Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 3157
Den første dagen I turneringen har vi 8 lag, som møtte hverandre i 2 grupper for en sjangse til å kvalifiserers til kvart-finalen mot teamsa som hadde fått seed. (Team SoloMid, Moscow Five, Team WE og Taipei Assasins.) Kun halvparten av lagene kom seg opp, og best-av-1 formatet sørget for at det ikke ble noen flere sjangser.

Turnerings recap og timeplan.
Live Stream til turneringen

Kampene Idag.

12:00 - CLG.eu VS WE
14:00 - M5 VS TPA
16:00 - Azubu VS (to be announced)

1,000,000 $ I førstepremien. Med 2 mill$ tilsammens i hele turneringen er det den største premie potten innen e-sports som noen gang har vært.

Vi har sett mye fett til nå, som tripple-aegis play, sykt nocturne play, Zyra support (!), en fantastisk backdoor fra CLG og generelt top level spill. Og håper vi har enda bedre i vente til kvartfinalene. Og nå som TSM ble slått ut av Azubu Frost er det ikke lenger flere teams fra America. Nå er det kun WE, CLG.eu, M5, TPA, Azubu Frost igjen i turneringen. Tanker om hvem som vinner? Noen favoritt lag? Tanker om at TSM og SK ikke lenger er med? All diskusjon av turneringen kan foregå i denne tråden.



[COLOR="Silver"]Spoiler: M5 vinner !! ;D[/COLOR]
Sist endret av Juicekongen; 6. oktober 2012 kl. 12:25.
Ahh jeg likte SK
Sist endret av Benjy; 6. oktober 2012 kl. 12:31.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Hvilken tidsone er det i? Tenkte på kampene i dag
GMT -7

epepwqolkrw
Nå er ikke jeg noen lol-fan - enda... Men at en esport kan ha 2 millioner dollar i premiepotten er helt utrolig rått. Heia!
Har hørt rykter om at Reginald forlater TSM, noen som vet om dette er sant?
Er nok ikke sant dette nei.
Hvem tror dere vil komme til finalen? Selv håper jeg på M5 mot CLG Eu.
果実男爵
Juicekongen's Avatar
Trådstarter
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Hvem tror dere vil komme til finalen? Selv håper jeg på M5 mot CLG Eu.
Vis hele sitatet...
Enten M5 eller Azubu Frost. Uten tvil. De er foran hele verden akkurat nå i taktikk og koordinasjon. Selv så er jeg en liten M5 fanboy så jeg er kanskje litt biased nå, men jeg tror dem vinner hele greia.
Før turneringen startet så spådde jeg at Azubu kunne vinne hele, jeg står ved det. De er i en annen klasse. Jeg hadde håpet mitt på TSM siden jeg har fulgt dem siden starten, men de Asiatiske lagene har en helt annen spillestil og treningsregime.
Er dog veldig spent på hvordan M5 og CLG.EU kommer til å gjøre det.
Sitat av dinosauren Vis innlegg
Før turneringen startet så spådde jeg at Azubu kunne vinne hele, jeg står ved det. De er i en annen klasse. Jeg hadde håpet mitt på TSM siden jeg har fulgt dem siden starten, men de Asiatiske lagene har en helt annen spillestil og treningsregime.
Er dog veldig spent på hvordan M5 og CLG.EU kommer til å gjøre det.
Vis hele sitatet...
Vil påstå at M5 er et nivå høyere enn Azubu Frozt. Noen som hørte om the Alex Ich hadde sagt? Han hadde snakket om at lagene fra NA kom for å lage show, ikke for å vinne.
果実男爵
Juicekongen's Avatar
Trådstarter
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Har hørt rykter om at Reginald forlater TSM, noen som vet om dette er sant?
Vis hele sitatet...
Reginald startet TSM, eier nettsiden derres og practice huset dems. Tror ikke han skal noe sted.
Noen som har noen forventninger til CLG.eu mot WE idag kl12 ?
Sist endret av Juicekongen; 6. oktober 2012 kl. 17:53.
Slik spilles matchene i norsk tid.

21:00
Quarterfinals: WE vs CLG.EU

23:00
Semifinals: M5 vs TPA

01:00
Semifinals: Azubu vs TBD

Spår M5 vs Azubu i finalen, hvor jeg da håper at M5 vinner, selv om jeg er CLG.EU fanboy.



Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Reginald startet TSM, eier nettsiden derres og practice huset dems. Tror ikke han skal noe sted.
Vis hele sitatet...
Sånn som det er i dag driver han merkevaren Team SoloMid, det spekuleres vel om han skal trappe ned som spiller og bli manager/coach.
Sist endret av Kalars; 6. oktober 2012 kl. 17:51.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Reginald startet TSM, eier nettsiden derres og practice huset dems. Tror ikke han skal noe sted.
Vis hele sitatet...
Er rykter om at Reginald skal gi seg i season 3. Skulle komme mer informasjon etter S2 finalen visst nok.
果実男爵
Juicekongen's Avatar
Trådstarter
Sitat av dinosauren Vis innlegg
Er rykter om at Reginald skal gi seg i season 3. Skulle komme mer informasjon etter S2 finalen visst nok.
Vis hele sitatet...
åh? Hvorfor det, trist å høre. Han har imponert meg ofte som mid...
Har også hørt rykter om at Xspecial skal spille mid, visst Regi gir seg.

