Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 28877
Hei alle sammen.

Jeg lurer på om det er noen som har noe førstehåndserfaring med Sarms (Selective Androgen Receptor Modulators)
Hadde lenge tenkt på å begynne å bole, men bivirkningene skremte meg litt. Men så kom jeg altså over en artikkel med Sarms, og mange sier det er et fantastisk stoff med nesten ingen bivirkninger. Enkelte sliter litt med synet og mister mye av nattesynet, men dette går hvistnok alltid over etter endt kur. Så nå tenker jeg at dette muligens er greien for meg..man slipper til og med å sette sprøyter om jeg forstod det riktig. Det største minuset er at det er veldig dyrt

Erfaring, eller informasjon om dette mottas med takk


http://www.sarmsinfo.com/
Ta heller ordlig AAS. Mye mer forskning og erfaringer bak.

Start å les om oral-turinabol foreksempel.
Lite behov for pct og anti østrogener under kur.
Veldig lite bivirkninger i forhold til effekt.

30-50mg hverdag i 5 uker er en passe kur.
Prisen er heller ikke så verst. 12-15kr per 10mg børspris. 8-12 kr per 10mg gatepris.
Hvis bivirkninger skremmer deg vil jeg tro undergrunnsreplikater basert på labrapporter av rotte-tester ikke helt er tingen.

Hvis du først skal bole er det like greit å manne seg opp til å skyte testosteron. Slipper vondt i leveren og voldsomme bivirkninger.
Sida du linker til anbefaler S-4 (Andarine). Det første som popper opp på Google er en tråd om at de har sluttet å teste stoffet. Dette etter man fant ut at stoffet forårsaka synsproblemer. Disse ble regnet som så alvorlige at de avsluttet testingen. Når denne nettsiden du linker til så anbefaler stoffet og påstår at bivirkningene var ubetydelige er dette suspekt, ettersom forskere har bestemt seg for at bivirkningene var så alvorlige at stoffet ikke burde blir markedsført. At de også linker til en (og bare en) nettbutikk som selger det tyder på at siden ble opprettet ut av kommersielle interesser. Jeg ville ikke stolt på informasjonen der.

http://forums.steroid.com/showthread...dverse-effects!
http://en.wikipedia.org/wiki/Selecti...ptor_modulator

Jeg ville holdt meg unna SARM. Du kan si mye galt om AAS men det har i alle fall blitt testet. Vær forsiktig så går det bra. Uansett hvor forsiktig du er med SARM aner du ikke hva slags bieffekter du kan få.
Sist endret av Stratops; 6. august 2011 kl. 22:55.
▼ ... flere år senere ... ▼
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Beklager så mye vis at jeg tar opp en gammel tråd...

Men er dette lovlig og innføre i landet på noe vis?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Chrisdenkule Vis innlegg
Beklager så mye vis at jeg tar opp en gammel tråd...

Men er dette lovlig og innføre i landet på noe vis?
Vis hele sitatet...
Steroider og dopingmidler er forbudt i Norge.
Drit i SARM, bruk heller vanlig testo

Man får moderate gains, og man fucker delvis opp synet under kuren
Jeg fikk et slags gulaktig syn, og dårlig syn i mørket av dette
▼ ... over et år senere ... ▼
Hei! jeg fikk stoppet en forsendelse fra både USA og Litauen. Jeg klagde på avgjørelsen og fikk dette svaret tilbake.

VEDTAK OM BESLAGLEGGELSE OG DESTRUKSJON AV LEGEMIDDEL

Vi viser til varsel om beslaglagt sending ankommet Posten Norge AS 25. november 2016, med referansenummer xxx, og ditt tilsvar av 8. desember 2016. Tilsvaret er rettidig fremsatt. Saken gjelder en sending fra USA som inneholder et produkt med innhold av ostarin.

Regelverket

Privatimport av legemidler ved forsendelse er kun tillatt dersom følgende vilkår er oppfylt, jf. forskrift om tilvirkning og import av legemidler § 3-2, jf. legemiddelloven § 13a:

Legemidlet er til personlig medisinsk bruk.
Sendingen kommer fra EU/EØS-området.
Legemidlet har norsk markedsføringstillatelse (og norsk pakning).
Legemidlet er reseptfritt.
Personen som importerer er over 18 år.
Mengden legemiddel overstiger ikke tre måneders normalbruk.
Legemidlet er lovlig ervervet i landet der det er kjøpt, det vil si at selgeren har lov til å selge og eksportere legemidlet.

Alle vilkårene må være oppfylt for at privatimporten skal være tillatt.

Begrunnelse og konklusjon

Ostarin (Selektiv androgenreseptormodulator) anses som en legemiddelsubstans på bakgrunn av dens farmakologiske egenskaper, jf. legemiddelforskriften § 1-3 bokstav a. Produkter som inneholder ostarin anses som legemidler i Norge.

