Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2442
Hei, røyker omtrent hver dag så blir ikke sånn typisk fjern lenger, er ganske innrøyka. Har begynt å ta en del speed i det siste så er litt nybegynner der.

Det jeg lurer på er om man «waster» hasjen sin når man røyker på speed? Kjøpt godings pollen i dag, men blir ikke noe fjern. Har tatt en del speed, er det derfor? Hvordan blir dere?
Skal jeg bare drite i å røyke når jeg tar speed, og spare det til «nedturen» / når speedeffekten avtar?

Håper noen som er litt innrøyka eller andre selvfølgelig kan gi meg et svar stay safe
Kasta bort mye blås på form da det ikke hjalp mer enn max 5 minutter å bli fjern. Du blir ikke fjern heller egentlig. Du tror det hjelper på formen, men gjør aldri det. Så røyka jeg ofte på form så da var gramma fort borte da jeg trengte det mest :P
Jeg gidder ikke røyke når jeg har tatt speed, da jeg merker null forskjell. Samme med benzo. Speed i sånn passe greie doser overkjører det meste er min erfaring.
Sitter speeda å røyker opp en 5er på en kveld og lurer på hvorfor man ikke er fjern?
Jaa! Har fått inn noe amsterdam greier liksom og sitter å lurer på hvorfor det faen ikke funker��Har wasted NOK gram for noen uker siden, trodd at jeg har hatt dårlig røykings���� Tatt speed i ca en uke og røyker HVER dag, gjort i 3 år. Får vente til speedeffekten tar slutt og håpe på å bli fjern da! Takk for svar!

Tar meg en sigg i stedet, samme effekt nå uansett^^

Forresten, gjelder det samme kokain? Vet dere? Liker ikke cola så godt men greit å vite
Sist endret av ompalompa12345; 14. september 2021 kl. 23:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Med fare for å bli uthengt som en moraliserende idiot... Speed i en uke? Er det så lurt, da? Ikke gjør det der for ofte, sier nå jeg.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min erfaring er at jeg blir veldig spaset.
Allfall om jeg er våken noen dager i forveien før jeg røyker.
Men får uansett en virkung av comboen
Anonym bruker
"Underernært Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir også fjern og spacet. Men det sitter ikke så lenge i og det må røykes jevnlig. Og dermed røyker man på seg nedtur og noia.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Blir også fjern og spacet. Men det sitter ikke så lenge i og det må røykes jevnlig. Og dermed røyker man på seg nedtur og noia.
Vis hele sitatet...
For speed gir ikke nedtur og noia, må være røykinga
Anonym bruker
"Underernært Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av knert1 Vis innlegg
For speed gir ikke nedtur og noia, må være røykinga
Vis hele sitatet...
Hvis man går en stund uten søvn på kun amfetamin får man syn og hørselshallusinasjoner og blir kanskje litt skvetten. Hallusinasjonene og skvettenheten forsvinner kjapt når man avslutter speedturen. Det blir ingen nedtur i den forstand, men et enormt søvnbehov i dagevis i etterkant.
Selv røyket jeg hasj på speed, men ble så helvettes dårlig at jeg kuttet ut det fort. Speed overkjører det meste uansett.
Njæ sjæl så røyker jeg selv når jeg er speeda, syntes faktisk det kan flate bitte litt ut et overspeeda hue, dersom jeg har klart å vært uheldig og fått en litt stor dose. Men husk ALLTID å spar en 0,5 minst til når du skal NED fra speeden. Det er DA du virkelig vil ha noe å røyke på og kanskje ei nattapils, og hva enn du liker å lande på. Røyken booster jo det meste den kombineres med av "dempende" som alkohol, benzo osv. Men du blir ikke kjempe fjern, litt mer glad da speed overkjører det meste, men ja som sagt får du justert litt høyt, ta ett trekk så hjelper det deg å slappe bitte litt av.
Aldri skjønt hvorfor noen gidder den kombinasjonen. Waste
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan vel umulig være bare meg som digger den komboen noe helt sinnsykt? En del gode linjer nasalt utover kvelden, og deretter røyke bongtrekk etter bongtrekk kontinuerlig er helt insane digg, blir i en syk lokeform som ikke kan beskrives med ord, men er helt jævlig digg og chill om man liker å loke i sin egen lille boble/verden.

Denne komboen er skummel farlig for meg i hvertfall.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan vel umulig være bare meg som digger den komboen noe helt sinnsykt? En del gode linjer nasalt utover kvelden, og deretter røyke bongtrekk etter bongtrekk kontinuerlig er helt insane digg, blir i en syk lokeform som ikke kan beskrives med ord, men er helt jævlig digg og chill om man liker å loke i sin egen lille boble/verden.

Denne komboen er skummel farlig for meg i hvertfall.
Vis hele sitatet...
Kan si meg delvis enig, når jeg brukte speed så var det ikke det samme før jeg fikk tatt ett trekk eller to. De første gangene satt jeg og røykte sammenhengene i timesvis,men etterhvert så ble det på en måte at jeg ikke følte jeg ble fjern nok utenom de første par trekkene, lagde ofte olje og røykte 0.2 om gangen med hasjolje. Så etter hvert følte jeg det var sløsing og røykte jeg bare et trekk med gjerne 8 timers mellomrom før neste
Sist endret av Bluesky_; 21. september 2021 kl. 21:11.