Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1723
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spilte for første gang for snart 2 uker siden, da satte jeg inn 2000kroner og spilte roulette. Vant nær 30 tusen kroner med de 2 tusen kronene iløpet av en 2 timerstid.. helt sjukt. Har omtrent daglig spilt siden da og er vell nå et par tusen i minus siden det jeg vant.. satte inn 1000 for å prøve "på nytt" liksom nå istad
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går veldig fort å bli spillavhengig. Så begynner du å ønske å vinne tilbake det du har tapt, så går det bare nedover derifra. Du burde virkelig prøve å kutte ut alt av spilling for din egen del.
På god vei inn i spilleavhengigheten der ja.
Slutt å spille før det er for sent.. Jeg er spilleavhengig, måtte få gjeldsordning på grunn av det. Jeg startet riktignok for maaange år siden, klarte å holde det gående i nesten 17år før det tippet over. Det tippet over etter en veldig stor gevinst.. Jeg har vunnet noen hundretusen flere ganger, men alltid spilt det bort igjen. Når jeg vant seks sifret beløp så tippet det helt over for meg, jeg betalte ned det jeg kunne av lån og lå rimelig greit ann.. Før jeg fant ut at jeg skulle spille mer for å vinne enda mer og komme i pluss.. Havnet jo da såklart i mer minus enn noen gang og eneste utvei for å beholde hus og liv var en gjeldsordning, som jeg heldigvis fikk.
Det er helt utrolig vanskelig å slutte å spille om man blir slukt inn i det på ordentlig. Gevinster gjøre det bare værre for oss som er avhengige. Selv om den store gevinsten man har ventet på kommer, den man tror man trenger for å slutte å spille.. Så spiller man videre allikevel. Best å holde seg helt unna.. Lykke til, håper du ikke havner der jeg havnet noen gang.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja, vet.. Gikk 4k pluss igår. Men har spilt bort alle de 30 tusen kronene og føler jeg liksom må vinne de tilbake
Jupp, et klart tegn på tidlig spillavhengighet.