Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 817
Yo,

Jeg ønsker et PHP/MySQL basert REFERER script for min webside, www.alejandrofuentes.org.
JA, Jeg har prøvd google, men finner ingenting som ser lovende ut, ut i fra mine krav.

Jeg ønsker altså et helt greit (trenger ikke være så avansert) script, som lister opp hva slags sider besøkende kommer fra. Dette vil jeg også at skal være intregert i designet...

Noen som vet om noe?

Jeg har funnet ett - http://alejandrofuentes.org/index.ph...tem&side=stats
Men det ser ikke ut til at jeg får dette til å fungere - dessuten er det 4 år gammelt.
Litt jalla kode klokka 3 om morgenen:

Kode

$handle = fopen("reffer.txt", "a"); //chmod til 777 ellerno
fwrite($handle, "$_SERVER['HTTP_REFERER'] \n");
fclose($handle);
Så bare paster du den inn i index.php, chmodder reffer.txt til 777 og kjører include("reffer.txt") hvor du vil i designet ditt, så er det på plass.

Enkleste løsninga ever. Men den fungerer nok. Du har sikker lyst å putte noen datoer inn i reffer.txt kan jeg tenke meg, men det er ikke så vanskelig.
Sist endret av Torstein; 13. oktober 2006 kl. 03:44. Grunn: missa på noen anførselstegn...
Og husk å .htaccesse reffer.txt så du ikke kan åpne den via nettleseren.
Sitat av The Freak
Og husk å .htaccesse reffer.txt så du ikke kan åpne den via nettleseren.
Vis hele sitatet...
Eventuelt kan du kalle den reffer.php og putte <?php die("Dette går ikke") ?> øverst.
vell, tusen takk...
men, simpelt.. greit nok, men grenser?

hehe, kunne tenkt meg et med LITT flere spesifikasjoner da..
Slik som f.eks at MIN SIDE ikke blir referert der, samt diagram og % % utregning.

Noe som dette - http://alejandrofuentes.org/?cat=system&side=stats
Bare, som funker
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Ett ord: Google analytics. google.com/analytics
Noko av det verkeleg nyttige på nett, og gratis som i øl.