Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1238
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vurdert dette her hittil:
- Røyke imens jeg er ruset på MDMA
- Røyke imens jeg venter på at knipsen skal kicke inn
- Røyke når jeg kjenner knipsen har comedown

Hvilken ville dere anbefalt, evt andre ideer?
Anonym bruker
"Bekymret Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Preferanse. Comedown synes jeg er best.
Har vell litt å si hvor mye erfaringer man har med MDMA, Om man har erfaring skal det nok være ganske alright å røyke når man føler for det
Røyke når man er godt nede i comedown.
Å ødelegge MDMA-rusen med hasj er bortkastet imho.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Fenriz Vis innlegg
Har vell litt å si hvor mye erfaringer man har med MDMA, Om man har erfaring skal det nok være ganske alright å røyke når man føler for det
Vis hele sitatet...
Jeg har tatt MDMA rundt 15 ganger, og røyket bruning gud vet hvor mange ganger, har bare aldri kombinert disse to.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Preferanse. Comedown synes jeg er best.
Vis hele sitatet...
Sitat av moret Vis innlegg
Røyke når man er godt nede i comedown.
Å ødelegge MDMA-rusen med hasj er bortkastet imho.
Vis hele sitatet...
Tenker jeg røyker i comedownen siden det er det de fleste sier.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alltid kost meg som faen med noe god hasj på comedownen.

Også opplevd mine sjukeste bad tripper når jeg har røyka midt i rusen/peaket.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alltid røyka samtidig som jeg har tatt MDMA, LSD, sopp, coke, amf osv.
Rusen har aldri blitt ødelagt eller wasta.
Er mer det at det føles unødvendig å røyke fordi man ikke blir fjern på samme måte med andre ting i systemet, ender gjerne opp med å bare røyke dobbelt så mye nesten uten effekt.
Jeg er ganske innrøyket og merker selv jeg syns mdma blir bedre med hasj. Men her skal man også være forsiktig om man ikke røyker så og si hver fordømt bidige dag hadde jeg tatt ved comedown og akkurat etter drop
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes det er godt å ta et bøtte trekk/bong trekk i det jeg kommer meg opp på emma. Men hver sin smak.
Er erfaren med begge. For å være helt ærlig med meg selv så merker jeg egentlig ingenting av å røyke mens jeg er på emma. Så med mindre du har endless supply med weed ville jeg definitivt spart dette til comedown. Egentlig så er weed aller mest gull til dagen etterpå, ta seg en mornings, få i seg god mat og drikke til å starte dagen.
THC påvirker meg på den måten (i MDMA-rus) at det blir mer psykadelisk eller "trippy". jeg føler også at det gjør alt mer intenst. Dette for meg er bare positivt. Men det negative er at man kommer mye fortere i den formen hvor man snakker også plutselig glemmer man heeeelt hva man snakker om. Syns også at ting blir mer foggy og at man husker mindre av turen dagen etterpå.
Anonym bruker
"Slank Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vent til nedturen sier nå jeg. Alle gangene jeg har røyka på MDMA (med toleranse for førstnevnte) har korttidshukommelsen blitt totalt utradert til det punktet at jeg ikke evner å føre eller følge med på en samtale. Utelukkende kjip og frustrerende opplevelse.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil påstå dette er egentlig veldig indivduelt. Personlig foretrekker jeg å ta én på comeup, og én relativt kjapt etter peaken. Syns det gjør det litt mer intenst og etter peaken puster det nytt liv i det, ellers blir det litt på comedown for å chille og ha en trivelig tur tilbake til virkeligheten
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig røyker jeg en før jeg mekker MDMA, en imens jeg venter på at det skal kicke inn, og så en mot slutten av conedownen .