Offiselt, Reginald trekker seg tilbake fra progaming.
Regi gir seg, CLG EU mot WE holder på enda, Riot sliter med tekniske problemer.
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Wow. Remake etter EN TIME uten at noe skjedde. Stakkars.
Cookie Monstah ^_^
remake nr 3 inc.... jeg er serriøst dritt lei av å se CLG.EU vs WE... call it a draw and get on with life eller noe sånt.
Som svar til dere som spekulering i om Reginald trekker seg

http://www.youtube.com/watch?v=qGInB...utu.be&t=1m20s
Noe nytt? Bytta fra stasjonær til iPad, men usikker på om det funker på paden i det hele tatt.
Veldig sikker på at det blir Azubu VS M5 i finalen. Håper at M5 vinner hele greie!!
Det med at Reginald skal forlate TSM er delvis sant. Han skal fortsatt manage laget, men han skal slutte å spille for dem.
Sitter nå og venter på at de skal løse internett problemene de har, slik at de endelig kan spille -.-
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Zetta Vis innlegg
Det med at Reginald skal forlate TSM er delvis sant. Han skal fortsatt manage laget, men han skal slutte å spille for dem.
Vis hele sitatet...
Han fikk ikke helt fram det han ville i det intervjuet som er linket. Her er twitteren hans der han forklarer litt bedre: https://twitter.com/TSMReginald/stat...94537334099968


Får også følge med på youtube/tsmlol og /solomiddotnet for å se om det kommer noen vlog.
Cookie Monstah ^_^
noen som vet om det ble en game 6 mellom CLG.EU og WE?
Nei det ble ikke det. De avsluttet greia pga tekniske problemer.
De skal si ifra på leagueoflegends.com når de nye tidene for matchene er.
Det blir game i dag klokka 11 eller noe sånt.
Cookie Monstah ^_^
hvor fikk du vite det?
Har vært en fan av M5 siden jeg så de for første gang, og håper selvfølgelig at de vinner hele greia. Tipper de møter Frost i finalen. Alex_Ich på Evelynn var dritrått, en champ som ikke er blitt brukt i turneringer på lenge, og så herjer han så hardt
Cookie Monstah ^_^
satser på CLG.EU mot M5 da =) håper hvertfall av CLG vinner mot WE....
Det er klokka 2 i natt.
Sitat av Zetta Vis innlegg
Veldig sikker på at det blir Azubu VS M5 i finalen. Håper at M5 vinner hele greie!!
Det med at Reginald skal forlate TSM er delvis sant. Han skal fortsatt manage laget, men han skal slutte å spille for dem.
Sitter nå og venter på at de skal løse internett problemene de har, slik at de endelig kan spille -.-
Vis hele sitatet...
Dette er dessverre ikke mulig ettersom de skal kjempe for finaleplass idag (imorgen norsk tid.).


Jeg kan nesten vedde penger på at AZF går av med seier, M5 er ikke i nærheten av like gode som dem.


Det som skjer er at CLG slår WE, AZF slår M5, AZF slår CLG.
Sist endret av Echodius; 10. oktober 2012 kl. 15:23.
M5 møter TPA i semi, og Frost møte vinneren av CLG.EU og WE. M5 mot Azubu i finalen er derfor absolutt mulig.
Skal ikke undervudere TPA men tror M5 vinner pga de er så sykt god på teamfights.
Darien kan jo feede så mye han vil likevell vinner de og han ender posetiv score.
Kjipe tider for oss norske med tankte på kampene i natt og finalen!
Hærlig spilt av CLG nettop. Kan ikke vente til de møter AF, selvom jeg har en dårlig følese på at de taper den.
果実男爵
Juicekongen's Avatar
Trådstarter
Nydelig spillt av både CLG.eu og M5! Jeg er nesten sikker på at M5 vinner hele greia nå. Alex og Darien er helt utrolige, dessuten føler jeg at M5 spiller mye bedre som et team, jeg føler alle på teamet er beste kompiser i tilleg til at de er teammates, hvis det gir noe mening
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Nydelig spillt av både CLG.eu og M5! Jeg er nesten sikker på at M5 vinner hele greia nå. Alex og Darien er helt utrolige, dessuten føler jeg at M5 spiller mye bedre som et team, jeg føler alle på teamet er beste kompiser i tilleg til at de er teammates, hvis det gir noe mening
Vis hele sitatet...
Alex faila jo totalt med ulti. Ganske glad for at det ikke var M5 som vant, men heller en underdog.
Holder mine kort til Azubu.
Men synes det er leit at Dignitas gikk ut så tidlig, Scarra er en sinnsyk mid spiller!
Håper egentlig at Taipei Assassins vinner, men regner med Azubu Frost vinner.
Hvis noen ikke fikk med seg resultatene så vant Tapei Assassins. Underdogsa Tapei Assassins knuste Abuzu Frost 1-3. Best av 5 i finalen.