Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Kva helg i november?
5. november (fredag) - 27,27%
6. november (laurdag) - 22,73%
12. november (fredag) - 34,85%
13. november (laurdag) - 16,67%
19. november (fredag) - 21,21%
20. november (laurdag) - 28,79%
Flervalgsavstemning Stemmegivere: 66. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  55 5469
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sidan andre ser ut til å ha suksess rundt om i landet, er det vel kanskje på tide å tromme saman nokon i nFF-hovudstaden Bergen.

For min del er det rimelig likegyldig når det er; eg må antakelig ut og reise uansett...

Foreslår begynnelsen av november, gjerne på en plass som Peppes på Ole Bulls Plass. Om andre har betre forslag er det berre å skyte frå hofta
Aww, blir kanskje litt offtopic, men synd dere bommer med en måned. Har vurdert en tur til Bergen når semesteret er over i begynnelsen av Desember, og hadde vært gøy å treffe på nFF folk derfra siden jeg vet det er en del stammedlemmer fra Bergen.
Og jeg må følge off-tpc-strømmen og si at det var en mnd for sent, iogmed at jeg var i Bergen fra 4.-8. denne mnd..
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Kan du endre, slik at et av alternativene er en måned senere? Sitter i samme "båt" selv her
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Nei, uansett kva vi vel så vil det vere feil tidspunkt for nokon Om det er svært få som svarer så kan vi heller endre det
Når semesteret er over, så reiser jo 90 % av studentane frå Bergen (meg sjølv inkludert). Trur er fleire som reiser _frå_ Bergen enn _til_ Bergen då.
Det passe alle dager for meg egentlig Blir kjekt å treffe andre freaks Håper så mangen som mulig blir med!
Sitat av slashdot Vis innlegg
Nei, uansett kva vi vel så vil det vere feil tidspunkt for nokon Om det er svært få som svarer så kan vi heller endre det
Vis hele sitatet...
Det er også uansett ingenting i veien med å skrike på #nff om man er i byen. Av erfaring er det minst planlagte treffene gjerne de festligste...
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
spørsmål: kan vi ta dette på DAGEN? er 16 og må komme meg hjem, da eg bor en halv time unna bergen
kan sikkert komme, må bare lure min mor til at eg skal på ungdomsklubb eller no
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av drittsekken Vis innlegg
spørsmål: kan vi ta dette på DAGEN? er 16 og må komme meg hjem, da eg bor en halv time unna bergen
kan sikkert komme, må bare lure min mor til at eg skal på ungdomsklubb eller no
Vis hele sitatet...
Det vanlige er vel en matbit, gjerne i 4-5-6 tida for min del, for å så la det skli ut i litt meir fuktige omgivelser utover kvelden, for dei som vil det
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
koselegt, får ta med meg en kompis hvis det sømmer seg
er vel på tide at jeg kommer meg på et nff-treff jeg også hverdagen min er for det meste på sparket, så her og nå virker alle datoene like aktuelle for meg, men plutselig skjer det noe som gjør at en av dagene ikke passer likevel. men slik det ser ut akkurat nå kan jeg være med uansett
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
haha, flest på den første datoen, kan dere ikke vente?
Får dra meg med jeg og. Vært på forumet en stund nå
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Ser ut til å vere eit lite fleirtal for fredag 5. Det er vel ei drøy uke til...

Foreslår peppes på Ole Bulls plass, i 4-5-6 tida Nokon som har innspel om tidspunkt eller andre plassar?
Helst en lørdag eller 4 en fredag
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av snegler Vis innlegg
Vis hele sitatet...
120,- var jo billig. Er fri kaffe inkludert i prisen...?

(trur nok eg står over den der)
Dette har jeg igrunn ventet på. Jeg stiller opp dersom datoen som blir satt passer! Er det mye jenter som pleier å komme, eller er det som regel flest gutter? Har en teori om at forumet består av flesk han-kjønn.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av elkcoc Vis innlegg
Dette har jeg igrunn ventet på. Jeg stiller opp dersom datoen som blir satt passer! Er det mye jenter som pleier å komme, eller er det som regel flest gutter? Har en teori om at forumet består av flesk han-kjønn.
Vis hele sitatet...
Nå er du vel litt hard?
Sitat av luni Vis innlegg
Nå er du vel litt hard?
Vis hele sitatet...
Nja, kanskje! Bare en oppfatning jeg har da
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av luni Vis innlegg
Nå er du vel litt hard?
Vis hele sitatet...
Indeed! Har ikkje antydninger til love handles på mitt sideflesk!
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av snegler Vis innlegg
Vis hele sitatet...
hmmm, stitte 6 timer i en stol for å se geekefilm eg har sett 20 ganger før? why not trooor kalenderen min er feil (hvis det ikke er 20 mars xD ) så dette blir om to uker? da passer det stort sett hele tiden, da jeg er soleelev
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Så hva blir det til? Er folk klar for Fredag 12 November? Det er like mye stemmer på 5te og 12te, og siden initiativtakeren slashdot ikke kan den 5te så tenker jeg vi sier den 12te (da kan jeg også være med)

Tenker videre vi skipper 6 timer med Ringenes Herre, men hva med mat og så 6 timer med Ringnes Herre?
Sist endret av nso; 29. oktober 2010 kl. 22:59.
Jeg stemte på 5te, men vil heller 12te viss det passe for dere! Gler meg litt til å treffe Slashdot, han er litt helt

Hvor er egentlig Ole Bulls plass? Er det i nærheten av Galleriet?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av nso Vis innlegg
Så hva blir det til? Er folk klar for Fredag 12 November? Det er like mye stemmer på 5te og 12te, og siden initiativtakeren slashdot ikke kan den 5te så tenker jeg vi sier den 12te (da kan jeg også være med)

Tenker videre vi skipper 6 timer med Ringenes Herre, men hva med mat og så 6 timer med Ringnes Herre?
Vis hele sitatet...
Ringnes? Fydda. Er da bergenstreff!

