Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3154
Anonym bruker
"Definert Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, skulle ikke tatt amf i dag dum som jeg var. Klarer å oppføre meg fint, men personen jeg skal møte kjenner meg godt så legger merke til det meste. Angrer på at jeg såret denne personen, å håper det ble med denne gangen.

Alkohol?
Noe for puppillene?
Hva som helst som kan hjelpe

Setter pris på alt av svar!
Anonym bruker
"Definert Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja sant nok
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det er jo ikke i trådens natur, men gud så lei man til slutt selv blir av å lyve og skjule et illegalt rusbruk, avhengig eller ikke.
Hvis man kan bli kvitt behovet, så gjør det. Om så på et menneske av gangen. Ting som man slutter å skjule, mister mye psykologisk
makt over en.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vert i din situasjon utallige ganger..

Du har flere valg og bare kreativiteten setter grenser.

Jeg personlig hadde gått for en av disse tre.
-Si du er dårlig og må avlyse, spist noe dårlig, feber, hodepine..

-Holde deg kald, oppføre deg og se til at personen ikke merker noe

-Innta en fin mengde alkohol, ikke drikk deg dritings, og dersom du skulle fått noe spørsmål ang oppførsel eller utseende(pupiller, du rabler med kjeften etc.) Skyld på alkoholen
Anonym bruker
"Definert Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja jeg skjønner skal være ærlig fra nå av, men konsekvensene er for store akk i dag. Setter pris på tips som ikke inneholder ærlighet for det passer spesielt dårlig i dag
Finn på en unnskyldning, ikke møt opp
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Setter pris på alt av svar!
Vis hele sitatet...
Din kropp, din business, ditt liv
Anonym bruker
"Definert Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Lemp på med tips, ja jeg vet jeg er idiot. Takk for innkommende forslag.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vært i dine sko TS��
Hvis du stirrer f.eks i et sterkt lys, vil pupillene bli mindre uansett om du er tweaka eller ei. Kan hjelpe hvis du gjør det regelmessig.

Opioder er et alternativ for å kontrè dette, og alko som nevt. For min del oppholder jeg meg i sterkt lys rett før jeg skal møte noen.

Pass så svetta ikke renner om det er for lyst lykke til. Går nok bra!
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
selv satser jeg på å si jeg hadde et par kopper kaffe for mye.
Ja, å unnskylde skjelvinga/rastløshet med at du putta en ekstra skje eller tre i kaffe filteret er en fin unnskyldning og funka alltid for meg når jeg kom coka på jobb.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Si dette.Du har sovet dårlig og tok noen kopper trippel espresso/energidrikker og tok nok litt for mye , så er litt småskjelven og rastløs pga det.
Du hadde jo forøvrig en topp unnskyldning i at det er corona på ferde og at du er "litt dårlig". Fortell gjerne hvordan det gikk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Si dette.Du har sovet dårlig og tok noen kopper trippel espresso/energidrikker og tok nok litt for mye , så er litt småskjelven og rastløs pga det.
Vis hele sitatet...
Tenker at det kunne fungert i mange situasjoner, men om noen som har brukt amfetamin og løyet om det til meg før kom og sa det til meg hadde alle varsellampene mine blinka.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Si at du føler deg uvel i halsen, du synes det blir uansvarlig å møtes før du har fått avkreftet/bekreftet koronavirus.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Relevant Vis innlegg
Tenker at det kunne fungert i mange situasjoner, men om noen som har brukt amfetamin og løyet om det til meg før kom og sa det til meg hadde alle varsellampene mine blinka.
Vis hele sitatet...
This. Om den du skal møte allerede vet du er glad i pepper (og villig til å lyve om det) hadde en sånn forklaring bare forsterket mistanken.
Her er det gyldne muligheter til å bli polysubstansmisbruker med den enkle oppskriften her:

Blekk i deg noe opiat av riktig slag, og ta deg benzo for å slappe helt av. Selvfølgelig må du ha mer speed tilgjengelig skulle det skje at du ble trøtt på upassende tidspunkt. Og selvfølgelig opiater og benzoer for å holde det i vater om du bommer litt.

Da får du fine pupiller, roen som alt er i skjønneste orden, og speeden som gjør at du ikke snubler i orda eller sovner av.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kalyx Vis innlegg
Her er det gyldne muligheter til å bli polysubstansmisbruker med den enkle oppskriften her:

Blekk i deg noe opiat av riktig slag, og ta deg benzo for å slappe helt av. Selvfølgelig må du ha mer speed tilgjengelig skulle det skje at du ble trøtt på upassende tidspunkt. Og selvfølgelig opiater og benzoer for å holde det i vater om du bommer litt.

Da får du fine pupiller, roen som alt er i skjønneste orden, og speeden som gjør at du ikke snubler i orda eller sovner av.
Vis hele sitatet...

Mens egentlig er man skamruset ? Man må vel snakke mye viss-vass på sånt bruk
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Utenkelig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mens egentlig er man skamruset ? Man må vel snakke mye viss-vass på sånt bruk
Vis hele sitatet...
Ja, det er jo lagt opp til at slikt kan forekomme allerede med amfetaminen, men med benzoen også så er man godt sikret for vass-viss oppstår
Sitat av Alge Vis innlegg
Din kropp, din business, ditt liv
Vis hele sitatet...
Akkurat som at vedkommende som TS skal møte har sin egen kropp, sin egen business, og sitt eget liv - hvor det kanskje ikke er plass til amfetaminstukere. Poenget her burde ikke være å forfekte noen slags liberal individualisme, når et forhold med en tydeligvis viktig person for TS står på spill.

Til TS: Ikke møt opp, og lær av feilen.
Kvetiapin selv i små doser tar vekk de store pupillene
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Det er jo ikke i trådens natur, men gud så lei man til slutt selv blir av å lyve og skjule et illegalt rusbruk, avhengig eller ikke.
Hvis man kan bli kvitt behovet, så gjør det. Om så på et menneske av gangen. Ting som man slutter å skjule, mister mye psykologisk
makt over en.
Vis hele sitatet...
Og du dæven så lei man blir som pårørende over å høre de teite løgnene når man vet at personen står å lyver. Løgner skader mer enn ærlighet syns jeg, på det området.