Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  118 27686
Hei, jeg skal på tur i sommer og kunne tenkt meg å ta med noe hasj. Er snakk om 2 gram. Er en innenlands tur, der fremkomstmiddelet er fly. Og i og med at jeg ikke kjenner noen som selger der jeg skal, tenkte jeg å ta med meg noe
Noen som vet om kontrollen osv på flyplassene på innenlandsreisene?
Eller kansje noen som har erfaringer med dette?
Vil jo selfølgelig unngå å bli tatt på noe vis.
det spørs veldig hvor du skal fra og til.. om du er fra Bergen (tipper du skal derfra) kan du risikere å bli sniffet på av en snut(e) (wow for et ordspill) i trondheim, oslo osv. er det stadig hunder som går rundt og sniffer. dersom du skal ikke skal reise mellom to av de fem største byene er sjansen minimal for å bli bøsted, ellers vil jeg ikke anbefale det
Altså, jeg vil tro at flyplasser er plasser hvor man kan være uheldig, f.eks om de driver å tar stikkprøver m/ hund. Mener å huske jeg har sett folk få koffertene sine bretta ut og undersøkt innenlands også, men det er kanskje ikke relevant siden det bare er 2g. Vanligvis er vel faren for å bli tatt ganske lav.
mad-dj.'s Avatar
Trådstarter
Er til trondheim jeg skal, men regner vel med jeg finner noen som selger der?
Jeg har en kamerat som har blitt stoppa på Stavanger Lufthavn når han skal ta ut penger i banken. Somregel er det bare at han har på seg klær som han har hatt på seg når han har røykt. Den ene gangen hadde han et par gram på seg, og det ble jævlig med stress.

Men det er da opp til deg..
Siden det er snakk om så lite,kan du jo ta litt plastfolie rundt biten,og ha den i munden.Ser du en hund så er det bare å svelge!
Pakk shiten din inn i kaffe, da lukter ikke bikkjene den.

Illustrasjon:

::::::::::::::::::
||||||||||||||||||
------------------
%%%%%%%
------------------
||||||||||||||||||
::::::::::::::::::

Forklaring:

: = Papir
| = Kaffepulver
- = Folie
% = Shit

Altså, då åpner en pose Evergood eller lignende forsiktig. Pakker kifen godt inn i folie, gjerne flere lag. Å litt papir. Legger den nedi kaffeposen, som du lukker og teiper igjen.

Finn den snuten(enda bedre ordspill) som markerer på deg da


---
DezQuetoz: har du prøvd det, eller er det bare enda en vandrehistorie? Tror det som forstyrrer hunder mest er om du har enorme kvanta i f.eks en trailer så skjønner de ikke hvor de skal markere ett funn. Vandrehistorie det og foresten, men det virker litt logisk..
Jeg er virkelig spent på om det funker å pakke shitten inn i kaffe. Hundene finner jo shit som ligger i bensintanken... Mener å ha hørt at det enda ikke er funnet noe som lurer hundene. Er du sikker eller er dette bare en ide?
mad-dj.'s Avatar
Trådstarter
Tror jeg har sett dette på film en gang. Men det som da kan bli litt kjipt er hvis de scanner baggen med røngten. Har hørt rykter om at de er begynt å scanne alt sammen etter 9/11.
Tviler sterkt på at kaffe teorien funker,Og hvis det hadde funka så ville nokk tollerne sjekka alt som har med kaffe å gjøre!Tror du skal være forsiktig med å undervurdere tollerne
spankingguru
Worner's Avatar
Kan jo alltids ta å legge det i en kondom og svelge den. Det burde da være temmelig trygt
Send hasjen i posten til dit du skal på ferie.
Hadde heller hatt den i munden uten å svelge,så slipper du å rote i bæsjen din etterpå.
Hvis jeg ikke tar helt feil så er det en sånn kaffe skrøne i en av Beverly Hills cop filmene.
tta det i boxeren for faen, eller sokken, ta sjangsen hadde med 10g ned til hellas fra gardermoen, gikk fett
Sitat av Expl0rer^
tta det i boxeren for faen, eller sokken, ta sjangsen hadde med 10g ned til hellas fra gardermoen, gikk fett
Vis hele sitatet...
Hundene lukter hasjen selv om du har det i boksern mann...
mad-dj.'s Avatar
Trådstarter
Sitat av Croyfer
Send hasjen i posten til dit du skal på ferie.
Vis hele sitatet...
Har tenkt på dette, men vil ikke lage noe trøbbel for de jeg skal reise til.
mad-dj: sjekkes post og brev med narkohunder eller lignende? Jeg tror det burde være relativt lett å sende noe slik i posten.

