Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 3788
jeg kjøpte 1 gram av dette fra en god dealer. Det har effekt, men jeg skjønner ikke helt hva det er... er det bunnrester fra en annen pose?
Jeg syns det var litt mye blader, stemmer det?

http://bildr.no/thumb/908024.jpeg
Kanskje høstet for tidlig, dårlig curlet ellet hva det heter på norsk.
Kan være rester.
Sist endret av sneipen; 17. juni 2011 kl. 18:05.
tipot's Avatar
Trådstarter
jeg har ikke røyka så mange ganger opp gjennom, men jeg kjente da noe. Det er vell sånn at det ikke har noe effekt å røyke bladene? Men de klumpene kan vell la seg røyke?
Det er bladene på planten, ikke særlig buds her.
Tror ikke den gode dealeren din, er så veldig god.
Ligner på rester.
tipot's Avatar
Trådstarter
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Tror ikke den gode dealeren din, er så veldig god.
Ligner på rester.
Vis hele sitatet...
Kan hende, men sist gang fikk jeg en ganske fin klump.. Er første gang jeg har fått sånt hagegress.... : (
Hm. Førsteposten ser ut til å inneholde en logisk brist.

Du hevder å ha kjøpt dette av en god dealer, samtidig som bildet ditt helt klart viser at du har blitt lurt til å kjøpe masse blader. Enten så har jeg blitt såpass gammel at kriteriene for hva som kjennetegner en god dealer har blitt snudd helt på hodet siden jeg selv reket gatelangs, eller så er det noe som skurrer i logikken din.
ArbeidsledigProletar
Det er ikke hagegress, dårlig dyrka pot eller "cuttings". Rester etter at de har tatt det beste produktet selv.
Det ser veldig ut som dårlig trimma buds, her har gartneren vært slurvete eller hatt dårlig med tid. Man ser jo lett at han/hun har latt bladene være igjen på buden før han tørket det. Denne "gode" dealern din har nok gitt deg restene sine ja, får håpe det for gartnerens skyld :P
Sist endret av tomdebong; 17. juni 2011 kl. 18:33.
Sitat av tipot Vis innlegg
Kan hende, men sist gang fikk jeg en ganske fin klump.. Er første gang jeg har fått sånt hagegress.... : (
Vis hele sitatet...
Hvis vedkommende til vanlig er en redelig person, så burde det gå an å (på en høflig måte) klage på siste leveranse.
tipot's Avatar
Trådstarter
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Hm. Førsteposten ser ut til å inneholde en logisk brist.

Du hevder å ha kjøpt dette av en god dealer, samtidig som bildet ditt helt klart viser at du har blitt lurt til å kjøpe masse blader. Enten så har jeg blitt såpass gammel at kriteriene for hva som kjennetegner en god dealer har blitt snudd helt på hodet siden jeg selv reket gatelangs, eller så er det noe som skurrer i logikken din.
Vis hele sitatet...
ja. han har gitt meg gode saker tidligere som jeg ikke har stusset over, men nå ser det ut som jeg har blitt lurt. Er jo ikke den mest erfarene typen på denne banen. Var et relativt raskt kjøp ettersom det var mye folk rundt om på den avtalte plassen... ;S
OT:

Bare jeg som ikke får sett bildet i det hele og det store? Prøvd med forskjellige nettlesere, IE gir meg bl.a "403 Forbidden" når jeg trykker på bildet.
Sitat av Dimergon Vis innlegg
OT:

Bare jeg som ikke får sett bildet i det hele og det store? Prøvd med forskjellige nettlesere, IE gir meg bl.a "403 Forbidden" når jeg trykker på bildet.
Vis hele sitatet...
Funker fint her.
jeg vil si det er dårlig pot i den forstand at dyrkern suger siden budden var ganske liten og ikke særlig buff, samtidig må han være den værste trimmern.
noe sier meg at han trimmer sånn med vilje for å øke vekta.

heftig dealer god dealer du har funnet deg as. dårlig dyrker, dårlig trimmer, dårlig dealer.

hvis du kjenner han godt, så trim budden du har fått nå, dra tilbake til han og si du vil ha samme gram vekt, bare med slike, ikke blader.
Sist endret av Dalaras; 17. juni 2011 kl. 18:35.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Dimergon Vis innlegg
OT:

Bare jeg som ikke får sett bildet i det hele og det store? Prøvd med forskjellige nettlesere, IE gir meg bl.a "403 Forbidden" når jeg trykker på bildet.
Vis hele sitatet...
samme her.
Sitat av Dimergon Vis innlegg
OT:

Bare jeg som ikke får sett bildet i det hele og det store? Prøvd med forskjellige nettlesere, IE gir meg bl.a "403 Forbidden" når jeg trykker på bildet.
Vis hele sitatet...
Ingen problem med å åpne bildet her heller.

