Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3839
Jeg trenger litt hjelp ang. en ny type amfetamin jeg sitter med her.
I utgangspunktet så den veldig bra ut, litt "marsipan" type, men ikke seig, den var mer tørr, den lukta i hvert fall som god marsipan.
Men jeg blir ikke helt klok på virkningen.. flere som har prøvd den sier at den er knallgod, og at det var det beste de hadde prøvd på lenge.. men jeg og noen venner ble ganske dårlige. Vi brukte denne over flere dager, men klarte likevel å sove og spise omtrent som normalt,

Den virket jo på en måte, og man får "varm i ansiktet"- kicket når man skyter, men ingen av oss ble så veldig gira utover det, og virkningen går veldig fort over. Svir som bare det i armen, og har tettet noen blodårer.
Så opplevde noen av oss å få problemer med å se klart (bare tåke, klarte ikke å lese en setning f.eks), hallusinasjoner etter en dag og to, "tett" i hodet og øresus, og generelt en rar følelse i kroppen.
Vi fant også ut at vi måtte være forsiktige med doseringen, vanlig dose viste seg å være altfor mye, ble bare enda mer svimmel og overjustert.
Har hørt rykter om at den kan inneholde PMMA, jeg vet ikke, men dette er uansett annerledes enn det vi er vant til.

Så oppdaget jeg at pulveret skilte seg i to, på en måte, og at her er det flere forskjellige ting oppi. Jeg ristet alt sammen gjennom en liten tesil, og endte opp med to helt forskjellige konsistenser:

1. Det som gikk rett gjennom: Et mykt og fluffy pudder som ser ut som fin nysnø. Helt tørr, ngen klumper, og den klistret seg heller ikke fast i posen.
2. Det som lå igjen oppi tesila: Små klumper, noen av dem er svakt gule og noen er ganske harde, men kan lett hakkes opp med kredittkort.
Virker litt mer etsende og setter seg litt på innsiden av posen, men den er ikke seig, bare litt mer "kram", på en måte.
Begge lukter og smaker likt, siden alt har ligget i samme tette pose i flere døgn.

Er det noen med peiling som kan være så snill og hjelpe meg? Tør ikke ta mer av dette ennå, før jeg vet hva det kan være.
Har delt alt sammen i 2 poser nå, en fluffy og en med klumper.
Hvilken av disse to kan være best å ta? Det er jo ingen tvil om at dette er bøffa ut, men med hva?

Blir veldig glad hvis noen kan identifisere noe av dette for meg!

[IMG]http://img69.imageshack.us/img69/783/img4164k.jpg[/IMG]

[IMG]http://img26.imageshack.us/img26/696/img4165ox.jpg[/IMG]
Sist endret av Nephentee; 31. oktober 2012 kl. 02:28.
Mephedrone kanskje? Så noe som er så og si identisk med ditt produkt for 8-9 måneder siden, og det var meph.

Har du tilgang på ez testkit?
Trådstarter
4 5
Har ikke testkit nei, men det er godt mulig det er mephedrone som du sier

Men hva er de klumpene for da? Er det trygt å putte dem i seg?
Erfaringen fra gjengen som testa ut mephen de ramla over var at de store klumpene var de mest potente, uten at jeg på noen måter går god for at det er korrekt.

Prøv å få skaffa ett testkit
Første jeg tenkte var et ellet annet RC, men ikke Mephedron. Er jo ganske mange RC'er som har tilnærmet lik effekt som speed.

Kommer ikke på noen nå i slengen, men garantert noen her som kan komme med forsla.
Sist endret av KjellFresh; 31. oktober 2012 kl. 07:01. Grunn: skriver i halvsøvne...
Amf/meth, crystl og alt det der. Hiv jævelskapem og du vil nokk få det bedre uten
Umuli og vite va folk puuter i seg for tiden!
Me carefull mate
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
kan være meth/meta/metamfetamin, kan være mephedrone, kan være PMMA. ville testa det med EZ, så sketchy som faen ut
Hvis du hører den kan inneholde PMMA, hvorfor skyter du det da? For sikkerhetsskyld, drit i å skyt det.
Det ser ut som du sitter med to former av samme stoff. Pulveret, som er i saltform, og klumpene, som antageligvis er en blanding av saltet og basen av stoffet. Isåfall tyder det på at siste steg i syntesen, hvor basen av stoffet gjerne bindes til en syre for å danne et salt, ikke er helt fullstendg gjennomført.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Det ser ut som du sitter med to former av samme stoff. Pulveret, som er i saltform, og klumpene, som antageligvis er en blanding av saltet og basen av stoffet. Isåfall tyder det på at siste steg i syntesen, hvor basen av stoffet gjerne bindes til en syre for å danne et salt, ikke er helt fullstendg gjennomført.
Vis hele sitatet...
...som ofte kan løses ved å dryppe litt eddiksyre på for å få acetat, for så å fordampes i ovnen på 95 grader for å fjerne rester

Happy snorting/happy nedtur!
Sitat av Nephentee Vis innlegg
Har ikke testkit nei, men det er godt mulig det er mephedrone som du sier

Men hva er de klumpene for da? Er det trygt å putte dem i seg?
Vis hele sitatet...
Herregud da, mann! Om du tror at mennesker på internett kan gjenkjenne et stoff fra et bilde på nettet, så er det noe alvorlig galt med deg. Klarer du å se forskjell på salt og sukker fra et bilde? Hva med sukker og små kvartskrystaller? Vann og saltsyre?

Det hvite pulveret kan også bestå av farlige/uønskede stoffer. Bare fordi det ser homogent ut, betyr ikke det at det er det. Kan være alt mulig i det hvite pulveret også.
Sitat av hemulen Vis innlegg
Herregud da, mann! Om du tror at mennesker på internett kan gjenkjenne et stoff fra et bilde på nettet, så er det noe alvorlig galt med deg.
Vis hele sitatet...
Det kan jo være at folk i samme området har fått samme vare som han, som kan ha noe informasjon om hva det kan være.

Det kan f.eks. være at de har test-kit, noe TS også burde skaffe seg.