reagol: hva faen snakker du om? bli seriøs.
Sist endret av Croyfer; 28. mai 2005 kl. 21:32.
mad-dj.'s Avatar
Trådstarter
Sitat av Croyfer
mad-dj: sjekkes post og brev med narkohunder eller lignende? Jeg tror det burde være relativt lett å sende noe slik i posten.

mad-dj: hva faen snakker du om? bli seriøs.
Vis hele sitatet...
Er jo ikke helt umulig at de tar stikkprøver på posten og da?
Uansett har jeg ikke noe planer om å fortelle de jeg skal besøke om at jeg har tenkt å røyke meg noe. Hvis de får en pakke i posten med hasj i tviler jeg på at de samler på det til jeg kommer.

Edit; Ellers så hadde posten vert er bra alternativ for meg ja.
Sist endret av mad-dj.; 28. mai 2005 kl. 21:33.
Faen, jeg quota feil navn. jeg snakket til reagol. Beklager.

Du kan jo bare si til de du skal være hos at du venter en pakke/brev i ditt nevn til deres addresse. Er det årntlige folk vil de jo ikke åpne posten din.
Hadde det funka å putte det i en kondom og stappe den opp i ræva?, litt kvalmt å svelge en kondom
mad-dj.'s Avatar
Trådstarter
Sitat av Xandu
Hadde det funka å putte det i en kondom og stappe den opp i ræva?, litt kvalmt å svelge en kondom
Vis hele sitatet...
Det hadde det helt sikkert, men en hund som sniffer på deg er skummel nøyaktig på peke ut skjulestedet.
Herrejemini, folkens... svelge kondom osv? Det er da snakk om 2 gram hasj her, det er jo mindre trøbbel å finne noen kontakter og bruke noen timer vandrende i munkegata elns i stedet for å stå og rote i driten sin. Eller har jeg misforstått alt, og det dreier seg om en koffert med kokain verdt flere millioner her?

Edit: Croyfer, man kan skrive CO <ditt navn her> så har de ikke lov til å åpne brevet.
Sist endret av ulysses; 28. mai 2005 kl. 22:39.
hva står CO for`?
mad-dj.'s Avatar
Trådstarter
Sitat av Xandu
hva står CO for`?
Vis hele sitatet...
Er hvis foreksempel du er på ferie hos en venn, og noen skal sende brevet til deg, så skriver de foreksempel "CO Kjell Magne" under adressen. Eller tar jeg helt feil?

