Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 3914
Fra langt til kort. Halvparten av rivotrilene mine ble pulverisert, altså gjort om til helt reint pulver, da jeg endte opp med å måtte løpe for harde livet av diverse grunner.
Spørsmålet mitt er da; Er de pulveriserte rivoene ubrukelige? Eller går det an å bruke de fordet? evnt hvordan? Og er det mulig og gjøre de "harde" igjen?
sykt kjipt om halvparten nå er ubrukelig.
"Øko-Terrorist"
kan jo bare hive litt pulver i et glass vann og styrte, samme effekt som i pilleform.
usertitle import
bleh's Avatar
Altså...pillene du hadde har nå blitt til pulver, men de har ikke blitt skadet på annen måte? (F.eks fuktighet, forurensing av andre kjemikalier osv)

Hvis det er slik at det eneste problemet er at er knust utgjør dette ingen forskjell. Det eneste er at det blir vanskeligere å vite hvor mye du tar. Knus en av de pillene som fortsatt er hel, vei den og vips.

EDIT:
tr80r foreslår en grei måte å innta det på, men akkurat med rivotril ville jeg heller tatt en klype (etter å ha målt opp, selvfølgelig) og lagt den rett under tungen. Instant win.
Sist endret av bleh; 18. oktober 2012 kl. 23:07.
De fungerer fortsatt helt fint.

Vei opp en av pillene du har, så kan du dosere pulveret ditt nøyaktig.
"Øko-Terrorist"
Sitat av bleh Vis innlegg
Knus en av de pillene som fortsatt er hel, vei den og vips.
Vis hele sitatet...
hvorfor knuse den? veier vel det samme...?
usertitle import
bleh's Avatar
Sitat av tr80r Vis innlegg
hvorfor knuse den? veier vel det samme...?
Vis hele sitatet...
Hahaha, I stand corrected. Enough said.
Trådstarter
Har ikke mg vekt, bare vanlig kjøkkenvekt så da kan det bli litt vanskelig, hehe men nei, de har ikke blitt fuktskadet eller lignende. Bare gjort om til pulver liksom. Kan jo bare prøve å blande det ut med et glass vann, som tr80r sa over her. Må bare være litt forsiktig med dosene i starten. Fint å høre ikke alle pengene gikk rett i vasken
"Øko-Terrorist"
Sitat av delfi03 Vis innlegg
Har ikke mg vekt, bare vanlig kjøkkenvekt så da kan det bli litt vanskelig, hehe men nei, de har ikke blitt fuktskadet eller lignende. Bare gjort om til pulver liksom. Kan jo bare prøve å blande det ut med et glass vann, som tr80r sa over her. Må bare være litt forsiktig med dosene i starten. Fint å høre ikke alle pengene gikk rett i vasken
Vis hele sitatet...
Hvis du husker hvor mange det var, kan du dele pulveret i like mange like store hauger.
Trådstarter
Sitat av tr80r Vis innlegg
Hvis du husker hvor mange det var, kan du dele pulveret i like mange like store hauger.
Vis hele sitatet...
Kjøpte 50 stk.



Sitat av tr80r Vis innlegg
tr80r foreslår en grei måte å innta det på, men akkurat med rivotril ville jeg heller tatt en klype (etter å ha målt opp, selvfølgelig) og lagt den rett under tungen. Instant win.
Vis hele sitatet...
Hvorfor vil du heller anbefale den inntaksmåten, kontra svelge det med vann?
usertitle import
bleh's Avatar
Sitat av delfi03 Vis innlegg
Kjøpte 50 stk.





Hvorfor vil du heller anbefale den inntaksmåten, kontra svelge det med vann?
Vis hele sitatet...
Fordi rusen kommer raskere og er hakket mer intenst i startfasen når det absorberes under tungen.

EDIT: Orker ikke å lete etter kilder på dette, men sjekk ut f.eks http://freak.no/forum/showthread.php?t=156653 flere som deler sin erfaring rundt dette der.
Sist endret av bleh; 18. oktober 2012 kl. 23:30.
Trådstarter
Okei, tusen takk for svar. Skjønner du ikke orker å lete etter kilder, dette kan jeg bruke tiden min på selv Skal sjekke ut linken, takk skal du ha.
Om det så er fultskader eller ikke, eller pure pulver så bre ha det i deg å sveøg med noe drikke. Ikke noe mindre funk, bare kansje litt vanskligere dosere


Oi, treig browser tror jeg, så ikke et eneste svar før jeg postet mitt, men men..
Sist endret av KjellFresh; 19. oktober 2012 kl. 07:18. Grunn: fordiatte
Helt rent pulver? Ja, uansett, det fungerer jo fortsatt.
Selvfølgelig har det ingen betydning om pulveret er løst, eller sammenpressa(som en tablett.) Du kan kanskje forvente at virkestoffet blir tatt opp av kroppen en smule raskere enn hvis magen skulle løst opp tabletten selv.

