Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 5578
Hei freaks. Idag så jeg filmen jeg mener er, ihvertfall i mitt perspektiv, verdens beste film. Warrior handler jo om "The youngest son of an alcoholic former boxer returns home, where he's trained by his father for competition in a mixed martial arts tournament - a path that puts the fighter on a collision corner with his older brother."

Postet egentlig bare denne tråden som en sterk anbefaling til dere som enda ikke har fått sjansen til å se den og til dere som har sett den som jeg gjerne vil høre deres meninger om filmen.

Edit : Sett på denne

- Magnus
Er så enig!

Filmen hadde alt. Har sett den om igjen 3-4 ganger!
En av de beste filmene jeg har sett. Rett bak Shawshank Redemption og Godfather-serien.
Takk for tipset, laster ned nå.
Permanent idiot
Schileru's Avatar
Laster ned i 1080p nå, takk for tipset
Som resten sier. Laster den ned nå
I si i, i.
Magnisx's Avatar
Trådstarter
Sitat av Smurfe Vis innlegg
Takk for tipset, laster ned nå.
Vis hele sitatet...
Sitat av Boxiom Vis innlegg
Laster ned i 1080p nå, takk for tipset
Vis hele sitatet...
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Som resten sier. Laster den ned nå
Vis hele sitatet...
Etter dere har sett den, speak out! Altså, gled dere.
hva med og faktisk støtte dem som har laget en så fantastisk film?
Happy Buddha
Jeg har sett den! Helt klart blant de beste filmene jeg har sett! Drama, action og litt bromance, blir det bedre?!
I si i, i.
Magnisx's Avatar
Trådstarter
Sitat av 1nameless Vis innlegg
hva med og faktisk støtte dem som har laget en så fantastisk film?
Vis hele sitatet...
You mean what?
Sitat av Magnisx Vis innlegg
You mean what?
Vis hele sitatet...

med og kjøpe den.
Likte helt klart filmen. Men å sette den i samme bås som The Shawshank Redemption og the Godfather er for meg uforståelig.

Hva man liker av filmer er jo helt klart subjektivt, men jeg synes egentlig ikke denne filmen bringer så mye mer til bordet enn hva som alt er servert. En ganske typisk historie, laget på en litt dyster og gjennomført måte.
"Verdenslengste tittel"
I si i, i.
Magnisx's Avatar
Trådstarter
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
"Verdenslengste tittel"
Vis hele sitatet...
"Trådens mest meningsløse post"
Sitat av 1nameless Vis innlegg
hva med og faktisk støtte dem som har laget en så fantastisk film?
Vis hele sitatet...
Er litt vanskelig når den er gratis på internett : )
I si i, i.
Magnisx's Avatar
Trådstarter
Sitat av 1nameless Vis innlegg
med og kjøpe den.
Vis hele sitatet...
Likt scenario : http://theoatmeal.com/comics/game_of_thrones
Happy Buddha
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Den burde bookmarkes! Selv om dette scenarioet selvfølgelig ikke gjelder alle serier og filmer så sier den litt om hvor mye enklere det er å piratnedlaste den.
et forum.. du er mellom tredve og baby,jeg er27 i alle andresettinger ville jeg høylytt røpet ting, fylla yay og prototyper.Denne tråden er for meg litt viktig,ikke komplett.no x1000.fuck dat..tar en uke med ups and downs.kjøp bytte handel
gentleman #1
ViceR's Avatar
den er god

men er ikke verdens beste film litt å ta i? den spilte jo på et utrolig typisk familieforhold, og jeg skjønte hva som ville skje til slutt nesten med en gang.
Permanent idiot
Schileru's Avatar
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
et forum.. du er mellom tredve og baby,jeg er27 i alle andresettinger ville jeg høylytt røpet ting, fylla yay og prototyper.Denne tråden er for meg litt viktig,ikke komplett.no x1000.fuck dat..tar en uke med ups and downs.kjøp bytte handel
Vis hele sitatet...
dafuq did I just...
shit was so cash
Anda22's Avatar
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
et forum.. du er mellom tredve og baby,jeg er27 i alle andresettinger ville jeg høylytt røpet ting, fylla yay og prototyper.Denne tråden er for meg litt viktig,ikke komplett.no x1000.fuck dat..tar en uke med ups and downs.kjøp bytte handel
Vis hele sitatet...
What in the..
Ontopic: Laster ned filmen nå
Joda, underholdene film, men hollywood preget ødelegger og detver lett å se for seg hva som kommer til å skje underveis.
Sitat av 1nameless Vis innlegg
med og kjøpe den.
Vis hele sitatet...
Kjø-pe? Hva er det fornoe?

ON-T: Jeg trodde det kom til å bli en sånn standard "en fyr trener og trener og trener og så vinner hele faenskapet"-film. Det var det ikke, på ingen måte.
Sist endret av DikkeDikk; 28. juni 2012 kl. 04:53.
All those feeeeeeels. Viste ikke at jeg hadde dem. Ble faktigst RØRT av filmen.

