburner er veien å gå med "vanlig" KNSU hvis du er opptatt av å få raketten opp i luften.

Størrelsen på core er også med på å bestemme hurtigheten på forbrenningen, men her er det best å bare prøve seg fram ettersom det ikke akkurat eksisterer en formel for å kalkulere dette (så vidt jeg vet).
Sist endret av Bartulf; 10. februar 2011 kl. 23:38.