Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 630
Begynte å spille Tibia igjen her om dagen. Husker fra mine yngre år at dette var dritgøy, og jeg husket riktig.
Det brakte frem gode gamle minner.

Er det noen her på forumet som spiller/har spilt Tibia?

www.tibia.com btw

*ADVARSEL*
Du blir hekta.
La meg tippe, det er et spill hvor du er en eller annen overnaturlig figur, hvor du skal utforske nye områder, løse oppgaver og quests og gå opp i levels etterhvert som du kommer lengre og lengre i spillet?

Slike spill er ondskapsfulle. Du blir hekta, mister dama og kaster en dataskjerm på et LAN. Tar ikke sjansen.
Gratis. Heftig old school 2d grafikk. Litt som WoW bare bedre etter min mening, bortsett fra at du kan ikke fly å sånn.

Et av de første store MMORPG spillene som kom
Ikke frist meg
Bilde

Crappy kvalitet, men det viser hvordan grafikken er for det meste
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Tibia, hehe kan love deg.... fra 8-10 klasse hadde jeg ca 60 til 70 % fravær, pga det spillet, viet livet mitt til tibia.

Det er by all means the beste spillet jeg har spilt men det er en hake.. når man dør i høy level må man kjøpe seg nytt tastatur / lcd skjerm if you catch my drift? ;P
Jeg spilte Tibia for lenge siden. Det er nok et av de vanskeligste MMORPG som fins. Når du dør i spillet, mister du 10% exp og skills. Det er helt for jævlig når man har høy level. Man kan selvsagt kjøpe Blessings og redusere det, men det koster mye. Det er bare jævlig å dø i Tibia, hehe.

Men jeg har sluttet med alle slags MMORPG. Rett og slett fordi de tar så mye av min tid (eller mitt liv).
Sitat av marsboer
Jeg spilte Tibia for lenge siden. Det er nok et av de vanskeligste MMORPG som fins. Når du dør i spillet, mister du 10% exp og skills. Det er helt for jævlig når man har høy level. Man kan selvsagt kjøpe Blessings og redusere det, men det koster mye. Det er bare jævlig å dø i Tibia, hehe.

Men jeg har sluttet med alle slags MMORPG. Rett og slett fordi de tar så mye av min tid (eller mitt liv).
Vis hele sitatet...
Det er faktisk random hvor mye experiance man mister, har gjort en del research på dette selv, det kommer ann på level, online tid, monster drept, alle faktorer spiller faktisk inn hær..