Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1941
Hei, sitter nå på jobb (11t) foreløbig å jobber med abb robotter, å hører på musikk i mitt fine iphone headsett. Men den siste timen har gulvmatten som er i sidesynet mitt av og til "pulsert" etter musikken i tid og utid. Kan det ha noe med at jeg ble helt forj****** overjustert på mdma krystaller for 2 uker siden?

Våknet også opp idag av at jeg følte jeg sto på en båt i 20m høye bølger, klarte verken å stå eller gå, måtte løpe til toalettet fordi jeg var kvalm pga denne "vuggingen" noe som resulterte i at jeg bare spratt fra vegg til vegg klamra meg fast til ting mot badet.. Hva kan dette skyldes? Vuggingen har jeg opplevd kansje 10-15ganger på 8-9år å kan ikke huske det skjedde før jeg begynnte og røyke cannabis.. Det går ikke ann og stoppe vuggingen uten å roe ned hele kroppen med puste bevegelse...

Har ikke tatt _noe_ rusmiddel siden 2jointer 08 på onsdag morgen...

Håper på hjelp og fornuftige svar. Beklager om det er skrevet helt på tryne!!
Har også opplevd ubalanse og kvalme etter perioder med mye mdma, er nok fordi du har pressa seratonin respeptorene dine litt vel hardt og de jobber med å gjenoppbygge seg. Var farlig nær seratoninsyndrom for en stund siden, sjekk det ut.
Har opplevd det samme etter både MDMA og cannabis, gikk over etter 1 dag på MDMA og 1 uke på cannabis.
Kan forøvrig oppleve det samme etter sykdom/stressende perioder. Så uansett hva som er årsaken ville jeg roet godt ned en periode, og prioritert helsen. Hvile, sunn mat, tur i skogen, osv.
MDMA is life
Trådstarter
men denne vuggingen opplevde jeg før når jeg kun røykeet cannabis før..

har kjørt på med 4-5 dager i strekk på mdma og da gikk jeg rett i undergrunnen:P

skjønner bare ikke hvorfor jeg av og til våkner opp å vugger... har prøvd og holde meg fast og "dra" meg ned i senga når det skjer det som ender opp med å sskje er at tilslutt begynner senga å vugge med kroppen... det er helt sykt

meget slitsom... så vil jeg ikke nevne til min lege at jeg bruker narkotiske stoffer nå som jeg just fikk lov til å få lappen uten å bruke concerta

edit skrive leif og gjøre det litt mer forståelig
Sist endret av infamous x; 14. mars 2015 kl. 20:28.
Man få HPPD av mdma, syre og cannabis. Søk litt om det så kanskje du kjenner deg igjen.
Sitat av NorskeEppler Vis innlegg
Man få HPPD av mdma, syre og cannabis. Søk litt om det så kanskje du kjenner deg igjen.
Vis hele sitatet...
Nå er det vel ikke akkurat bevist at bruk av psykedeliske stoffer har noen sammenheng med HPPD.

Sjekk ut denne linken:
http://journals.plos.org/plosone/art...l.pone.0063972