Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1290
original reprint
xaff's Avatar
Jeg vil også ha.
Better than thou.
Tragisk.
Bruk forresten http://www.dersum.com/atle/ så går det fortere å loade siden.
Han kommer til å angre senere i livet.
noob killer
elukS's Avatar
Var jo uansett jævlig fet da...
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
kul var den... som wallpaper. fy for en nerd... han kommer til å angre!
*ler* han kommer til å angre no så inni .. om noen år, eller nesten gang han blir 0wnt i quake
Skal ikke quake 4 komme da? Blir jo gammal den logoen da Syk fyr. Sikkert kjekt for han senere!
Ser at han har spillt litt for mye...
nicket hans er Element btw.......


og jeg synes han gjorde en tabbe, q3 suger jo ?
hvorfor ikke q1 logo når man først er i gang.
hva folk vil tatovere er vel opp til dem selv, jeg synes den var fet. han er forsåvidt ikke ferdig med den heller.
straks ferdig, ifølge Trond Travolta aka Maccie....som er irl pal med han
fett tattis ,men han kunne jo tatt den i en litt mindre skala....
greit nok at folk som oftest tatoverer for små ting og ønsker å forstørre de etterpå...men han tok bare litt hardt i.

nei...holder meg til mine tribal motiver og HIM logoen da =)
HIM R0XX0r5 sier jeg bare

-p
HAHHAHAHA tribal suger. det er den mest overtatoverte mønstertatoveringa ever. er du solariumsbrun og jobber som dørvakt og? kanskje kjøpt deg den nye trance skiva til dj dust?
sorath : HAHHAHAHA tribal suger. det er den mest overtatoverte mønstertatoveringa ever. er du solariumsbrun og jobber som dørvakt og? kanskje kjøpt deg den nye trance skiva til dj dust?

om tribal suger eller ikke...det er vell en smaksak...jeg tok min da jeg var 16 og til tross for at kanskje det motivet ikke er det feteste i verden så er det et utrolig kult minn om den tiden =)
og faktisk så har jeg aldri møtt noen som ikke likte tattisene mine chicksa digger dem vildt ...så HAHA (ikke at chicks er grunn til å tatovere seg )


om jeg er solariumsbrun...nei...jeg er ex-gother så nei
hører foresten ikke på trance, liker liksom house litt bedre, hard house, funk/soul house og ikke minst french house....menmen
og prøver du å assosiere meg med trance igjen skal jeg kjøre den nyeste skiva til Galaxee opp i rævva di =)

-enjoy...i know i will =)
stakkars kar når han er 80 år og ingen vet hva q3 er så sitter han der på gamlehjemmet med en stygg tættis på ryggen... Får bare håpe at dette var en sånn tættis som bare sitter 5 år eller.no da
seriøst...får da for gudsskyld lov håpe det er en permanent tatoo...temp.tatoveringer har en tendens til å falme bort etter to år...men det sorte er fortsatt på plass. bare at det er smudga og grått...og det går aldri vekk...

temptattoo suxx
Den så jo fet ut da... Uansett om du vet hva Q3 er eller ikke. Men når du blir 80 år ser sikkert ikke tattoeringene dine så bra ut uansett.
Men de som tatoverer navnet på dama si eller noe sånt på kroppen, synes jeg er litt værre.

Hvis man først skal tatovere seg så bør det være motiv man vet 210 % sikkert at man kan leve med resten av livet.
Laseroperasjon er jo temmelig dyrt hvis jeg ikke tar feil.
Opprinnelig postet av Xtrax
Men de som tatoverer navnet på dama si eller noe sånt på kroppen, synes jeg er litt værre.

Hvis man først skal tatovere seg så bør det være motiv man vet 210 % sikkert at man kan leve med resten av livet.
Laseroperasjon er jo temmelig dyrt hvis jeg ikke tar feil.
Vis hele sitatet...
gir det ikke stygge arr og?
Asså, drit i det. Tatoveringa var fet, uansett om det er Q3-logoen eller ikke. Quake-logoene har anyways alltid vært fete nok til å være tattiser uansett. Nå høres dere nok en gang ut som mora mi: "tenk hvordan den ser ut når han blir gammel...".

Synes uansett det ble JÆVELIG fett.
Skal si meg ganske enig med Defekt, jeg synes også det var en kul tattis, grafikkmessig.. så det var kanskje litt nerdy, men so what