Derfor har jeg navne jeg har Iluwu. Iluwu ts
Sist endret av Iluwu; 28. juni 2012 kl. 05:14.
Da jeg såg den for noen uker siden ga jeg den terningkast 4 i hodet mitt husker jeg. Typisk hollywoodfilm, men med en fin tvist
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Da jeg såg den for noen uker siden ga jeg den terningkast 4 i hodet mitt husker jeg. Typisk hollywoodfilm, men med en fin tvist
Vis hele sitatet...
Nå fikk jeg lyst på Twist
Har fortsatt ikke fått sett sett Warrior, men har blitt anbefalt den av mange av mine venner. Den skal jo være såpass bra at den fortjener en plass i dvd/bluray samlingen min, og ikke bare på harddisken
I si i, i.
Magnisx's Avatar
Trådstarter
Sitat av Diztar Vis innlegg
Har fortsatt ikke fått sett sett Warrior, men har blitt anbefalt den av mange av mine venner. Den skal jo være såpass bra at den fortjener en plass i dvd/bluray samlingen min, og ikke bare på harddisken
Vis hele sitatet...
Kjøp den da Uansett, se den!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
et forum.. du er mellom tredve og baby,jeg er27 i alle andresettinger ville jeg høylytt røpet ting, fylla yay og prototyper.Denne tråden er for meg litt viktig,ikke komplett.no x1000.fuck dat..tar en uke med ups and downs.kjøp bytte handel
Vis hele sitatet...
Relevansen slår meg
There is nothing bettar than Smokey and ze bandit!!
Greit at TS mener dette er verdens beste film.. Men den ligger altså på 154 plass på IMDb med 133.888 som har gitt den en stemme.. Den er EN av mine 4.505 innkjøpte dvd'er og jeg har den nok plassert lavere enn den karakteren den får på IMDb. Grei underholdning men ikke akkurat verdens beste nei!
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
et forum.. du er mellom tredve og baby,jeg er27 i alle andresettinger ville jeg høylytt røpet ting, fylla yay og prototyper.Denne tråden er for meg litt viktig,ikke komplett.no x1000.fuck dat..tar en uke med ups and downs.kjøp bytte handel
Vis hele sitatet...
Jeg leser den om igjen og om igjen, jeg har ikke kjangs.
Somebody please help?

On topic så er ikke filmen det helt store.
Standard story, standard film.
Sist endret av Klistermerke123; 20. november 2012 kl. 19:22.
Den er sick bra !
En grei film, slett ikke verdens beste, men en bra film verdt å se.
Den er forutsigbar, som hver eneste, eneste fight film.

Hvis du skal ha verdens beste film, så må du til Gandalf.
Sist endret av stinkdyr; 22. november 2012 kl. 15:07.
Jeg har aldri skjønt hva som er greia med den filmen.
Filmen er så forutsigbar, overdramatisk og typisk amerikansk at det var på nippet til at jeg satt meg ned med en boks frozen youghurt for å menstruere og kutte meg selv til blods med kniv.
Dette er ikke en film jeg gidder å se to ganger for å si det slik.

Dessuten syns jeg at filmen setter MMA i et like dårlig lys som Never Back Down.
Har ikke sett Warrior enda, men hører flere av mine kompiser sier den er meget bra. Etter å ha sett Never Back Down, så har jeg utviklet et "hat" mot filmer som tar for seg MMA, da de ofte lar det virke meget enkelt å bli god i sporten. Skal dog gi Warrior en kjangse etter å ha lest denne tråden.
Da har jeg nettopp sett filmen, betalt for å se den til og med

En helt grei film, men man kunne forutse slutten bare 8min inn i filmen.
Sist endret av aerox88; 22. november 2012 kl. 20:26.
Sett den før, sinnsykt bra film
Sitat av Magnisx Vis innlegg
"Trådens mest meningsløse post"
Vis hele sitatet...
Vil påstå at disse er langt mer meningsløse

Sitat av Smurfe Vis innlegg
Takk for tipset, laster ned nå.
Vis hele sitatet...
Sitat av Boxiom Vis innlegg
Laster ned i 1080p nå, takk for tipset
Vis hele sitatet...
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Som resten sier. Laster den ned nå
Vis hele sitatet...
VELDIG mye mer meningsløs
Jeg så filmen nettopp, og den var ok. Never Back down en og to syns jeg er tøffere, men han Tommy var badass!
Jeg så filmen nettopp, og den var ok. Never Back down en og to syns jeg er tøffere, men han Tommy var badass!
Jeg så filmen nettopp, og den var ok. Never Back down en og to syns jeg er tøffere, men han Tommy var badass!
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
et forum.. du er mellom tredve og baby,jeg er27 i alle andresettinger ville jeg høylytt røpet ting, fylla yay og prototyper.Denne tråden er for meg litt viktig,ikke komplett.no x1000.fuck dat..tar en uke med ups and downs.kjøp bytte handel
Vis hele sitatet...
Free writing is a prewriting technique in which a person writes continuously for a set period of time without regard to spelling, grammar, or topic. It produces raw, often unusable material, but helps writers overcome blocks of apathy and self-criticism. It is used mainly by prose writers and writing teachers. Some writers use the technique to collect initial thoughts and ideas on a topic, often as a preliminary to formal writing. Free writing is not the same as automatic writing.

Unlike brainstorming where ideas are simply listed, in freewriting one writes sentences to form a paragraph about whatever comes to mind.

Sakset fra wikipedia.
Vis hele sitatet...
Når det gjelder filmen...

Har aldri sett noe så ræva i hele mitt liv. Sorry.
Eller vent, det har jeg. Cirka 40 ganger tidligere:

Vår venn er en mann/gutt og den fødte underdog. Sleng på en klype med vanskeligheter som distraherer fighteren ved siden av treningen. En kopp med kjip bad-guy som er ond helt inn til margen.
I "the final boss-fight" får vår venn usannsynlig store mengder med juling, før han knuser bad-guyen i et neglbitende comeback.

Makan til dritt!