Uansett har jeg aldri prøvd å leite etter noen å kjøpe fra. Har ikke peiling på hvordan dette gjøres heller, har alltid kjennt noen som selger.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Bruk luktesansen din! Er ikke bare hunder som lukter hasjen.
*Fjern modus*
Jeg var i Paris på klassetur i det forrige år, oh når hele gruppen med lærer og meg gikk ut av et kjøpesenter luktet jeg det. Det var HASJ! Hele gruppen stoppet opp rett ved siden av en jeng ungdommer som stod å røykte. Jeg begynte å momle litt diskrét, cannabis, hashsih, mariuana, men dette skremte vist de vekk. Gruppen begynte å gå etter de, og jeg fortsatte å snakke ut disse ordene. De snudde seg, de var livredd. Så det ble ikke noe hasj på meg da nei.
ey er jo innenlands, er 1 av 500 som blir stoppet. men om du ikke tørr det så er det jo bare og droppe det
mad-dj.'s Avatar
Trådstarter
Sitat av Expl0rer^
ey er jo innenlands, er 1 av 500 som blir stoppet. men om du ikke tørr det så er det jo bare og droppe det
Vis hele sitatet...
Hehe, ikke faen om jeg skal på hyttetur uten strøm tv og datamaskin i 2 uker uten noe å kose meg med skal nok få tak i noe.
Hørt at det funker bra å stappe det inn i en boks med peanuttsmør. Om man stapper det inn et par dager før man skal reise og putter det i kofferten skal visst hundene ha problemer med å lukte det. Vet ikke sikkert om dette funker. Noen som har hørt noe om dette??
mad-dj.'s Avatar
Trådstarter
Sitat av Sinister
Hørt at det funker bra å stappe det inn i en boks med peanuttsmør. Om man stapper det inn et par dager før man skal reise og putter det i kofferten skal visst hundene ha problemer med å lukte det. Vet ikke sikkert om dette funker. Noen som har hørt noe om dette??
Vis hele sitatet...
Det vil til en viss grad kvele lukten av hasj ja, men hundene de har trent opp til dette har noe sinnsyk luktesans. De kan visstnok lukte at du har brukt narkotika inntil 3 uker etter at du har brukt det. Det skal visst vere umulig å skjule det så godt at de ikke merker det.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Er det ikke bare å legge det i lomma og sette seg på flyet? Jeg har aldri blitt sniffet eller kropsvisitert på flyplasser.
det vet du ikke kackoo, man merker ikke sånntnoe. så et program om det på O lærerike tv'en min. men det var fra heathrow da, og ja, sånne sjekker er like frekvente som å bli stoppa i trafikken av snuten. så om du er ute etter sansynelighetsberegning, er det ca like risky som å kjøre i fylla... =P
og ja, det er det CO betyr.
angående hva bikkjer klarer å lukte & ikke klarer å lukte... Kaffe er BARE bullshit. Pakker du det nok inn i nok lag med lufttette materialer, så kan det ha en viss effekt, men jeg ville ikke ha satsa på det. En av instruktørene på FHSK hadde opplevd å få markering på en patrulje som lå nede i en fjellsprekk ... nå er det noen år siden, men jeg mener det var 8 km unna. Bikkjene har helt fuckings utrolig heftig luktesans, og samme hvor mye plastfolie eller whatever du pakker inn ting i, så sitter det fremdeles igjen NOEN partikler på utsiden (du tar på hasjen, så tar du på folien, så tar du på neste lag folie, så tar du på neste lag folie osv... dessuten siver faktisk noe gjennom plasten enten du tror det eller ikke). Nå var det jo patruljehunder jeg holdt på med i forcen, men vi lærte prinsippene for å trene dem opp til andre ting også.

Men - for den saks skyld så er vel de fleste av bikkjene de søker over folk/bagasje med på innenlandsruter trent som bombehunder, dvs at de driter langt i dop. Blir raskt vanskeligere jo flere ting du skal trene bikkja som, regner med at de heller vil være 100% sikre på at den vil markere på en bombe enn at det skal være 75% sannsynlighet for markering på en bombe, og 75% sannsynlighet for markering på dop. Møter du på en dopbikkje så skal jeg vedde mye på at det er en som er på vei til/fra jobb i tollen eller noe liknende for internasjonal ankomst.