Ta deg en spiseskje du!
Sikker på det var rivotril da? Går masse fake hyppere rundt nå, som er litt større en rivoene, og på de står det roche og 2 tall med running rundt.
funker ikke og smaker dritt.
Trådstarter
Sitat av Dpac Vis innlegg
Sikker på det var rivotril da? Går masse fake hyppere rundt nå, som er litt større en rivoene, og på de står det roche og 2 tall med running rundt.
funker ikke og smaker dritt.
Vis hele sitatet...
Ja, sikker på at det er rivotril. Halvparten er jo "normale", noen knust i mindre biter og resten pulver. Ble til pulver fordi de ble hold hardt på, og behandla noe uforsiktig da jeg måtte løpe over en lengre periode. Har prøvd de som er hele, og de funker fett..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av delfi03 Vis innlegg
Fra langt til kort. Halvparten av rivotrilene mine ble pulverisert, altså gjort om til helt reint pulver, da jeg endte opp med å måtte løpe for harde livet av diverse grunner.
Spørsmålet mitt er da; Er de pulveriserte rivoene ubrukelige? Eller går det an å bruke de fordet? evnt hvordan? Og er det mulig og gjøre de "harde" igjen?
sykt kjipt om halvparten nå er ubrukelig.
Vis hele sitatet...
0,1 gram per pille, snort de om du vil. Ville ikke satt de i.v.
Sitat av Revestreken Vis innlegg
0,1 gram per pille, snort de om du vil. Ville ikke satt de i.v.
Vis hele sitatet...
Mente du med det at hver pille veier 0,1 gram?
Sitat av delfi03 Vis innlegg
Mente du med det at hver pille veier 0,1 gram?
Vis hele sitatet...
Mulig jeg tar feil, men vival innehold 5mg diazepam og 100mg laktose. Tror rivotril er like store, er de ikke?
For å få en sånn høvelig dosering kan du bare knuse 1 pille, og skrap sammen og lag like store donger som den ene hele du knuste, da vil du få enn sånn høvelig dosering vist du ikke har MG vekt
Sitat av Revestreken Vis innlegg
Mulig jeg tar feil, men vival innehold 5mg diazepam og 100mg laktose. Tror rivotril er like store, er de ikke?
Vis hele sitatet...
Har aldri tatt vival før, så det aner jeg ikke. Men mente du at hver rivotril veier 0,1 gram, eller at selve virkestoffet i pilla er 0,1 gram?

Sitat av Tardendy Vis innlegg
For å få en sånn høvelig dosering kan du bare knuse 1 pille, og skrap sammen og lag like store donger som den ene hele du knuste, da vil du få enn sånn høvelig dosering vist du ikke har MG vekt
Vis hele sitatet...
Ah, det var en smart måte å gjøre det på! Tusen takk
Sitat av delfi03 Vis innlegg
Har aldri tatt vival før, så det aner jeg ikke. Men mente du at hver rivotril veier 0,1 gram, eller at selve virkestoffet i pilla er 0,1 gram?
Vis hele sitatet...
Pilla i seg selv med bøff/bindestoffer Virkestoffet veier jo nesten null, men laktosen som er i f.eks vival som jeg tror er på samme størrelse som rivotril veier 0,1 gram. Altså 10tabs er 1gram. Men gjør som han andre sa å knus en å sammenlign størrelsen på pulveret, det var smart!
Ja, syntes det hørtes ut som en litt enklere metode! men takk for forslag uansett
Mener å huske at Rivotril veier 150mg? Hvorfor ikke bare veie opp alt og dele på antall piller du hadde?

Benzo er svakt vannløselige så jeg vil anbefale et par dråper alkohol i det. Eller en halvliter sprit, men der kutter jeg anbefalningen
Veide opp en rivotril nå for å sjekke,en 2mg veier 170mg.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Veide opp en rivotril nå for å sjekke,en 2mg veier 170mg.
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha. Har ikke mg vekt, så får desverre ikke veid opp selv. Hadde vel kanskje vært smart å kjøpe en, hvis jeg skal klare å dosere sånn nogenlunde riktig.

Og til rottegift; Tåler såpass lite av så og si alt, så piller og alkohol er noe jeg aldri blander.
Sitat av delfi03 Vis innlegg
Og til rottegift; Tåler såpass lite av så og si alt, så piller og alkohol er noe jeg aldri blander.
Vis hele sitatet...
Nei, det var en spøk, men et par dråper burde ikke ha noe å si, jeg trodde det er alt man trenger for å få løst det opp, men ved nærmere undersøkelse ser jeg at bindemidlene kan klusse dette til. Skal du blande det med vann så burde du riste miksturen godt for å sørge for jevn blanding, men jeg anbefaler da heller å hakke pulveret opp og blande det godt, for så å veie ut porsjoner tilsvarende pillevekten.