Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3260
Lurte bare på om noen vet hvor lenge man kan lagre pepper før det blir dårlig?Skal reise bort 2,5 måneder og har et par gram liggende som jeg ikke er gira på å bruke før jeg reiser

Første post her på forumet forresten
Navbruker fra Moss
legg det i ett kjøleskap, eller grav det ned!
Sitat av Mysteri-O Vis innlegg
Lurte bare på om noen vet hvor lenge man kan lagre pepper før det blir dårlig?Skal reise bort 2,5 måneder og har et par gram liggende som jeg ikke er gira på å bruke før jeg reiser

Første post her på forumet forresten
Vis hele sitatet...
Er det bra shit har det ingenting å si, skal du bænge det i E6'en din, så pakk det godt inn i tilfelle det er startgass i det. Du vil IKKE miste startgassen, den kicker!! ))
Kaldt og mørkt, amf tåler foresten å ligge ufattelig lenge.
Veit om folk som har lagret det i fryseren, om det er bra veit jeg ikke, har aldri testet å lagre det over lengre tid selv.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Kaldt og mørkt, amf tåler foresten å ligge ufattelig lenge.
Vis hele sitatet...
Amfetamintabletter har lang holdbarhet men sollys fucker tilogmed fargen på tepper, så ja! Kaldt og mørkt!
Sitat av Revestreken Vis innlegg
Er det bra shit har det ingenting å si, skal du bænge det i E6'en din, så pakk det godt inn i tilfelle det er startgass i det. Du vil IKKE miste startgassen, den kicker!! ))
Vis hele sitatet...
Spørs nå hvem du spør, de fleste jeg nevner det for vil helst tørke den så fort som mulig når de får høre at jeg kjenner lukten av det...

Tørk den som faen og lagre den godt i lufttett forpakning så har du speed som varer i 10 år... Med mindre den er kuttet med noe som har holdbarhetsdato eller mygler, noe som egentlig ikke er helt utenkelig

Ren amfetamin kan du lagre ganske lenge, uten å kunne gi noen annen pekepinn enn "flere år".
Startgass i amfetaminen? Okei, hvis du ønsker at det skal svi fra åren og opp til skuldrene, få eventuelle utslett, bli ekstremt dehydrert og få andre skader ved langtidsbruk. Dette "kicket" varer så kort at det ikke er verdt alt man utsetter seg for. At folk faktisk ønsker å kjøre i seg noe som tenner lettere enn bensin, og som andre mennesker unngår å bruke på traktoren sin (kraftigere forbrenning påkjenner motoren)?
Takker og bukker for svar Og nei, jeg er ikke typen som noen gang kunne ha skutt noe som helst. Sprøyter er for narkomane og syklister
Ikke for og være helt offtopic, men noen som kan fortelle meg hvordan colaen er best og lagre utendørs ? noen tips?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
vato: Akkurat samme forhold, luftett mørkt og tørt! Plast er ofte ikke tett nok så ting som norgesglass er fint å bruke, man får de på clas ohlson til en billig penge.
Okei.. Takker og bukker dodecha =)
klips poser i ett cd cover
Sitat av freaktz Vis innlegg
klips poser i ett cd cover
Vis hele sitatet...
Ehh nei, klipsposer blir aldri helt tette, det er alltid luft i en klipspose. Idielt sett bør det vakumpakkes... Og cd-cover er vel ikke akkurat det man kaller fukt og lufttett heller.
Krystallene i amf og meth forsvinner uansett ikke.
Det som eventuelt måtte forsvinne skal du bare være
glad for at gjør det.
Å tilsette startgass, koffein, natron etc., er kun utbøffing
av pulveret.
For å få vekk lukten av aceton, eter og annet, er det beste
å lufte pulveret til det er skikkelig tørt. Du mister noen få prosent i vekt,
men det er allikevel bare overflødig væske og etere.
Norgesglass med syltestrikk er tingen - for lagring av alt fra syltetøy til amf.
Tilnærmet ubegrenset holdbarhet av ekte vare