Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 937
Hei, jeg skal bestille en jakke fra henrilloydonline.com også lurte jeg på om noen har kjenskap fra å bestille klær på nettet?

Hørt man skal bestille en størrelse mindre når man bestiller på nett er dette bare tull eller?

noen tips generelt?
Kommer helt ann på hvilken nettbutikk du bestiller fra. Jeg har aldri tidligere bestillt fra den nettbutikken du tenker å bestille fra, så er veldig usikker på størrelsene i ditt tilfelle.

Jeg har bestillt en god del klær/sko osv online, og i alle tilfellene har klærene vært mindre enn hva størrelsen tilsier. Men du kan vel retunere varene dersom de ikke skulle passe?
noen som vet om henrilloydonline.com bare sender til usa?
Hvorfor skal klærne være mindre på nett enn i butikk..?
Her har du guide til hvordan klærne er i størrelser.

Virker ikke som de sender til andre land enn USA, siden man må velge state når man registerer seg. Men du kan også fylle ut country, så jeg vet ikke. Send en mail?