Produktet du har fått stoppet er et legemiddel uten norsk markedsføringstillatelse (ikke norsk pakning) som er et av vilkårene som må være oppfylt for at privatimport av legemidler skal være tillatt. Hvorvidt de øvrige vilkårene er oppfylt er således ikke vurdert. Privatimporten er ulovlig og legemidlet kan beslaglegges og destrueres, jf. forskrift om tilvirkning og import av legemidler § 3-2a, jf. legemiddelloven § 13a.

Dette vedtaket kan påklages innen tre uker, jf. forvaltningsloven §27 tredje ledd, ved å benytte skjemaet «Melding om rett til å klage over forvaltningsvedtak». Legemidlet vil ikke bli destruert før klagefristen er utløpt og en eventuell klagesak er avsluttet.

Eventuelle behov for medisinsk behandling bør tas opp med din lege.

Kjøp av legemidler og legemiddellignende produkter fra utlandet over internett innebærer dessverre en generell risiko for forbrukeren, både hva angår bruk av produktet og økonomiske utlegg.
Har en pakke med Ostarine som ble sendt i går. Får håpe det kommer gjennom da...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Synes SARM virker veldig lovende da dette brukes mer og mer, og om man ikke vil ta det til det ekstreme med å bole.
Noen som har erfaringer med LGD-4033, og om det er nødvendig med PCT etter endt "kur". Etter hva jeg har lest vil man ikke trenge det siden konverteringen av testosteron til østrogen ikke forekommer på anbefalt dose og noen form for dropp i testosteronnivået er så lite betydlig at man kommer fort tilbake etter 1 ukes tid.
Jeg har vært igjennom 3 måneder med LGD-4033. PCT var ikke nødvendig. Merket ganske lite til noen bivirkninger eller lavt testosteron. Mulig sexlysten var noe lavere, men den kom tilbake for fullt en uke etter kuren var avsluttet.
Sitat av Nydelig Vis innlegg
Jeg har vært igjennom 3 måneder med LGD-4033. PCT var ikke nødvendig. Merket ganske lite til noen bivirkninger eller lavt testosteron. Mulig sexlysten var noe lavere, men den kom tilbake for fullt en uke etter kuren var avsluttet.
Vis hele sitatet...
3 måneder i strekk, eller med mellomrom?
3 måneder i strekk.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvordan er det med urinprøve og halveringstid på de ulike SARM'ene? Eller har de fleste 24timer, som vil si at de er ute av systemet iløpet av et døgn?
Sist endret av Twistedroom; 6. april 2017 kl. 02:18.
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen med erfaring av sarms RAD 140
Psykedelisk bakverk
Sitat av GodMorgenJuice Vis innlegg
Noen med erfaring av sarms RAD 140
Vis hele sitatet...
Har ikke prøvd det selv, men blant de jeg kjenner til som har tatt det har enten fått gode resultater med økt muskelmasse og lavere fettprosent, eller blitt nødt til å kutte etter 4-5 uker grunnet bivirkninger som total mangel på energi og leddsmerter
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Har ikke prøvd det selv, men blant de jeg kjenner til som har tatt det har enten fått gode resultater med økt muskelmasse og lavere fettprosent, eller blitt nødt til å kutte etter 4-5 uker grunnet bivirkninger som total mangel på energi og leddsmerter
Vis hele sitatet...
Du er sikker på at det er RAD 140 å ikke andre sarms?

Ble det varig eller gikk det over?
Psykedelisk bakverk
Det var rad-140 ja. Kun det og mk-677 jeg har noe kjennskap til. Bivirkningene gikk i alle tilfeller bort innen et par uker etter kur
▼ ... over en måned senere ... ▼
RAD-140 kan ødelegge nattesynet midlertidig. Tror det er den eneste sarmen med sideeffekt på synet.

MK-677 gjorde meg insane sulten, så gikk ikke lenge på det. Ingen andre sideeffekter.

LGD-4033 økte muskelmassen min passe greit, men øker også fettprosent. Vannvolum var også høyere imens jeg gikk på det, men musklene var steinharde. Definitivt bra for bulk. Tok også testo booster fra amazon etter. Denne kan påvirke testonivået, så ikke ta det mer enn 3 mnd om gangen.

MK-2866 er vel det mest harmløse etter det jeg har lest. Fikk ikke testet denne nok til å merke noe.

GW-501516 er for fat-loss og testet ketones i urin imens jeg var på det, og det tydet til at jeg forbrente mye fett (fikk maks på keto sticks nesten alltid). Gikk på denne en stund, men sluttet siden synes det er litt risiko i denne.

Testet ut LGD-4033, MK-2866, MK-677, GW-501516, og RAD-140. Lever fortsatt, og normale verdier i blodet. Men dette har vel høy risiko, og jeg trener uten dopingmidler nå. Har ikke tenkt å gå tilbake til sarms, det viktigste er god diett.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Vurderer å kjøre cycle på LGD4033

Noen som kan plugge?
Eller så kan man jo bare spise riktig og jobbe for resultatene? Jeg har hvertfall kommet langt med det og tror ikke jeg har nådd toppen enda. For meg er litt av poenget at treninga skal være en motvekt mot det teite jeg gjør/har gjort i livet mitt.