Men 12 er jo knall det Satser på at eg kan da...

A-H: I bergen er vel strengt tatt *alt* i sentrum nær galleriet. Eller et vilkårlig anna punkt om du vil. Olle bulls plass er forøvrig ca. 80m å gå fra galleriet.
Må bare få sagt at fredag 5. og lørdag 13. ikke passer for meg. ;-) Lørdag 6. og fredag 12. passer etter kl 18. Nå vet jeg at verden ikke snurrer rundt meg, men nå er i alle fall det sagt. ;-) Jeg tror jeg stemte på et par av de dagene jeg ikke kan likevel, så dere kan jo trekke fra en stemme der. :P
Etter mer ettertanke er det muligheter for at jeg spiller blackops den 12
Burde vel muligens kommet meg ut av grotten min jeg også, og få truffet et par-tre medfreaks for første gang. Desverre lar dette seg bare gjøre _etter_ stipend blir utbetalt den 15..
Lørdag etter 6 en gang da?
Bakdelen med å jobbe annakvar helg, er at det er ein 83% kjangs for at arrangement lander på di helg.

Trur ein må ta Sannsynsrekning 501 for å finne ut kvifor det har seg slik.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Lørdag etter 6 en gang da?
Vis hele sitatet...
Tror de mer eller mindre har bestemt seg for Fredag 12. November.
Jeg stiller opp! Regner med noen (slashdot) legger ut et mer spesifikt tidspunkt enn "4-5-6-tida".
Er forøvrig helt åpen for en annen dato, da jeg har ingenting å gjøre etter 1500 hver dag.


Hvis noe skulle lure så er jeg han idioten som går rundt med GPS for å finne Ole Bulls plass.
Sitat av Rejolo Vis innlegg
Jeg stiller opp! Regner med noen (slashdot) legger ut et mer spesifikt tidspunkt enn "4-5-6-tida".
Er forøvrig helt åpen for en annen dato, da jeg har ingenting å gjøre etter 1500 hver dag.
Vis hele sitatet...
Jeg jobber til 6 på fredag, så jeg håper selvsagt det blir pittelitt senere enn 4. Pizza skal da ikke spises på dagtid likevel?!

Sitat av Rejolo Vis innlegg
Hvis noe skulle lure så er jeg han idioten som går rundt med GPS for å finne Ole Bulls plass.
Vis hele sitatet...
Hvis du vet hvor Torgallmenningen er, så regner jeg med du vet hvor den blå steinen er. Hvis ikke, kan du bare skru på emo-detektoren din, så kommer den til å hyle og blinke temmelig fort. Når du har funnet den blå steinen (la oss tenke oss at du står ved den blå steinen), og ser mot Festplassen (du vet vel hvor den er?) så ser du faktisk rett forbi Ole Bulls plass.

Når du står v/ den blå steinen og skal til Festplassen, må du krysse "bussgaten", Olav Kyrres gate. Hvis du, i stedet for å krysse gaten, bare går bort til gaten, så står du på Ole Bulls plass. Det er svært enkelt å finne frem. står du på den blå steinen og ser på restauranten Dickens, så ligger Ole Bulls plass omtrent 50 meter rett til venstre.
hvor skal vi møte opp og når??
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
den blå steinen, kl 1700, "freaks unite!" ?? troooooooooor eg kan komme, men har ikke penger, så det blir ikke pizza eller noe på meg :/ har pissa i fryseren så det er greit
Hvor lang tid tar dette? Er selvfølgelig ferdig med trening 15:30 og så begynner ny trening 15:30
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Du står naturligvis fri til å komme og gå som du selv vil, killkalle1. Det varer så lenge folk gidder å henge.
Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Hvor lang tid tar dette? Er selvfølgelig ferdig med trening 15:30 og så begynner ny trening 15:30
Vis hele sitatet...
Mente selvfølgelig ikke 15:30 , men 18:30
Når man prioriterer trening framfor et freak-treff har man i grunnen ingenting å gjøre der uansett.




Jeg tuller selvfølgelig. Håper å se så mange som mulig -dersom jeg får mulighet til å komme-!
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Når man prioriterer trening framfor et freak-treff har man i grunnen ingenting å gjøre der uansett.




Jeg tuller selvfølgelig. Håper å se så mange som mulig -dersom jeg får mulighet til å komme-!
Vis hele sitatet...
Skulle gjerne gjort det men fra 8:15-15:30 er det en sånn "talentsamling", og senere på dag har vi trener som klikker hvis vi ikke kommer og ikke har gyldig grunn. Når nesten ingen kom på tirsdag(Black ops) var det ikke gøy
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg må jobbe, så jeg rekker ikke å komme innom -- men de som skal får kose seg
Hvor? Den bla steinen eller olebullsplas? Sitter ved den bla stein nå
Vi blir en gjeng der nede i dag, dog uten tilknytting til nFF, men kan være jeg stikker bortom til bordet deres
Nå må folk begynne å komme. Helt aleine med den blå stein
Har vært på jobb helt til nå, og er ett lite stykke å reise til sentrum, så tror nok ikke jeg kommer

Om det skal være på en ukedag senere bør det hvertfall ikke begynne før kl 18.30 imo!
Sist endret av Waffaz; 12. november 2010 kl. 17:12.
Har folk møt eller er det ingen som skal?
Jeg er her nå. Kort hår, svart jakke og jeans. Bare rop ut nFF
Kommer mor den blå stein, hat Nike