Sitat av sugerøret Vis innlegg
jeg vil si det er dårlig pot i den forstand at dyrkern suger siden budden var ganske liten og ikke særlig buff, samtidig må han være den værste trimmern.
noe sier meg at han trimmer sånn med vilje for å øke vekta.

heftig dealer god dealer du har funnet deg as. dårlig dyrker, dårlig trimmer, dårlig dealer.

hvis du kjenner han godt, så trim budden du har fått nå, dra tilbake til han og si du vil ha samme gram vekt, bare med slike, ikke blader.
Vis hele sitatet...
Eller, så kanskje det rett og slett er snakk om uflaks ^^

(stemmer selv for det du sier) :P
tipot's Avatar
Trådstarter
Sitat av sugerøret Vis innlegg
hvis du kjenner han godt, så trim budden du har fått nå, dra tilbake til han og si du vil ha samme gram vekt, bare med slike, ikke blader.
Vis hele sitatet...
Ender nok opp med å gjøre det ja. kjipt å bli lurt.
Det ser enkelt og greit ut som det mann kaller dårlig pott
tipot's Avatar
Trådstarter
Tror dere det har noe effekt i det heletatt, og hvor mye må jeg mekke i jointen i såfall. Jeg kunne kanskje smellt alt oppi å røyka det rent kanskje?
Han er en god dealer som klarte å selge det der til deg.
Det utegrowet villvekst med altfor mye blad

edit: ALDRI døm weed kun på utseende\lukt! Den må testes
Sist endret av khalifa; 17. juni 2011 kl. 22:33.
tipot's Avatar
Trådstarter
skal teste den NÅ! tipper jeg kjører 0,5 i jointen min! så kanskje jeg får noe ut av det... første gangen merket jeg ikke så mye. men da hadde jeg bare 0,2 fra de klumpene.
Det er jo frø i den samt masse blader og unødvendig lange stilker. Værre tror jeg ikke det kan bli
tipot's Avatar
Trådstarter
jeg fant ingen frø.... hmm. hvor?? da dyrker jeg ei egen plante om jeg finner noen. kanskje jeg får NOE ut av det. haha
Du ble rippa skikkelig spør du meg. Små sideskudd hvor bladene ikke er klipt bort. Ja, du får effekt, men det er som om du sku røyke noe som er dårligere enn det man klipper bort fra budsa og kaster. Du har en skikkelig dårlig dealer om du betalte normal pris for det der. Knapt værdt 50kr...

Men, ja, gress er gress.

Btw, frø betyr ikke at det er dårlige saker, men det kunne blitt bedre om planta hadde brukt krefter på trikomer istedet for frøa. Pluss at det tar tid å plukke ut :P
Sist endret av Jallis370; 17. juni 2011 kl. 22:53.
Sitat av tipot Vis innlegg
jeg fant ingen frø.... hmm. hvor?? da dyrker jeg ei egen plante om jeg finner noen. kanskje jeg får NOE ut av det. haha
Vis hele sitatet...

http://bildr.no/view/908265


Trodde det var et frø jeg, men jeg tok kanskje feil.
Sist endret av appel; 17. juni 2011 kl. 23:06.
Sitat av appel Vis innlegg
http://bildr.no/view/908265


Trodde det var et frø jeg, men jeg tok kanskje feil.
Vis hele sitatet...

Ser ut som en frø ja. Synet mitt er veldig "skurrete" nå så er ikke helt sikker men ser ut som det ja.
Sitat av Awesome-O Vis innlegg
Vel, gress er gress!
Vis hele sitatet...
gress er ikke gress.. en gul plen er aldri bedre enn en strøken og fin grønn plen
Du velger ikke hermetikk i steden for ferskvare om du skal lage ett festmåltid?
Sist endret av tomdebong; 18. juni 2011 kl. 13:59.
Ser akkurat ut som det det vi har har i byen for tia, selges som white widow.
Har vært borti white widow i amsterdam å gode partier her i byen, å kan si så mye som at det er langt ifra den white widow jeg har sett før!
Han som dyrka det vet ikke helt hva han driver med, ga deg den popkorn bud'n der... Har ikke giddi å trimmet bladene engang. Dette er ikke en dealers feil men dyrkerens.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Har røykt pot som var fulle av blader, lange stilker og frø. Den var tilogmed våt. Dette kom kilosvis ifra hovedstaden, til nordre del av Norge. Nei, nå er det nok. På tide å få amerikanske dyrkere hit. Eneste de er god til.

Poten var jo god da, men den misten halve vekten når jeg tørket den og plukket vekk alle frø/stilker/blader. Røykte 15g av dette på ca. 10 dager, ved siden av noen grammere med brunt. Det er det meste jeg har røykt noensinne, bare pga poten. Ble en dyr affere.
Sist endret av Mexxy; 18. juni 2011 kl. 18:51.
tipot's Avatar
Trådstarter
jeg smallt alt oppi en stor joint, og jeg fikk egentlig god effekt. nesten for mye av det gode.... men det ble en dyr joint. BEtalte jo 80 kr for det, som egentlig er billig for 1g... Men syns jeg skulle fått det billigere.
Når du betalte 80 kr. burde du vel ikke forvente noe mer enn tilsvarende ca 0.5 gram "standard"-kvalitet weed.
Det burde holde til 1, max 2 jointer. Det stemmer vel nokså nøyaktig ettersom du fikk 1 "nesten for mye av det gode" og 1 "ingen til liten effekt". Får du alltid så billig weed, eller bare denne gangen? Hvis du vanligvis betaler standardpris på ca. 150 kr. så burde du klare å skjønne at weed til 80 kr. grammet ikke kan være av samme kvalitet... :P
Sist endret av Vargas; 18. juni 2011 kl. 23:02.
tipot's Avatar
Trådstarter
Har seg sånn at jeg er i Østerrike for tida, og her er det normalt med 10 euro for grammet. Er seff billig i sammenligning med Norge.

Dealeren sa han skulle gi meg et bedre tilbud nestegang, med bra saker. Så blir nok ordnings nestegang. :P
Ser akkurat ut som noe pot en kammerat kjøpte for noen dager, siden tho han kjøpte 50g for 6000.- så han ble rimelig hustla. Ser akkurat ut som den du la ut bilde av en del frø i den, også er det en svak krydderlukt, funker minimalt litt sløvende også får man en liten body-high(litt tung i kroppen), noe av det verste jeg vært borti, utenom en kar som faktisk solgte gress for 100-pris...