Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1327
Hei,

Jeg har alltid hatt lyst til å prøve å røyke DMT, men gjerne under en sopptripp. Noen som har erfaringer med sopp og DMT sammen? Tenker på å innta soppen, og vente 2-3 timer, for å så ta et trekk med DMT.
Sol Niger Within
Vartec's Avatar
Har ikke hatt sjangsen til å prøve DMT på en sopptur, men har prøvd DMT under en MDMA-rull. Var sikkert bare treshold doser som ble inntatt, men var virkning iallefall. Skal sies at det var mot slutten av MDMA-turen og klokken var kanskje 6 på morgenen. I alle fall, afterglowen på DMT var utrolig sterk, så klarte ikke bevege meg fra sofaen. Janis Joplin i bakgrunnen og skikkelig bra setting med stearinlys, pledd, forskjellige frukter og væsker. Sovnet av i sofaen en times tid etter inntak av DMT
Første gang jeg prøvde DMT i Changaform hadde jeg tatt minst to doser med MDMA (den ene på 250mg) og to kapsler som inneholdt MDA, 2c-e og sopprester. DMT'en overstyrte effekten av de andre stoffene i de 10 minuttene det varte. Har skrevet en rapport om det her på forumet. Relativt intenst men det ga en fantastisk after glow. Om jeg ikke allerede var i ekstase så ble jeg det i alle fall etter den turen der.

Anbefaler for øvrig å være forsiktig med hva din kropp og ditt sinn kan takle.
Psilocybin og DMT er svært likt strukturmessig. Jeg har ingen erfaring med å blande disse to stoffene - men vil tro at dem kan fungere bra sammen. Det høres unektelig ut som en interresant kombo.

Om du ikke har inntatt DMT før - vil jeg anbefale deg å prøve det alene uten å blande det med andre stoffer først. En break-trhough dosering med DMT er veldig heftig. Derfor tror jeg at det helst er for spesiellt erfarne og trygge trippere å blande DMT inn i en pågående tripp.
Her er en rapport på LSD og DMT http://freak.no/forum/showthread.php?t=134318

Han beskrev at LSD-effektene ble svekket etter DMT-inntaket (noe som også vil gjelde for fleinsopp), og dette stemmer:

LSD og DMT påvirker mer eller mindre de samme reseptorene, hvor 5HT2A er viktigst. Da du tok DMT virket det på de reseptorene og den konstante bindingen førte til en nedregulering av dem. Etter dette, når DMT'en er ute av systemet (noe som skjer fort på grunn av den store mengden MAO i hjernen), ville LSD'en ha færre reseptorer å binde seg til og utøve mindre virkning.
Sist endret av exocytose; 9. juli 2012 kl. 18:19.
Og alle rabler og maser om alle andre stoffer som ikke er relevante...

Sopp + DMT gir en helt annen virkning enn noe annet psykedelika sammen med DMT. Du vil bryte igjennom mye mer smertefritt og få med deg mye mer av flashet. Du vil få en mye dypere følelse av påtvunget "downloading" av informasjon. Det vil vare lengre. I timene etterpå vil du kunne lettere integrere opplevelsen enn ved å kun røyke DMT eller sammen med noe annet.

Hvis du er keen på å få best mulig opplevelse utav det hele vil jeg anbefale 2-3g syrian rue (harmala, MAOI/RIMA), maks 1g sopp (den vil forsterkes ca. 250%) og røyke fullspektrum DMT eller changa. Da vil ikke DMT-flashet kverke soppen, men du må påberegne en noe dypere og sterkere sopptripp. (Diett er oppskrytt men sett deg gjerne inn i det allikevel, husk å unngå stimulanter i kombinasjoner med RIMA om du skulle forsøke det.)

Skal du røyke det, gjør det ca. rett etter platået på turen. Dette er en av mine favoritter, men jeg holder meg til oralt inntatt bark istedenfor røkt DMT. Verden av *-DMT og harmala er the way to go innenfor psykedelika...