Åja, og angående hvordan det fungerer med CO - skal jeg f.ex. sende til meg hos foreldrene mine:

jeg meg
co / foreldrene mine

dvs "jeg meg", som bor hos "foreldrene mine"
Sist endret av atomet; 29. mai 2005 kl. 05:30.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Har hatt hasj i sokken på utenlandsflygninger også jeg, men skal love deg jeg ble stiv i kroppen da jeg satt å venta på bagasjen på gardermoen, så en helt annen vei, og i det jeg snur meg holder ei bikkje på å snuser seg rundt føttene mine.. heldigvis fortsatte den uten å markere noe, har mistanke om at den var heller trent til å finne sprengstoff
Sitat av Croyfer
Send hasjen i posten til dit du skal på ferie.
Vis hele sitatet...
Haha!! Faktisk kan eg tenke meg dette er den beste måten Men da bør nesten den du sende til vite at du driver på med slikt
Nei, for nittende gang - ingen trenger å vite hva det er du driver med. Sålenge du sier fra til folka du skal bo hos at du kanskje vil motta et brev til deres addresse vil de nok heller ikke åpne det.
Dessuten er det godt mulig at du kommer frem til dem før posten gjør - det er bare å postlegge brevet rett før du hopper på flyet.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Ettersom det bare er 2g du skal ha med deg, er det lurteste du gjør å ha det i hånden klar til å putte det i munnen innpakket i plast.
Om du i verste fall skulle bli stoppet har du sjans til å svelge det eller bare gjemme det i munnhulen uten noe stress.
Har gjort det selv fra Danmark, ble stoppet og fikk gå videre med 3,5g i munnen..
Sitat av Kakcoo
Er det ikke bare å legge det i lomma og sette seg på flyet? Jeg har aldri blitt sniffet eller kropsvisitert på flyplasser.
Vis hele sitatet...
Bingo! så lenge det er innenlands er det ingen toll altså ingen som bryr seg om du skal ha med en liten 2er med rev. ja dem tar røntgen av håndbagasje men det er for flysikkerheten sin skyld. var selv på en tur nylig og da trodde dem de så noe skummelt i toalettmappa mi så jeg ble vinket bak en vegg og sekken min ble tømt foran øynene mine. etter at han beslagla saksa mi(våpen vettu) fikk jeg gå igjen, selv om han nettopp hadde gravd fram flere sprøyter pluss en pose med pulver, værste som skjedde var at jeg ble jævlig flau når han kikka på det og jeg sto rett ved siden.. så for all del, det er bare å ta med seg rev eller whatever og ha det gjerne i munnen hvis du har noia
▼ ... over en uke senere ... ▼
Eller send det i posten til deg selv med Poste Restante til nærmeste postkontor. Genialt enkelt. Pakka blir liggende på posten til noen kommer å spør etter den. Dette er en tjeneste som normalt brukes for folk på ferie eller som ikke har fast adresse.

Ala : Putt det i en foret konfolutt mellom to skiver papp og skriv på følgende :

Ditt navn
Poste Restante
Adressen til postkontoret hvor du vil hente ut den.

Sannsynligheten for at den konfolutten blir sjekka er ekstremt liten.
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av Thedeeq
Pakk shiten din inn i kaffe, da lukter ikke bikkjene den.

Illustrasjon:

::::::::::::::::::
||||||||||||||||||
------------------
%%%%%%%
------------------
||||||||||||||||||
::::::::::::::::::

Forklaring:

: = Papir
| = Kaffepulver
- = Folie
% = Shit

Altså, då åpner en pose Evergood eller lignende forsiktig. Pakker kifen godt inn i folie, gjerne flere lag. Å litt papir. Legger den nedi kaffeposen, som du lukker og teiper igjen.

