Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4805
https://m.youtube.com/watch?fbclid=I...ature=youtu.be

Skryter litt på vegne av tjommien min - Sturla Haugsgjerd.

Sjekk det ut

Jævlig teit tittel. Men dere skjønner hvor jeg vil hen. Sjekk det ut

NB: Skravleklassen søker potensielle gjester fra Freak til to nye spin off prosjekter.

1) Folk som ønsker å snakke om at de sliter med ensomhet. Enten pga corona eller generelt. Muligheter for å være både anonyme og pseudonyme

2) Tidligere eller aktive kriminelle som er villig til å la seg intervjue om å leve på siden av den hvite økonomien. Samme mulighet for anonymitet og pseudonymitet.

Faller du eller noen dy kjenner inn under disse kategoriene kan kontakt tas med


Kan admin edite inn?
Sist endret av Tøffetom; 6. mai 2021 kl. 22:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Takk for tilliten Tom! Håper folk tar kontakt, vi planlegger å lage to mini-serier a ca 10 episoder hver via zoom under Skravleklassen-banneret om henholdvis 1) ensomhet (spesielt ift corona, men utelukker ikke folk som sliter med ensomhet på generelt grunnlag) og 2) yrkes-kriminalitet (tidligere eller aktive kriminelle). Det sier seg kanskje selv men full anonymitet vil være opp til den enkelte (pseudonym og kamra skrudd av). Er du eller noen du kjenner interessert i å belyse disse to aspektene ved vårt moderne samfunn, ikke nøl med å ta kontakt på

Håper å høre fra så mange som mulig!
Skravleklassen er et veldig bra konsept. Takk for påminnelsen, og dette var atter en bra episode med en interesann personlighet!!!
Skravleklassen er skuddsikker!!! Og det kommer fra en Fenrik!!
Rå fyr han Kris! Takk for episoden
Veldig interessant å høre på!

Hører mye på podcasts så det var veldig forfriskende hvor ærlig og åpen de var, så dette likte jeg!

Denne personen "Kris" hadde veldig mye å fortelle, så skulle faktisk ønske at det blir en episode nr.2 med han for å høre mer om livet, innsikten og historiene han har. Spennende kar.

Innledningsvis så snakker han "Kris" om at han ikke liker hvordan folk/behandlere tilpasser måten folk snakker til han på. Så 10 minutter seinere, vet ikke om det var bevisst eller ubevisst, så tar programlederen (han til venstre) en 180 og er DØNN ærlig med Kris, såpass ærlig at det virker som Kris ikke er helt komfortabel med det i en liten stund før de snakker det ut. Etter antatte ganger med

"Hør da!

"Nei det jeg mente var at..."

"Nei poenget mitt var..."

Og sånn går det og "Programleder" sier at "nå er vi på kollisjons-kræsj mtp meningene våre" etc et c

Det var så sykt herlig å høre på! Er sånn gode kompiser prater! Dermed ble det en skikkelig genuine podcast!

10/10.
Sitat av fostiko Vis innlegg
Veldig interessant å høre på!

Hører mye på podcasts så det var veldig forfriskende hvor ærlig og åpen de var, så dette likte jeg!

Denne personen "Kris" hadde veldig mye å fortelle, så skulle faktisk ønske at det blir en episode nr.2 med han for å høre mer om livet, innsikten og historiene han har. Spennende kar.

Innledningsvis så snakker han "Kris" om at han ikke liker hvordan folk/behandlere tilpasser måten folk snakker til han på. Så 10 minutter seinere, vet ikke om det var bevisst eller ubevisst, så tar programlederen (han til venstre) en 180 og er DØNN ærlig med Kris, såpass ærlig at det virker som Kris ikke er helt komfortabel med det i en liten stund før de snakker det ut. Etter antatte ganger med

"Hør da!

"Nei det jeg mente var at..."

"Nei poenget mitt var..."

Og sånn går det og "Programleder" sier at "nå er vi på kollisjons-kræsj mtp meningene våre" etc et c

Det var så sykt herlig å høre på! Er sånn gode kompiser prater! Dermed ble det en skikkelig genuine podcast!

10/10.
Vis hele sitatet...
Takk for veldig kul tilbakemelding! Vil dere ha mer innhold av samme type så les trådstart på nytt (og mitt første innlegg i tråden), vi søker gjester fra Freak som enten kan snakke om ensomhet (i koronaens tid gjerne, men ikke utelukkende, og gjerne rusrelatert) ELLER om kriminalitet (pågående eller tilbakelagt karriere). I begge kontekstene er det selvsagt mulig å være totalt anonym, det vil kun være lyd-basert (om man ikke eksplisitt ØNSKER å være åpen), og man kan selvsagt velge å bruke et pseudonym.

ER du eller KJENNER du noen som du tror passer til formatet så ta kontakt direkte i tråden, på PM eller på mail:
▼ ... noen uker senere ... ▼
Minner om at Maria og jeg fortsatt er på utkikk etter folk som ønsker å snakke ut som sin ensomhet, være seg ifbm rus, corona eller noe annet, ref denne samtalen vi hadde på min podcast Skravleklassen: https://podtail.com/no/podcast/skrav...t-serie-del-1/

Ta i så fall kontakt på mail - eller