Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1057
Hallo!

I det siste nå har jeg hatt ett veldig irriterendes problem med skype på min MBP 13".

Når jeg sitter og har en videosamtale på skype henger kameraet seg opp, og viser bare bevegelsene som ble gjort det siste sekundet om og om igjen. Dette skjer veldig hyppig, og eneste løsningen er å slå av og på cam (noe som blir utrolig irriterende 10 ganger i minuttet )

Er det noen som har hvert borte i det her før? Søker desperat etter hjelp ettersom oppdatering eller reinnstallering av skype ikke fungerte...

Virker som om kameraet slår seg av, for så og slå seg kjapt på igjen for å bare vise det siste som ble spilt inn
Skjer dette hele tiden når du bruker kameraet eller bare når du bruker det sammen med skype?
rAgIfOlO's Avatar
Trådstarter
Sitat av SanderKulen Vis innlegg
Skjer dette hele tiden når du bruker kameraet eller bare når du bruker det sammen med skype?
Vis hele sitatet...
Bruker stort sett bare kameraet til skype, men har prøvd det over tid i PhotoBoot og Facetime, men problemet oppstår bare i skype.

Det skjer spesielt hvis jeg ikke rører taster eller touchpad på macbooken over en periode på 10-15 sekunder
Siden problemet bare er på skype vil jeg tro det ordner seg hvis du laster ned en tidligere versjon: http://www.oldapps.com/mac/skype.php

Det kan kanskje også være ruteren din som er litt dårlig?