Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 786
Ja, nå har den nye patchen til Season 3 kommet. Hva synes dere? Noe dere ikke liker? Noe dere liker bedre nå enn før?

Personlig liker jeg det. Gøy å se mange junglers som dør av creeps i skogen, hehe.
Liker den, men synes at noen av de nye tingene er litt for gode.
Synes det var ganske så positivt. Jeg personlig synes det var kjipt at Force of Nature ble tatt vekk, oh well. Er enig i at noen av de nye tingene er litt i overkant gode også.
Ja. Og de tok jo vekk Heart of gold også. Jeg vet ikke helt hvordan jeg liker det. Men liker alle de nye itemsa veldig godt.
Kanskje det blir ok å spille support igjen o.o
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Alle nye ting er litt for OP og håper de nerfer noen av de. Har ikke sett noen dø av creeps i jungle enda da haha
For å være ærlig så liker jeg ikke det at de har nerfa lvl1 boots.
Helt enig med bootsa. Det er trist. :-/
Synes layouten var fin, dog det var uvant med ny item shop, så jeg må nok bli vant til den.
Spiller som regel support, og jeg liker de nye itemsa ^^ Det med jungle har jeg null peil på siden jeg aldri lurer der. Spiller bare support og mid, noen ganger top.
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
For å være ærlig så liker jeg ikke det at de har nerfa lvl1 boots.
Vis hele sitatet...
Alle champions har jo fått buffet base movement speed så du mister ikke veldig mye.


Jeg er ikke fornøyd med den ny UIen og shopen.
Fargene er helt forferdelige, skriften er blitt veldig liten, "boarders" rundt hp/mana/energy vil ikke la seg fjerne.

Shopen er blitt uoversiktelig, kaotisk og jeg bruker alt for lang tid når jeg skal finne itemsene jeg vil kjøpe. Før patchen brukte jeg maks 5 sekunder på å kjøpe deg jeg skulle ha og la neste item stående åpen i shopen. Målte vel 11 sekunder på det raskeste forrige runde.

Digger at Riot virkelig vil ha support som en ettertraktet rolle. De nye endringene liker jeg! Pickpocket mastery, bedre utility page generelt og masse support items.

Jungle er jeg også fornøyd med. Før patchen var jungelen alt for lett som gjorde at early game ble til en gank-fest uten like. Blue+red+gank etter 1 min, latterlig.
At jungle "tier" har blitt snudd litt opp ned gjør meg ingenting. Gleder meg til å se hvilke champions som blir de nye monsterene i jungelen når alt er utbalansert og fikset.

Items ser veldig bra ut til nå. Noen er kanskje litt for sterke atm men jeg regner med Riot hotfixer de i løpet av de neste dagene/ukene.

Alt i alt en 2/6 fra meg
Sist endret av Bmariuz; 5. desember 2012 kl. 20:22.
Er enig i at butikken ser kaotisk og uoversiktelig ut nå, men når man kommer inn i det så tror jeg det kan gå enda kjappere med denne layouten. Dog bruker jeg mye tid nå bare på å se hva de nye itemsa gjør :P Spiller for det meste suport, og tror denne rollen kan bli litt greiere nå etter patchen. Ward-items er jo fantastissk i laningphase