Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 5686
Hva er vitsen med den? Den er jo helt lik iPhone 7 bare at den er blank bak. Eller 8....
Ser kanskje lik ut, men går vel utifra at den har mye bedre specs (deler)
den er en "budget" versjon av s8 med bedre innhold. den gjør det mulig og fremdeles selge s8 også i litt lengre tid. men se er bare en "budget" men fortsatt jævla dyr tlf
Keyboard Warrior
Drift's Avatar
Det er en iPhone for de fleste. IOS er et veldig attraktivt OS som mange ønsker å bruke. Dette er en billig måte å få akkurat dette på. Den har også samme chipen som iPhone 11 Pro og Pro Max, A13 Bionic. Denne er er vel en av den raskeste om ikke fortsatt best på markedet. Dette er mye bedre enn iPhone 7/8.

Denne blir kanskje ikke bestselger i vesten. Men den kommer til å bli en hit i land der de ikke har samme økonomi som oss. Lurt av Apple.
Sist endret av Drift; 18. april 2020 kl. 09:34.
Sitat av Drift Vis innlegg
Det er en iPhone for de fleste. IOS er et veldig attraktivt OS som mange ønsker å bruke. Dette er en billig måte å få akkurat dette på. Den har også samme chipen som iPhone 11 Pro og Pro Max, A13 Bionic. Denne er er vel en av den raskeste om ikke fortsatt best på markedet. Dette er mye bedre enn iPhone 7/8.

Denne blir kanskje ikke bestselger i vesten. Men den kommer til å bli en hit i land der de ikke har samme økonomi som oss. Lurt av Apple.
Vis hele sitatet...
Synes ikke 7 er dårlig telefon heller jeg da. Jeg merker egentlig så forskjell på hvor raske de er jeg. Selv har jeg xs etter å ha hatt Sony. Er storfornøyd. Skal aldri tilbake til Androird
Keyboard Warrior
Drift's Avatar
Sitat av Dreamliner91 Vis innlegg
Synes ikke 7 er dårlig telefon heller jeg da. Jeg merker egentlig så forskjell på hvor raske de er jeg. Selv har jeg xs etter å ha hatt Sony. Er storfornøyd. Skal aldri tilbake til Androird
Vis hele sitatet...
Neida, ingen som har sagt at iPhone 7 er en dårlig telefon. Du vil kanskje ikke merke så mye forskjell på ytelse i dagligdags bruk som surfing og snapchat osv. Det du vil merke stor forskjell på er batteritiden. Denne nye vil helt klart vare mye lengre. I tillegg har den også mye bedre kamera.

Hvis man har valget mellom denne nye iPhone SE og iPhone 8 vil jeg si man er dum hvis man går for den eldre modellen. Den nye er definitivt et mye bedre kjøp. Den er ypperlig for bestemor, barnet som skal ha sin første telefon eller bare folk som ikke bryr seg om cutting edge tech. Man må også huske på at den nye vil være støttet av Apple i mange flere år, det vil si at den får nyere IOS-oppdateringer lenge etter de eldre modellene er borte fra lista.

Telefonmarkedet har også stagnert en del de siste årene. Folk har telefonene sine lengre nå. Apple har innsett at ikke alle gidder å kjøpe telefoner til over 10 000 hele tiden. De tjener mindre på telefonsalg generelt. Derfor fokuserer de nå på en litt annen brukergruppe som ikke nødvendigvis er så opptatt av 3 kameraer og nyeste OLED-skjerm.
Sitat av Drift Vis innlegg
Neida, ingen som har sagt at iPhone 7 er en dårlig telefon. Du vil kanskje ikke merke så mye forskjell på ytelse i dagligdags bruk som surfing og snapchat osv. Det du vil merke stor forskjell på er batteritiden. Denne nye vil helt klart vare mye lengre. I tillegg har den også mye bedre kamera.

Hvis man har valget mellom denne nye iPhone SE og iPhone 8 vil jeg si man er dum hvis man går for den eldre modellen. Den nye er definitivt et mye bedre kjøp. Den er ypperlig for bestemor, barnet som skal ha sin første telefon eller bare folk som ikke bryr seg om cutting edge tech. Man må også huske på at den nye vil være støttet av Apple i mange flere år, det vil si at den får nyere IOS-oppdateringer lenge etter de eldre modellene er borte fra lista.

Telefonmarkedet har også stagnert en del de siste årene. Folk har telefonene sine lengre nå. Apple har innsett at ikke alle gidder å kjøpe telefoner til over 10 000 hele tiden. De tjener mindre på telefonsalg generelt. Derfor fokuserer de nå på en litt annen brukergruppe som ikke nødvendigvis er så opptatt av 3 kameraer og nyeste OLED-skjerm.
Vis hele sitatet...
Jeg synes en del bytter telefon litt vel ofte. Kanskje ikke det siste året, pga miljøfokus og folk ikke tar seg råd lenger. Jeg hadde en iPhone 4 i ca 4 år mener jeg, eller 3. Så ble den ekstremt treig. Jeg gikk så for en Sony Xperia da det var billigere med android enn nye iPhone 5. Hadde den i 5 år til i fjor, så fikk jeg en xs. Stod mellom den og 8plus. Jeg skal ha den til den ikke funker lenger. Men jeg lurer egentlig litt på hvor lenge en telefon nå er brukenes for samfunnet. Med tanke på oppdateringer og apper. Jeg bruker den mest til surfing, Instagram. Å ha Android når man bruker insta var ikke noe særlig, da man gjerne ikke ser mange av emojiene og får alle funksjonene til insta. Men nå hadde jeg en Sony fra 2014 da..