Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1777
Siden vi er i en pandemi tenkte jeg å lage videoer fra stedene rundt meg, sånn for å vise frem landet vårt nå når reiselivet har stoppet opp. Å så holder det meg opptatt mens jeg leter etter jobb. (Er langtids permitert)

Har også prøvd meg på fargekorrigering. Noe jeg ikke har lagt mye vekt i på tidligere videoer. Konstruktiv kritikk tas gjerne imot.

https://youtu.be/cPj0qHu8dsw
Det ble dessverre for kjedelig for meg. Litt for lange klipp fra hvert sted og lite bevegelse. Klarte ikke se hele.
Regner med det blir litt sånn for en del... Men igjen så er hurtigruten minutt for minutt nrks største seersuksess
Så spørs det om NRK å Freakforum har samme btukere ��
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Singhell Vis innlegg
Regner med det blir litt sånn for en del... Men igjen så er hurtigruten minutt for minutt nrks største seersuksess
Så spørs det om NRK å Freakforum har samme btukere ��
Vis hele sitatet...
Det viser to forskjellige ting. Du viser stemningsbilder frå ein by, NRK viste det som kanskje er verdas mest kjente skipsreise.

Eg har mange ganger i livet tenkt at eg burde ta ein biltur i Nord-Noreg for å sjå meir av landsdelen. Eg har til gode å tenke at eg burde ta ein biltur til Moss for å sjå meir av Moss...

For all del, videoen er heilt OK teknisk og alt det der, og kunne vore aktuell i ein del settinger, t.d. som reklamevideo på nettsidene til kommunen - men det er neppe noko folk vil søke opp og sjå på i hopetall. Det er enkelt og greit ikkje spektakulært.
Du burde heller satse på videoer hvor du narrater og forteller om kule ting i nærområdet.