Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 11642
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kom over denne artikkelen på Kvinneguiden (flaut, jeg vet )

https://forum.kvinneguiden.no/topic/...mann/#comments

Har også merket opp gjennom årene at freakforum har fått mye tyn på forskjellige arenaer, for å være et "fristed" for diskusjon av ulovligheter, og for å oppmuntre til kriminalitet.
Bloodshoteyes sin tråd fikk jo enormt med oppmerksomhet i media, selv om det var mye støtte og positivitet i den saken også.

Er det ikke da litt sykt at det finnes sånne tråder på andre forumer der det diskuteres veldig lite moralske ting, bare på en annen måte enn på freak?
Tenk på følgene dette kunne hatt for en eventuell mann som får jizzet sitt stjålet og muligens brukt til å befrukte én eller flere kvinner Tenk så fucked up å gjøre mot noen
Er jo overgrep!

Var bare en random tanke, lurer på om noen har noen innspill?

PS
Ville opprette tråden anonymt, så måtte lage den her.
Flytt den gjerne til et passende sted.
Kan ikke noe annet enn å le. Hvorfor får ikke Kvinneguiden mer pes i media? "Forum lærer jenter til å bli spermtyver"
Sist endret av Bothrops; 23. november 2019 kl. 02:58.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du skjønner at det der er troll? Kvinneguiden er norges største nettforum for troll så du skal ikke ta noe der seriøst.
Anonym bruker
"Sint Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Folk roper troll hele tiden. Hva faen? Kan noen virkelig forklare meg hva og hvorfor det liksom skal være så jævla vanlig å «trolle» hele tiden? Hva får noen ut av det?

Aner meg at de som roper høyt om troll hele tiden, er de som egentlig er mistenksomme til alt og alle.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Folk roper troll hele tiden. Hva faen? Kan noen virkelig forklare meg hva og hvorfor det liksom skal være så jævla vanlig å «trolle» hele tiden? Hva får noen ut av det?

Aner meg at de som roper høyt om troll hele tiden, er de som egentlig er mistenksomme til alt og alle.
Vis hele sitatet...
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Internet_troll
Anonym bruker
"Sint Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Takk for svar. Så folk gjør det for en større mening enn på pur faen?
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar. Så folk gjør det for en større mening enn på pur faen?
Vis hele sitatet...
Det er drøssevis av MRAs og rødpiller som troller på kvinneguiden kun for å sette damer i dårlig lys.

Det klarer de og, når folk tror på tråder som den der.

Trolling kommer vel av flere årsaker men det fins forskning som kobler det med psykisk sykdom og til og med psykopati. Personlig tror jeg ikke det trenger å være tilfelle, husker det var mange som pleide å sende inn tullespørsmål til Juntafil den gang jeg var ung ala "Er mens babyblod" og tulleringte til folk osv. Internett trolling er vel samme greia, noen med fritidsproblemer syntes det er utrolig underholdende, andre har en agenda med det.