Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 4588
Hei, på min arbeidsplass er vi på jakt etter en ny lydavspiller til treningsrommet. Utfordringen med dagens system er at vi har en dab/internettradio koblet til forsterker + en auxkabel koblet til forsterkeren. Dette gjør at vi utgangspunktet kan lytte både til både radio og samt egen musikk. Utfordringen er at det i løpet av en dag er mange hender som tukler med innstillinger både på avspiller og forsterker for å få det til å virke, og i løpet av 5 minutter har det blitt tuklet til i alle mulige retninger, noe som er irriterende.

Jeg ønsker av denne grunn å se etter et system som er så enkelt at alle mestrer å bruke det. Helst skulle det kun vært av og på knapp samt volum opp/ned. Men, jeg innser at det igjen blir for enkelt. Jeg er ute etter et system som f.eks kan spille fra dab/internettradio + mulighet til å koble til en egen enhet. Jo enklere jo bedre. Har noen av dere flinke folk tips til alternativer, eller evt. andre tilsvarende enkle løsninger som kan fungere? Jeg er virkelig åpen for alle forslag så lenge det er «idiotsikkert». Takk for svar.