Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 944
Jeg har 552,- kroner inne på shirtcity.com som jeg vil få tilbake. Dette er på grunn av at jeg har betalt dem, så kansellert.

Jeg skrev mail til dem, å fikk tilbake: "Hello,

Please give us you bank details with BIC and IBAN Numbers, so that we may be able to proceed to the refund.

Thank you very much for your understanding.
We remain at your disposal for further information"


Så skrev jeg at jeg ville ha de over paypal, da det er tryggere + at det er paypal jeg har brukt for å betale. Men dette lot seg ikke gjøre.

Er det trygt for meg å gi ut bank info til dem? Tror shirtcity er tysk, og det virker litt utrygt når jeg får giftcard koder som ikke går ant å bruke på siden.

SORRY skrivefeil! Må stikke nå. Takker for svar
Sist endret av aidem; 29. august 2011 kl. 12:14.
du må jo bare gi fra deg IBAN og BIC Nr dine, det er ikke noe stress det nei.
Om jeg ikke tar feil så trenger de IBAN og BIC siden det skal overføres fra et land til et annet.
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Sitat av aidem Vis innlegg
Jeg har 552,- kroner inne på shirtcity.com som jeg vil få tilbake. Dette er på grunn av at jeg har betalt dem, så kansellert.

Jeg skrev mail til dem, å fikk tilbake: "Hello,

Please give us you bank details with BIC and IBAN Numbers, so that we may be able to proceed to the refund.

Thank you very much for your understanding.
We remain at your disposal for further information"


Så skrev jeg at jeg ville ha de over paypal, da det er tryggere + at det er paypal jeg har brukt for å betale. Men dette lot seg ikke gjøre.

Er det trygt for meg å gi ut bank info til dem? Tror shirtcity er tysk, og det virker litt utrygt når jeg får giftcard koder som ikke går ant å bruke på siden.

SORRY skrivefeil! Må stikke nå. Takker for svar
Vis hele sitatet...
BIC er et nummer for å identifisere banken din i internasjonal sammenheng.
IBAN er ditt internasjonale kontonummer - hvis du ser etter ser du at det er det samme som ditt norske, med et par ekstra siffer.

Så med andre ord er det helt trygt - dvs like trygt som å gi bort ditt norske kontonummer, og så vidt jeg vet er det eneste du risikerer at noen setter inn penger til deg


Edit: Slike overføringer kan ta en stund, du bør nok gi det en uke før du blir utålmodig.
Sist endret av Mr. Meow; 29. august 2011 kl. 14:15.