Finn den snuten(enda bedre ordspill) som markerer på deg da


---
Vis hele sitatet...
En hver godt trent narkohund kan lukte hva som helst. En hunds luktesans er så intens at den kan lukte en nål på en fotballbane. Skal man teste den der så må man huske å pakke inn rett før og bruke fersk kaffepulver som gjerne er litt våt. Selv så har jeg liten tro på at en hund ikke kan lukte gjennom det der. Men det hemmer jo selvfølgelig lukten håper vi
Finn heller ut hvordan du kan skaffe der du skal. Er ikke verdt å bli tatt, dessuten tenk så noia du sikkert kommer til å ha på flyturen. Anbefaler deg å droppe det, hvis ikke. Gjør som flere andre har nevnt, ha det i munnen. Deretter bare svelg hvis nødvendig.
Sist endret av nidhogg; 4. juli 2008 kl. 19:11.
Sitat av mad-dj.
Det vil til en viss grad kvele lukten av hasj ja, men hundene de har trent opp til dette har noe sinnsyk luktesans. De kan visstnok lukte at du har brukt narkotika inntil 3 uker etter at du har brukt det. Det skal visst vere umulig å skjule det så godt at de ikke merker det.
Vis hele sitatet...
Da jeg satt på gardermoen og ventet på å flyet til amsterdam en gang og flyet vi skulle ta ankom gardermoen, kom det en hund og sniffet gjennom de som ankom gardemoen fra amster. Etterpå kom den hen til oss som skulle til amsterdam. Jeg og to kompiser hadde røykt en god del dagen og natten før, men hunden bare snuste litt rundt knærne våre og gikk videre.
Yes.. Tråden er fra 2005, så jeg tror vi trygt kan si at flyet til trådstarter har tatt av fra bakken og vel så det. Lar den stå åpen for eventuelle nye spørsmål, men la oss ikke dra opp slike tråder bare for å kommentere tre år gamle poster folkens =)
Sitat av Thedeeq
Pakk shiten din inn i kaffe, da lukter ikke bikkjene den.

Illustrasjon:

::::::::::::::::::
||||||||||||||||||
------------------
%%%%%%%
------------------
||||||||||||||||||
::::::::::::::::::

Forklaring:

: = Papir
| = Kaffepulver
- = Folie
% = Shit

Altså, då åpner en pose Evergood eller lignende forsiktig. Pakker kifen godt inn i folie, gjerne flere lag. Å litt papir. Legger den nedi kaffeposen, som du lukker og teiper igjen.

Finn den snuten(enda bedre ordspill) som markerer på deg da


---
Vis hele sitatet...
Hvis du ser Barry Cooper sine videoer om dette får du vite dette ikke funker. Hunder er i stand til å skille lukter fra hverandre, i motsettning til mennesker som oftest kun klarer å oppfatte en lukt i gangen. Hunder sniffer, som andre her har sagt, gjennom bensin også. De kjenner lukten av bensinen, bilen, og pot'n.
jalapenopepper+hundenese=nys
lukt er partikler..

skjer med prippen moderator?
Sorry, trodde du bare kødda..

Nei, det vil ikke fungere å kamuflere lukten med jalapeños, ei heller med noe annet. Hunden lukter som allerede nevnt alle substansene separat fra hverandre, og det eneste som fungerer er å pakke varene inn i noe veldig tett rett før du skal reise slik at luktpartiklene ikke rekker å sige ut gjennom isolasjonen.
Sist endret av mentalmelt; 6. juli 2008 kl. 18:57.
ok. ja, jeg tenkte gjennom det og, men det er vel partiklene som setter seg i nesa som gjør at man nyser, og ikke at man sanser "lukten"? altså partiklene fysisk vil få det til å klø, mens sinnet oppfatter luktene separat.. mest sannsynlig har jeg feil, men jeg har hørt liknende triks fra folk som gjemmer våpen.
Jeg vet ikke hvor du har hørt at hunder nyser når de er i nærheten av jalapeños, men uansett, om du har masse hasj og jalapeños i en koffert og en narkobikkje går forbi, så vil den markere med mindre du bare har veldig flaks..

Du får jo uansett ikke stappet jalapeñosen så langt opp i nesa på hunden at den begynner å nyse før den registrerer og markerer hasjen =)
Sist endret av mentalmelt; 6. juli 2008 kl. 19:17.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Vakuumpakking burde vel ordne saken? Bare passe på å absolutt ikke være i kontakt med stoffet først, for å hindre at pakningen får lukt utpå.
Vakuumpakking fungerer bare helt til luktpartiklene siger ut gjennom plasten. Med andre ord, jo tykkere pakken er og jo kortere varene befinner seg i pakken jo bedre sjanse har man..