Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2426
(VG Nett) Den 7 år gamle gutten fra Dokka i Oppland som døde torsdag ettermiddag etter å ha blitt bitt av fire hunder, har tidligere gitt uttrykk for at han var redd hundene. (31.1.2002)

Dette er fryktelig synes jeg ivertfall. Jeg er selv fra Dokka, og føler på det sterkeste med guttens familie. Som faren sa til VG: Dette skulle aldri ha skjedd. Det er jeg helt enig med. Hvem kan vel være så idioter i hodet sitt at de lar livsfarlige hunder gå løs?
Uforsvarlig rett og slett.

Les hele saken her:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4003575
Helt fryktelig, er vel ikke så mye mer å si om den saken..
vist er det mer å si til den saken!

Jeg håper hun som hadde hundene blir tiltalt for medvirkning til uaktsomt drap eller noe i den retningen!
demoscene
zaronix's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Nattbarn
vist er det mer å si til den saken!

Jeg håper hun som hadde hundene blir tiltalt for medvirkning til uaktsomt drap eller noe i den retningen!
Vis hele sitatet...
Det håper jaggu jeg og! Og så håper jeg ivertfall at slike ting ikke skjer igjen.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
ganske idiotisk å ha 23 malemutter o.l (så vidt jeg vedt kryssning mellom ulv og hund) i et tettbebygd område, men hva faen skulle hun med alle disse bikkjene?
demoscene
zaronix's Avatar
Trådstarter
Hundene benyttes delvis til hundekjøring. Det stod ivertfall det i VG. Ikke vet jeg hva man skal ha så mange hunder etter thou.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
hmmmmm.........hundekjøring ja, finnes jo visse forskrifter for sånt noe vil jeg tro
noe av problemet med disse hundene er at de kan bli aggresive hvis man ikke lar de jobbe.. og sånn jeg skjønte det, har de ikke vært i noe særlig aktivitet. Det var forskjellige typer hunder, b.l.a. schefere, polarhunder (husky, grønnlandshund, div ting) og kryssninger mellom disse! menmen informasjon kan avvike
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Vært værre vist gutten hadde bitt, og drept 4 hunder
Huff, er lei av den saken der, klart er det leit, men enn må vel regne med litt svinn av og til lissom...
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
hehe, litt svinn er saken ja
Opprinnelig postet av z0py3r
Vært værre vist gutten hadde bitt, og drept 4 hunder
Huff, er lei av den saken der, klart er det leit, men enn må vel regne med litt svinn av og til lissom...
Vis hele sitatet...
Hahahahaha
Opprinnelig postet av z0py3r
Vært værre vist gutten hadde bitt, og drept 4 hunder
Huff, er lei av den saken der, klart er det leit, men enn må vel regne med litt svinn av og til lissom...
Vis hele sitatet...
Man må også vise litt respekt av og til.
demoscene
zaronix's Avatar
Trådstarter
z0py3r: Prøv å vis LITT respekt for folk her i verden da i det minste. Selv om du driter i det, så trenger du lissom ikke slenge dritt om saken for det!
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Klart jeg synes det er leit at gutten blir bitt ihjel, men er så lei av hvordan media fremstiller ting.

- Skulle egentlig skrive mere, men nå er jeg så trøtt at hjernen svikter helt.
Hvorfor henger folk seg opp i respekt når folk dør, blir syke eller hvafaen og det blåses opp i media?

Det med de hundene var jo leit for den lille gutten da... Men hvorfor skal jeg vise respekt ovenfor han? Gi meg en jævla god grunn... Da er det mye bedre at jeg bare ler av parodier, vitser om det o.l.

Jeg respekterer ikke automatisk noen hvis de blir spist av hunder, ligger på sykehus på grunn av stress eller noe slikt. Det blir jo bare feil...
litt pussig egentlig, men når en ulv dreper og spiser en sau, så er det plutselig full enighet om at man må utrydde ulvene, mens når noen hunder tar et menneske, så nøyer man seg med å ta knekken på de involverte hundene og ikke gjøre noe mere....

tror det sier at sauer er mere verdt enn mennesker...

meitemark
Opprinnelig postet av meitemark
tror det sier at sauer er mere verdt enn mennesker...
Vis hele sitatet...
Kommer ikke pinnekjøtt fra sau? Isåfall er det jo nesten sant
Kommer ikke pinnekjøtt fra sau? Isåfall er det jo nesten sant
Vis hele sitatet...
Men så sies det jo at menneskekjøtt skal være bedre enn både får-i-kål og pinnekjøtt...
Opprinnelig postet av necro


Men så sies det jo at menneskekjøtt skal være bedre enn både får-i-kål og pinnekjøtt...
Vis hele sitatet...
hvem sa det? mike tyson?
demoscene
zaronix's Avatar
Trådstarter
Ble lissom litt off-topic dette nå. Skulle lissom ikke være noe humoristisk thread dette her, men det ser ut til at det er mange som ser humoristisk på hele saken!
SKAM DERE
Opprinnelig postet av Zar0niX
Ble lissom litt off-topic dette nå. Skulle lissom ikke være noe humoristisk thread dette her, men det ser ut til at det er mange som ser humoristisk på hele saken!
SKAM DERE
Vis hele sitatet...
Bah, et menneskeliv er ikke verdt en dritt. Tenk så fantastisk unødvendig du er for denne verden for eksempel, jeg og, for den saks skyld. Jorda vil ikke stoppe om jeg dævver, enkelte vil kanskje sørge i 2-3 uker, men min død vil ikke innvirke på menneskeheten som helhet overhode.

Det er da ikke noe å skamme seg over heller, etter hva jeg ser så har ikke morsomhetene som flagrer i hytt og pine noe som helst direkte tilknytning til denne guttens død. Jeg tror ikke vi burde ta oss selv så høytidelig ...
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s
Jorda vil ikke stoppe om jeg dævver
Vis hele sitatet...
Da vet du vel hva jeg må leve med! Tenk at i år 2011 vil GUD dø!
Da stopper jorda en liten stund hvertfall...