Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2195
møtte en lur kar i helga, du veit, en slik en med buff på hode, raske briller og fulldempa sykkel til 40k (trondheims sikreste vårtegn) fikk 6 stk tramadol 50mg og 6 stk nobligan 300mg av ham og ifølge han var den optimale rusdosen en tramadol og en nobligan evt to tramadol og nobligan, ikke ville jeg bare bli frisk (han veit jeg bruker dolcontin og heroin) men skikkelig stein også, er det noe i dette eller har jeg blitt «lurt»
Sist endret av fesk_; 3. juni 2020 kl. 00:26.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Totalt 350 mg med tramadol vil fjerne abstinensene dine og du vil nok få en relativt kraftig rus som er ganske annerledes heroin og morfin men med noen likhetstrekk. Men ikke overstig 400 mg i døgnet da tramadol senker terskelen for krampeanfall og doser over 400 mg kan trigge anfall
Tramadol og Nobligan er akkurat samme greiene, det er bare forskjellige navn. Og 300 mg er en grei rusdose, ja.
Sist endret av Lommeløkt; 3. juni 2020 kl. 02:34.
Ærsj. Du kommer til å bli skuffet.
R.i.p 23.04.2021
Er fordi 50mg er ir og 300mg er er. Instant release og extended release sammen vil forsterke effektene og gjøre at du blir mer rusa lengre.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av fesk_ Vis innlegg
møtte en lur kar i helga, du veit, en slik en med buff på hode, raske briller og fulldempa sykkel til 40k (trondheims sikreste vårtegn) fikk 6 stk tramadol 50mg og 6 stk nobligan 300mg av ham og ifølge han var den optimale rusdosen en tramadol og en nobligan evt to tramadol og nobligan, ikke ville jeg bare bli frisk (han veit jeg bruker dolcontin og heroin) men skikkelig stein også, er det noe i dette eller har jeg blitt «lurt»
Vis hele sitatet...
Du som akkurat har klart og avruse deg helt i 6 måneder og bestått eksamen??

Mener ikke peke fingre på deg, men du klarte deg jo så bra.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du som akkurat har klart og avruse deg helt i 6 måneder og bestått eksamen??

Mener ikke peke fingre på deg, men du klarte deg jo så bra.
Vis hele sitatet...
Bra noen følger med!
Hva var det du ruset deg på fesk, og hvor ofte? Var du fysisk avhengig av noe?

Å ruse seg en sjelden gang i blant, typ en eller to ganger i måneden i moderasjon burde gå greit,
men vær så snill å ikke havn på kjøret om du allerede har vært der og kommet deg ut.
Husker du ikke hvor kjipt det var å slutte? Og hvor hjerteløst miljøet er?
Sist endret av krystallkongen; 6. juli 2020 kl. 00:45.