Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1777
Tok 4 for snart en time siden, hva skal man føle?
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mange ganger har du tatt diazepam eller andre benzodiazepiner tidligere?

Snakker du om norske 5mg Valium på brett, eller noe generisk blåvalium (10mg)?
de err norske så 5 mg mil
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Diazepam kan ta litt lengre tid enn 30min før de funker. 1-1.5t maks før effekt inntrer.

Ikke ta det personlig, men skrivestilen din akkurat nå tilsier at de har begynt å funke .

Pro tip: Skru av mobilen og ikke gjør noe dumt på benzodiazepiner, og ihvertfall ikke sammen med alkohol.

Pass på at du er veldig selvbevisst på rasjonalisering av eget forbruk av all knark, benzodiazepiner kan være skikkelig ekle om du faller for de.

Ha en fortsatt avslappende natt!
Haha takk, følere det littt

Skulle mekke toast mens jeg hørte på https://www.youtube.com/watch?v=mQR0bXO_yI8 (Fly med to the moon" og såå snubla jeg som bare faenn

greit om går det bra med et glass vin som går rett i nebbeet?
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hehehe. Skjønner det er fristende, men hvis du snubler av 20mg diazepam så ville jeg droppet alt inntak av andre rusmidler/medikamenter.

Det ligger en lang tråd her om idiotiske ting folk har gjort på benzodiazepiner og alkohol. Det er en svært, svært dårlig kombinasjon. Du kommer mest sannsynlig til å drikke mer enn ett glass, gjøre ting du aldri kan få ugjort og ikke huske noe av det.

Stay safe!
Sitat av LonelyWolf11 Vis innlegg
Haha takk, følere det littt

Skulle mekke toast mens jeg hørte på https://www.youtube.com/watch?v=mQR0bXO_yI8 (Fly med to the moon" og såå snubla jeg som bare faenn

greit om går det bra med et glass vin som går rett i nebbeet?
Vis hele sitatet...
1 om du kan klare å holde deg til 1 glass ja. Problemet er om du får mersmak og drikker deg til blackout. vil si blackout terskelen din er ca dobbel så lav nå som vanlig.
Vi trenger updates
Det er bare valium, gir beroligende effekt. Hvis du er rolig fra før av, ingen angst, så kan det hende at du ikke føler noe som helst.
Sitat av Dr.Pepper Vis innlegg
Det er bare valium, gir beroligende effekt. Hvis du er rolig fra før av, ingen angst, så kan det hende at du ikke føler noe som helst.
Vis hele sitatet...
Enig, føler vis du skal ruse deg på benzoer så kansje gå for noe som rivotril xanax elr kansje klonopin.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Var rusa hele jævla uka omtrent når jeg tenker tilbake på hva og alt som har skjedd, hva faen? Har faen gjort så jævla mye dumt og sagt så mye facka, jævla møkkapiller, hvem faen liker det her? varer valium i flere dager normalt?
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av LonelyWolf11 Vis innlegg
Var rusa hele jævla uka omtrent når jeg tenker tilbake på hva og alt som har skjedd, hva faen? Har faen gjort så jævla mye dumt og sagt så mye facka, jævla møkkapiller, hvem faen liker det her? varer valium i flere dager normalt?
Vis hele sitatet...
50 timers halveringstid og høy dose, så har du ei uke borte. Ikke skyld på piller, alt som har skjedd er deg og dine undertrykte/ubevisste tendenser. Valium får dem frem ved å fjerne hemninger.
Lol, ja du er ruset i to døgn hvis du tar høye doser haha!

Få høre hva som har skjedd
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Lol, ja du er ruset i to døgn hvis du tar høye doser haha!

Få høre hva som har skjedd
Vis hele sitatet...
Hvis h*n tok 4x10 mg, så hadde h*n ca 20 mg i omløpet etter 2 døgn, og uten toleranse så er man fortsatt rimelig hemningsløs.
Sitat av LonelyWolf11 Vis innlegg
Var rusa hele jævla uka omtrent når jeg tenker tilbake på hva og alt som har skjedd, hva faen? Har faen gjort så jævla mye dumt og sagt så mye facka, jævla møkkapiller, hvem faen liker det her? varer valium i flere dager normalt?
Vis hele sitatet...
Haha klassiker på benzo 😅
Er spent på om det plutselig ble noe alkohol med i mixen. Isåfall kan det fort ha endt med mye drit

Edit: javisst faen, han nevnte et glass vin som sikkert ble til en flaske og enda mer. Stakkar
Sist endret av krystallkongen; 6. juli 2020 kl. 00:38.