Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1394
Hadde meg en bytur forrige helg og dro meg en feit liner med bra pepper ca i 22 tiden. Fik bra form og pepperen gjorde jobben. Ca i 23.30 tiden fikk jeg en b29 knips av en kompis, og slengte den i nebbet. Har tidligere erfart at disse sender deg til månen på bare en pille, og jeg ventet på at løftet skulle komme. Etter ca 2 timers venting gav jeg skuffet opp og måtte tygge i meg at dette ikke fikk noen effekt. Så det jeg lurer på er om man er overspeeda før man tar knips, så dominerer speedformen helt, og knipsen sparker ikke like godt. Noen som har peiling???
Pleier å ta knips først, så pepper, da virker knipsen mye bedre.
omvendt kan det vel godt tenkes at knipsen ikke vil ha fullt like god virkning.
Vil du ikke bare bli helt klar i nøtten da??
du blir ikke helt klar i nøtten nei, husker jeg svelgte 2 knips å dro en 0.5 med pepper, jeg ble helt tura & "skulle gjøre alt samtidig" ble helt wasted, sto bare å rista å hviste ikke hva jeg skulle gjøre, så ja, den ødelegger "knipse formen" for du klarer ikke slappe av.
Sist endret av FranzLiszt; 18. august 2008 kl. 09:14.
Det er ikke uten grunn at en stor andel av knipsen på markedet innholder amfetamin, du blir nok ikke noe mere klar i nøtta, men kanskje du styrer turen lettere.

Enig med evievu, opplevd det samme. Inntok en knips som inneholdt 50% mdma og 50% amfetamin. Ble veldig rastløs, mista alle hemninger, fikk bare lyst til å løpe all svetta av meg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Kommer helt an på hvordan du definerer ødelegger.

Etter min erfaring, da jeg har brukt speed en stund på helgebasis, ( for 1 år siden da jeg drev på med dette hær ) da kan jeg huske å ha brukt speed å knips samtidig å hatt det ganske kult, men jeg er ikke så fan av knips da, så kansje til min fordel har bare speeden hjulpet meg å ikke få så " heavy " trip på knipsen.

Men absolutt, det ødelegger knips rusen, var en gang jeg hadde vert våken et par dager å tenke at jeg skulle skaffe meg en " wy " ( " knips " som egentli var 2cb å makka ) men man fikk vertfall hefti hefti hefti rus av 1, å jeg tenkte, fuck it , å heiv innpå den wy'en da å ventet spenningsfult, da jeg viste hva jeg kunne forvente av denne, å jeg viste at det var noe RÅTT! men etter 1,5 time ga jeg opp, tenkte faen dritt, noen må ha solgt meg en fake, men det viste seg jo at dette ikke var tilfelle å jeg hadde fått en ekte, men problemet var bare det at jeg var overspeeda.